Lekker is datquote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Notabene in de receptie van mijn hotel.
Ik dacht vriendelijk te zijn, het persoon (welke een worstelaar blijkt te zijn) even aan te tikken met 'excuse me' ik wil naar de uitgang. Nou, toen ging het mis.
Ik mocht hem niet aanraken, en van het één komt het ander. Hij geeft me toch een mep op mijn bril, met als gevolg dat ik diverse littekens heb overgehouden. Daar ga je dan.
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
Zijn qoute "I'm going to kill you tomorrow".
Die Nigiriaan was de hotel security.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Heeft dat hotel geen security?
Nou ja.. als hij rondom zijn oog gehecht moest worden, dan kun je er donder op zeggen dat er littekens zullen komen.quote:
In de bezemkastquote:Op maandag 10 juli 2006 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Heeft dat hotel geen security?
Die gasten hebben daar echt niets he.. niet eens toerisme.. (op static na dan..) ja olie.. maar de opbrengsten worden door de corrupte regering in beslag genomen, met medewerking van Shell.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef Mensenkenner het volgende:
Hahaha jezus, iemand zegt dat ie hem dood gaat maken, en omdat het een neger is in Nigeria doet iedereen meteen alsof de complete Russische maffia achter hem aan zit. Stelletje wereldvreemde josti's.
Ik zou je inderdaad wel even laten testen, ooit.
Ja maar er stat volgens mij nergens dat er hechtingen in zitten. Of heb ik eroverheen gelezen?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou ja.. als hij rondom zijn oog gehecht moest worden, dan kun je er donder op zeggen dat er littekens zullen komen.
Nee staat er niet.. maar bril, glas.. dunne huid in het gezicht.. kan me er wel iets bij voorstellen.. lidtekens heb je zo te pakken in het gezicht..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar er stat volgens mij nergens dat er hechtingen in zitten. Of heb ik eroverheen gelezen?
LIDtekens??quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nee staat er niet.. maar bril, glas.. dunne huid in het gezicht.. kan me er wel iets bij voorstellen.. lidtekens heb je zo te pakken in het gezicht..
Wat zei je "AIDS heeft een langere incubatietijd nodig" ?quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Is het lit dan..? Zal wel..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:47 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
LIDtekens??![]()
![]()
Wat moet ik me dáár bij voorstellen![]()
![]()
Ik denk dat je deze vraag te laat gesteld hebt. Morgen is vandaag.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Aventura het volgende:
Had je hem bij of op zijn hoofd aangeraakt? Moslims pikken dat niet, dat is inderdaad streng verboden. Maarja, dan nog een 'beetje overdreven' reactie. Ik zou trouwens afgezien van aangifte doen, ook het hotel hierop aanspreken.
quote:Op maandag 10 juli 2006 04:02 schreef static het volgende:
Notabene in de receptie van mijn hotel.
Ik dacht vriendelijk te zijn, het persoon (welke een worstelaar blijkt te zijn) even aan te tikken met 'excuse me' ik wil naar de uitgang. Nou, toen ging het mis.
Ik mocht hem niet aanraken, en van het één komt het ander. Hij geeft me toch een mep op mijn bril, met als gevolg dat ik diverse littekens heb overgehouden. Daar ga je dan.
Normaal ben ik niet bang om een robbertje te vechten, zowel verbaal als fysiek, maar dit kwam echt uit het niets. Heb wel een paar meppen gegeven want er zat bloed op alles wat ik aanhad (en nee, niet mijn bloed).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |