Was een finalepoule, winnaar was wereldkampioenquote:Op maandag 10 juli 2006 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
Er werd dus geen finale gespeeld. Wie, wat, waar, hoe dan? Reden etc?
Zekers, edit je nog wel je post waarin je mij een punt geeft, zodat ik hem niet krijgquote:Op maandag 10 juli 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Gatalin ben je het er mee eens :
Stanley_Climbfall + 1
Ik was te snel wist niet dat er nog zoveel kenners on line warewn.
Nee want ik gun je dat punt welquote:Op maandag 10 juli 2006 03:31 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zekers, edit je nog wel je post waarin je mij een punt geeft, zodat ik hem niet krijg
Je bent een held.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:31 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zekers, edit je nog wel je post waarin je mij een punt geeft, zodat ik hem niet krijg
Uhm dat is niet de bedoelingquote:
Ja! Asmodian +1quote:Op maandag 10 juli 2006 03:33 schreef Asmodian het volgende:
William of Baskerville
Tien jaar geleden zei iemand nog dat ik op Mel Gibson lijk. Tegenwoordig is het Hazes. Maar dat bedoel je niet denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, reageer even in mijn topic. Op weg naar je 200.000ste mag je niet ontbreken.
Dubbelgangster van Amerikaanse grote liefde tegen gekomen..
Yay!quote:
Je moet even reageren in het topic, man..quote:Op maandag 10 juli 2006 03:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zei iemand nog dat ik op Mel Gibson lijk. Tegenwoordig is het Hazes. Maar dat bedoel je niet denk ik.
Neenquote:
Gedaan ga even verzitten wantr er zijn veren in je reet gestoken.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je moet even reageren in het topic, man..
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daarvoor zijn we vrienden toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |