Goodluck!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh ja.. ik heb BF2 zojuist opnieuw gekochtDie ga ik nu even installeren. Dus kom ik over een half uurtje weer even posten hoe kut EA wel niet is en vloeken over patches e.d.
Operation BF2 + SF install
I'm going in! Wish me luck
Dat was alleen toen er nog geen 10 spelers waren. Maar het was een zeer goede avond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:21 schreef staticdata het volgende:
whehe gaat escape nu ook al zo macho doen door in zijn eentje te gaan chopperen
of wacht er was natuurlijk geen goede piloot aanwezig
Ik heb die nieuwe Deluxe gekocht, Vanilla en SF staan op 1 DVD. Hij is nu aan het installen en de full 1.3 patch aan het downloaden.. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat draaien. Het liep echt niet meer bij mij.. lag deels aan mijn computer denk ik. Ik had heeeeel veel lag (mijn computer), dat moet nu met een nieuwe Windhoos install opgelost zijn.. Maar ik werd ook keer op keer binnen 5 minuten van een server gegooid :S (Patch)quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
zorg wel dat je eerst SF installeert en dan 1.3 patch want volgens mij gooit SF hem weer terug naar 1.22 ofzo.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Gister ook nog een klein rondje gespeeld. Geeft leuk geluid zo'n 530 setjeVerder was het wel dramatisch omdat mn verbinding niet echt stabiel is
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
jou verbinding. hij is nog altijd gejat
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blijft mooi om te lezen hoe die feyenoorders toch altijd weer een excuus kunnen verzinnen voor het complete falen van hun teamKatwijk
helaas niet, vrijdag misschien wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:16 schreef escape_nl het volgende:
Zijn er nog meer mensen vrij vandaag
Nooit juigen voor Katwijk, retarded inteelt zooitje daar...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blijft mooi om te lezen hoe die feyenoorders toch altijd weer een excuus kunnen verzinnen voor het complete falen van hun teamKatwijk
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:16 schreef escape_nl het volgende:
Ikke!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:16 schreef escape_nl het volgende:
Optimist!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ikke!!!Nog een kwartiertje patch downloaden.. dan die ff installen, testen, en daarna ga ik eindelijk weer eens poppen schieten
![]()
kom maar naar de server als je zin hebt, ik ben aan het oefenenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ikke!!!Nog een kwartiertje patch downloaden.. dan die ff installen, testen, en daarna ga ik eindelijk weer eens poppen schieten
![]()
Deze werkt trouwens ook goed als startmap... Maar we hebben gelukkig onze server al heel wat meer bekendheid weten te geven...quote:
Het maakt bijna niet meer uit welke map er begint, komt altijd vol.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Deze werkt trouwens ook goed als startmap... Maar we hebben gelukkig onze server al heel wat meer bekendheid weten te geven...
Enige nadeel van Kubra vindt ik de hoogteverschillen... van de verschillende vlaggen... voor de rest lekker met AA rondrijden heerlijk...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:59 schreef staticdata het volgende:
kubra is uitdagender qua vliegwerk, vooral vanwege die irritante linebackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |