Ik weet dat je liever gelezen had dat ik in stukken gesneden zou zijn.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
leek me vrij logisch.![]()
en als je hem weer een keer ziet doe gewoon normaal en bedank voor zijn excuses.
gelukkig maar. ik ben vooral blij dat je geen bloed van hem op je hebt gekregenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben niet zo haatdragend irl.
Een foto is genoeg hoor, je hoeft er echt geen verhaaltje over te schrijvenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever gelezen had dat ik in stukken gesneden zou zijn.
Dat is nog een beetje onduidelijk, op mijn shirt zitten flink wat bloedspatten, maar of die van hem of van mij zijn is een raadsel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig maar. ik ben vooral blij dat je geen bloed van hem op je hebt gekregen![]()
![]()
kun je dat niet even proeven ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef static het volgende:
[..]
Dat is nog een beetje onduidelijk, op mijn shirt zitten flink wat bloedspatten, maar of die van hem of van mij zijn is een raadsel.
Kun je niet opflikkeren met je gezuig?quote:
anders kijk je ff naar de pi..... mappyquote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Kun je niet opflikkeren met je gezuig?
nee niet echt het was echt niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef static het volgende:
Ohw, hoe simpel, je verschuilen achter een PI.
wel een beetje een nep worstelneger dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wel een beetje een nep worstelneger dan.
Maar oorspronkelijk komt de Voodoo uit West Afrika.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef static het volgende:
[..]
Dat is in Haiti geloof ik.
Maar ze hebben hier ook van die medicijnmannen/Shaman die van alles uitspoken.
Ik zou hem een aai over de bol gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:28 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook.
Sprak net de eigenaar weer en die vertelde dat hij inderdaad met hangende pootjes vanmiddag was langsgekomen en dat hij 'zou bidden dat ik zijn excuses zou aanvaarden'.
Leef je nog?quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Notabene in de receptie van mijn hotel.
Ik dacht vriendelijk te zijn, het persoon (welke een worstelaar blijkt te zijn) even aan te tikken met 'excuse me' ik wil naar de uitgang. Nou, toen ging het mis.
Ik mocht hem niet aanraken, en van het één komt het ander. Hij geeft me toch een mep op mijn bril, met als gevolg dat ik diverse littekens heb overgehouden. Daar ga je dan.
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
Zijn qoute "I'm going to kill you tomorrow".
en sindsdien kan je goed poepen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb ook weleens met een lange neger gevochten op de boulevard van Lloret. Die verkocht daar allemaal rotzooi, en dat vertelde ik hem. Dat vond hij niet cool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |