Helaas was ie 2de hands. En de radio was ook al een keer vervangen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je een nieuwe radio hebt gekocht, zitten er meestal 2 metalen plaatjes bij de verpakking. daarmee kun je een radio uit de auto trekken
Ga het proberen, alvast bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef Incolumis het volgende:
als het goed is zitten er bij die metalen strips van die weerhaakjes aan. zet die aan de radio kant totdat je een klik hoort of voelt, en trek dan de radio eruit
Nee lukt ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga het proberen, alvast bedankt voor de tip.
Staat er geen uitleg bij hoe het moet en waar je iets in moet steken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee lukt ook niet
Hier een foto van het plaatje uit de handleiding van m'n oude autoradio (die er nu dus nog in zit)
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_dfae2d33.jpg]afbeelding][/URL]
lijkt me toch vrij duidelijk in die picquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Staat er geen uitleg bij hoe het moet en waar je iets in moet steken?
net langs de radio af,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Staat er geen uitleg bij hoe het moet en waar je iets in moet steken?
dacht ik ook maar wat is er dan zo moeilijk aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lijkt me toch vrij duidelijk in die pic
Plaatje spreekt voor zich zou ik zeggen maar is dat wel de radio die erin zit?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee lukt ook niet
Hier een foto van het plaatje uit de handleiding van m'n oude autoradio (die er nu dus nog in zit)
Zet dan 's avonds gewoon je auto neer met een raampje open,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Plaatje spreekt voor zich zou ik zeggen maar is dat wel de radio die erin zit?
Kan je je voorstellen dat een profi junk hem er in 15 seconden uit heeft inclusief het intikken van je raam!
Soms zitten die kl@#e dingen echt klem erin dus misschien kan je even bij iemand langs die er wat meer ervaring mee heeft!
Done!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Foto's van jullie moeten gestuurd worden aan yvdvaart@gmail.com !!!!!!
Please! As soon as possible!!!
inbouwen kun je zelf wel, vraag ze gewoon effe of ze em eruit willen slopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen moet m'n auto naar de APK. Vraag wel even aan de garage hoeveel het kost em in te bouwen.
Ajax vs ABS -> ABS is een middenmotor in de 3e klasse.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nu het WK is afgelopen gaan de voorbereidingen weer beginnen:
Katwijk - Feyenoord 1-0![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=29071
Als dat alles is wat je hebt dan is dat oke. Ik hoop dat het formaat in het echt groter is dan in je fotoboek?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb alleen die foto die in mijn fotoboek staat... gemaakt met een webcam...
Is die goed genoeg?
Nee ik heb hem niet groter.. Maar ik heb wel een ideetje, mijn pa heeft wel een knappe digicam. Dan laat ik hem wel een foto schieten, dat wordt dan alleen morgen want hij heeft dienst vandaag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je hebt dan is dat oke. Ik hoop dat het formaat in het echt groter is dan in je fotoboek?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |