Tssssquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vond het ook nogal vreemd.
Alsof ze het voor de kijkcijfers willen doen, zeg maar.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:51 schreef Hunter het volgende:
Bridget doet de presentatie weer, dit keer zonder Ruud
Bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:51 schreef Hunter het volgende:
Bridget doet de presentatie weer, dit keer zonder Ruud
Big Brother 6: Samen Sterk (2006)quote:
Vond het wel wat hebben, ook de lompheid is wat leuker dan al dat geslijm vind ik. Ruud maakte het programma wat losser en impulsiever.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ruud kreeg pas in de laatste maand door wie welke bewoner was
Klopt, maar daarom vond ik het ergens ook zo hilarisch om te zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ruud was wel ok, maar ik vond het jammer dat ie toch vaak niet luisterde, en de kandidaten niet goed genoeg kende.
Dat was ook de enige reden die ik kon bedenken, dat het om t geld zou moeten gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Nee, snap ik ook niet.
In een later interview met hem las ik dat ie het gewoon voor de poen deed
Maar het niet zo snel wéér zou doen
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
maargoed, wie weet vinden ze toch nog een co-presentator/trice
Lijkt me nog redelijk onwaarschijnlijk iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.
Misschien Joost Hoebink wel, die timmert aardig aan de weg in medialandquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me nog redelijk onwaarschijnlijk iddWel denk ik sowieso dat Bridget het ws. zal gaan doen maar het gaat er dan meer om wie de ándere wordt
Nóg beter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Bridget is best ok, en nu ze niet meer 'gestoord' wordt van/door Ruud zal het allemaal beter uit de verf komen denk ik![]()
Is Wiki de énige bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat Wiki vooralsnog de enige bron is, wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is dat Bridget de presentatie alleen op zich neemt.
Hunter lijkt me niet het type dat een hoax plaatst, dus ik denk eerder via Talpa of via MW, daar zit hij namelijk ook opquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef Gert het volgende:
Goh, Hunter is toevallig ook degene die het "nieuws" over Bridget hier op Fok postte.
Poging tot hoax, Hunter? Of heb je een bron binnen Talpa o.i.d. die gelekt heeft?
Op Op www.mediawatchers.nl had ik al gekeken. Daar staat het bericht ook, maar wederom zonder bronvermelding. Misschien kent-ie "Bridge" persoonlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hunter lijkt me niet het type dat een hoax plaatst, dus ik denk eerder via Talpa of via MW, daar zit hij namelijk ook op
volgens mij loopt dat niet gelijk hoor... In het programma-overzicht voor de adverteerders staat het iig nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik lees net op MW dat de "Golden Cage" gelijktijdig gaat lopen met BB, wat nu?Als de streams bij BB niet gratis zijn en wél bij de Kooi dan ga ik toch de andere kant op denk ik....mja, uiteraard als trouwe BB kijker ga ik in principe gewoon voor BB6, of het moet heel saai worden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |