Dat is lekker danquote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Zijn qoute "I'm going to kill you tomorrow".
Tenzij het een bekende worstelaar is dan wordt hij waarschijnlijk door zijn PR man tegengehouden ...en zo niet dan ben je iig meteen beroemdquote:Op maandag 10 juli 2006 07:27 schreef GI het volgende:
Verder zou ik als dit echt zo is eens nadenken over de keuze die ik gemaakt hebt en in hoeverre je er mee door wil gaan.
Een dikke worstelende nigeriaan die je met de dood bedreigt is heel wat anders dan de lokale "murk" die "ik maaaaaaak je helemaaaaaa dooooeeeed" zegt.
(nofi @ murkse mensen die die dingen nooit zeggen)
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor; maar als zo een aidsneger op je loopt te bloeden dan kan je dat pas na een half jaar testenquote:Op maandag 10 juli 2006 07:22 schreef yvonne het volgende:
Ik zou me even laten testen, geen gein!
Oh?quote:Op maandag 10 juli 2006 07:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor; maar als zo een aidsneger op je loopt te bloeden dan kan je dat pas na een half jaar testen
Grappig.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:22 schreef yvonne het volgende:
Ik zou me even laten testen, geen gein!
Niks grappig bedoeltquote:
Nee, niet grappig. Maar je zat onder het bloed van iemand die je niet kent.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 08:03 schreef Nigeriaan het volgende:
Wat doe je online stoer? gister was je aan het huilen
Je doet aardig je best.quote:
Als dat gisteren gebeurt is....dan moet je hem vandaag gaan doodmaken....toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:03 schreef Nigeriaan het volgende:
Lees de post van GI dan ook even en piep niet zo!quote:
In het land waar jij zit is er gewoon een grote kans aanwezig dat het besmet bloed is geweest.!quote:
Ik zat te twijjfelen tussen dat en stoer doen ja. Verder nog iets?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:03 schreef Nigeriaan het volgende:
Dat komt uit het boek Het Boek met alle antwoorden?quote:Op maandag 10 juli 2006 07:27 schreef GI het volgende:
Verder zou ik als dit echt zo is eens nadenken over de keuze die ik gemaakt hebt en in hoeverre je er mee door wil gaan.
Lekker dan. Kijk maar gerust uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Nee, ik ben van mezelf briljant.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:37 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat komt uit het boek Het Boek met alle antwoorden?
Inderdaad. Voor je het weet is het weer overmorgenquote:Op maandag 10 juli 2006 07:18 schreef GI het volgende:
Als ik jou was zou ik morgen lekker in mijn hotelkamertje blijven zitten.
Had je maar die 3000 euro en je creditcard gegevens over moeten maken, toen hij dat vroeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
quote:
You are fucked.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ze dat doen ivm. een latere bewijslast.. zo van.. toen gestest.. toen negatief.. 6 maanden later.. positief..quote:Op maandag 10 juli 2006 07:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh?
En waarom test men je dan meteen als je door een junk oid gebeten, geslagen, weet ik veel wat wordt?
nofi @ de junks uiteraard
Ik denk dat jij je ernstig vergist..quote:Op maandag 10 juli 2006 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat ie eerder zijn excusses gaat aanbieden dan je vermoorden.
Hahahaquote:Op maandag 10 juli 2006 10:40 schreef Omkron het volgende:
Waar zit je op dit moment dan eigenlijk..? In welke land..
Ik heb ook ervaring nigerianen.. heb ooit eens een straat gevecht gezien op vakantie tussen 2 van die gasten.. tering.. was ging dat hard.. en vooral snel.. de snelheid die ze wisten te ontwikkelen was echt verbazingwekkend..
In Nigeria.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:48 schreef Omkron het volgende:
Waar zit ie dan..?
Lekker is datquote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Notabene in de receptie van mijn hotel.
Ik dacht vriendelijk te zijn, het persoon (welke een worstelaar blijkt te zijn) even aan te tikken met 'excuse me' ik wil naar de uitgang. Nou, toen ging het mis.
Ik mocht hem niet aanraken, en van het één komt het ander. Hij geeft me toch een mep op mijn bril, met als gevolg dat ik diverse littekens heb overgehouden. Daar ga je dan.
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
Die Nigiriaan was de hotel security.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Heeft dat hotel geen security?
Nou ja.. als hij rondom zijn oog gehecht moest worden, dan kun je er donder op zeggen dat er littekens zullen komen.quote:
In de bezemkastquote:Op maandag 10 juli 2006 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Heeft dat hotel geen security?
Die gasten hebben daar echt niets he.. niet eens toerisme.. (op static na dan..) ja olie.. maar de opbrengsten worden door de corrupte regering in beslag genomen, met medewerking van Shell.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef Mensenkenner het volgende:
Hahaha jezus, iemand zegt dat ie hem dood gaat maken, en omdat het een neger is in Nigeria doet iedereen meteen alsof de complete Russische maffia achter hem aan zit. Stelletje wereldvreemde josti's.
Ik zou je inderdaad wel even laten testen, ooit.
Ja maar er stat volgens mij nergens dat er hechtingen in zitten. Of heb ik eroverheen gelezen?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou ja.. als hij rondom zijn oog gehecht moest worden, dan kun je er donder op zeggen dat er littekens zullen komen.
Nee staat er niet.. maar bril, glas.. dunne huid in het gezicht.. kan me er wel iets bij voorstellen.. lidtekens heb je zo te pakken in het gezicht..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar er stat volgens mij nergens dat er hechtingen in zitten. Of heb ik eroverheen gelezen?
LIDtekens??quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nee staat er niet.. maar bril, glas.. dunne huid in het gezicht.. kan me er wel iets bij voorstellen.. lidtekens heb je zo te pakken in het gezicht..
Wat zei je "AIDS heeft een langere incubatietijd nodig" ?quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Is het lit dan..? Zal wel..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:47 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
LIDtekens??![]()
![]()
Wat moet ik me dáár bij voorstellen![]()
![]()
Ik denk dat je deze vraag te laat gesteld hebt. Morgen is vandaag.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Aventura het volgende:
Had je hem bij of op zijn hoofd aangeraakt? Moslims pikken dat niet, dat is inderdaad streng verboden. Maarja, dan nog een 'beetje overdreven' reactie. Ik zou trouwens afgezien van aangifte doen, ook het hotel hierop aanspreken.
quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Notabene in de receptie van mijn hotel.
Ik dacht vriendelijk te zijn, het persoon (welke een worstelaar blijkt te zijn) even aan te tikken met 'excuse me' ik wil naar de uitgang. Nou, toen ging het mis.
Ik mocht hem niet aanraken, en van het één komt het ander. Hij geeft me toch een mep op mijn bril, met als gevolg dat ik diverse littekens heb overgehouden. Daar ga je dan.
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
Toch aardig van die ontvoerders dat Static vandaag op het internet mocht.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:11 schreef navvy het volgende:
Laatste nieuws: http://www.nrc.nl/binnenland/article381879.ece
Hij zou morgen toch pas dood gaan?quote:
`quote:Op maandag 10 juli 2006 15:55 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hij reageert ineens verdacht weinig ;')
Had je geen foto kunnen maken?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:20 schreef static het volgende:
Was best wel angstaanjagend realiseerde ik me later, een grote pikzwarte vent (op zich is dat niet zo raar in Nigeria, maar goed) met grote zeer boos kijkende ogen en een kroesbaard.
Dan kan ik mijn andere topic wel sluiten, maar voor de zekerheid wacht ik nog evenquote:
Hahahahaha.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:12 schreef GI het volgende:
[..]
In het land waar jij zit is er gewoon een grote kans aanwezig dat het besmet bloed is geweest.!
Negermoeders.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Had je geen foto kunnen maken?
Boze negers.
Heb een waslijst aan injecties mogen ontvangen voordat ik vertrok:quote:Op maandag 10 juli 2006 17:46 schreef nozem het volgende:
(Ik neem aan dat je ingeent bent tegen hepatitis als je naar Afrika gaat)
geloof me, die vleesbonk komt met hangende pootjes zijn excuses aanbieden. blij dat je verder gewoon nog leeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:20 schreef static het volgende:
(opluchtend verhaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |