Volgens mij niet. Gelukkig maar. Arme kinderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Gert het volgende:Zeg me dat het niet waar is. Heeft die kínderen?
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
LS zeker welquote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Maar hebben zich nou nog Fokkers aangemeld bij BB?
Wat zegt Hummie ervan dat je steeds hier zit te hinten?quote:
Dat is wel gemeen ja.. stelletje boevenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan als newbemod helemaal alleen in verweer tegen Jappie, APK, Pinball en Gert. Die deden keistom tegen mijEn maar gebombardeerd worden met nieuwe reacties. Vier tegen één. Heb mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld
![]()
Nu doe ik KLB, die users zijn tenminste lief tegen me![]()
behalve als ze me uitschelden voor kutmod![]()
Die waren iets teveel ontopicquote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Falco het volgende:
Ik mis weer allemaal avonturen van Linda, die Peter in het vorige topic gepost heeft
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Mensen hebben er nog steeds interesse in blijkbaar, anders zou ze de updates niet meer hoeven posten neem ik aan
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
Je hebt ook zat mensen die nóg minder reden hebben om hele blogs vol te kalken en dat toch doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef melke het volgende:
Die Linda.. ze blijft wel erg in de BB tijd hangen he
Nee, vertel eens....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip ´cirkelredenering´ ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
http://www.student.unimaas.nl/jch.pronk/deargumentatione.html
Nee ze lijdt aan Pavlovquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Cirkelredenering: Het punt in kwestie als bewezen aannemen. Een antwoord opnemen in de manier waarop de vraag geformuleerd wordt.
Wat heeft dat nou weer met Linda te maken![]()
Volgens mij is er sprake van een sneeuwbaleffect![]()
Ik denk eerder die andere ziekte op ´ov´, hoe heet ie ook al weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |