Deel 1: Ben je nog maagd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Ik zat eens wat oude topics terug te lezen en daar kwam ik een soortgelijk topic tegen.
Nu er weer een andere lichting PUB'ers bijgekomen is sinds die tijd vond ik heb wel tijd voor een re-issue van die topic.
Dus PUB'ers, zijn jullie nog maagd? En zo nee, op welke leeftijd ben je dan ontmaagd?
gewoon eerlijk antwoorden [of als je het niet durft gewoon wegblijven uit dit topic (of gebruik een kloon als je dat wil)]
geen hele verhalen of omheengedraai, simpele ja/nee-vraag en eventueel met wat uitleg!
TS begint: Nee, was 18 (nu 19) en ben achteraf blij dat ik niet meteen op de eerste beste breezer gedoken ben.
Nog even een dingetje: topic is gepost in samenwerking met de modjes, dus mensen die hier gaan zitten kloten, flamen of wat dan ook die zijn zo weg.
OP aangepastquote:Ja, maar Balkenende is sowieso een grap.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef ArnhemCasual het volgende:
Jaren niet, was 13. Dat ik een meisje ontmaagde dan he, mijn anus is nog maagd en zal die altijd blijven.
Same here.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
Japs. Vrijwillig overigens.
Dan is de vraag natuurlijk, in hoeverre vrijwillig? Een dame had haar hand al in je broek en jij geeft een afkeurende tik? Je verdomt het op vrouwen af te stappen? Je zit elke zondag met een brak hoofd in de kerk en daardoor denk je dat je vrijwillig maagd bent?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk, in hoeverre vrijwillig? Een dame had haar hand al in je broek en jij geeft een afkeurende tik? Je verdomt het op vrouwen af te stappen? Je zit elke zondag met een brak hoofd in de kerk en daardoor denk je dat je vrijwillig maagd bent?
Overigens moet je dit niet al te lullig opvatten, zo jong was ik ook niet.. Maar een vrijwiliig maagdelijke jongeman?
Dude, je zat eerst, heel lang geleden, te pimpen op msn dat je had geneukt.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
Eh, nee?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dude, je zat eerst, heel lang geleden, te pimpen op msn dat je had geneukt.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dude, je zat eerst, heel lang geleden, te pimpen op msn dat je had geneukt.![]()
Wedden van wel.quote:
Verkeerde voor je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wedden van wel.Jij zei volgens mij dat het met jaarwisseling 2004 - 2005 was gebeurd.
Maarja, bout.
Neequote:
Ik zat al te kijken, maar mijn logs gaan niet verder terug in de tijd dan september 2005.quote:Logs willen we zien.
Ik denk het welquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zat al te kijken, maar mijn logs gaan niet verder terug in de tijd dan september 2005.
Iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Grappig altijd hoe elke maagd zeg:
Ik ben maagd, maar had alllaaang kunnen neuken maar wilde dat zelf niet.
Net 2 weken geleden dus niet heel lang. Je hoeft me niet te geloven, maar 't was half zes 's nachts ofzo, was kenkermoe. Ben niet echt principieel op dit gebied weet je (je eerste keer moet met iemand zijn die heel bijzonder is blablabla), maar t moet nog wel een béétje leuk zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Whahaha, dat zei een maat van mij ook altijd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Stoer ben jij hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
sommige jongens kunnen idd raar zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 19:27 schreef Interstice het volgende:
Whaaaa wat een onzin. Ach tuurlijk zijn er die het excuus gebruiken van ik had allang ontmaagd kunnen worden maar dat zeggen ze ook alleen maar om niet aan de schandpaal genageld te worden
Maartoch moet je je als jongen maar door een of andere dikke koe laten neuken omdat je nou eenmaal een bepaalde leeftijd hebt bereikt? Of zelf vrijwillig op zo'n dikke koe stappen
Ik heb liever dat die mensen nooit neuken
Om er bij te horen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Blackletter het volgende:
[..]
sommige jongens kunnen idd raar zijn![]()
waarom "moet" je als jongen perse sex hebben op redelijk jonge leeftijd![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
hihihiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Uit welk kamp kom jij ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Dus als je moeder er achter komt, en ze wil ff een goed gesprek over het onderwerp, neem je haar ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Biels het volgende:
Absoluut! Ik neem meisjes altijd mee naar huis, waar we goede gesprekken houden, lang knuffelen en tegen elkaar aan in slaap vallen.
Dat doe ik al sinds mijn 17e, dacht ik.
Trek jij daar even alles uit zijn verband!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:09 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus als je moeder er achter komt, en ze wil ff een goed gesprek over het onderwerp, neem je haar ook?![]()
laat dan duidelijk merkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef MadMarco het volgende:
Beetje ironie mag blijkbaar ook niet meer
Voor kindervrienden blijft het daar bij, tenzij je graag achter tralies wilt rukken.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Kindervriend het volgende:
Kweenie joh. Als je gerukt hebt, ben je dan maagd-af?
Vertel eens wat over die sletjes. Is het te doen, of zijn t lopende soa-fabrieken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef KansloosForEver het volgende:
voor alle maagden die geen maagd meer willen zijn:
Boek een lastminute vakantie richting Terschelling, Camping Appelhof is een uitstekende locatie![]()
![]()
Ik vind het altijd een beetje treurig als je huidige relatie je eerste is, helemaal als je met je eerste trouwt.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef CcCcCharmed het volgende:
Waar hebben jullie nou de voorkeur aan, eerste keer met je huidige vriend/vriend(wat echt een relatie te noemen is)
of liever een one-night-stand?
lijkt mij dat je er later spijt van krijgt als je al heel vroeg ontmaagd bent met iemand die je niet kent. Meer het lijkt me ook wel prettig als je al een beetje weet 'hoe het moet' als je het met je vriend/vriendin doet
Las laatst ook een verhaal in de Libelle (ja, lach me uit, maar mijn vakantie was gruwelijk saai) van allemaal mensen die met hun eerste (sex)partner waren getrouwd, en paar waren vreemdgegaan enzo, omdat ze toch wilden weten of ze niet iets misten.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje treurig als je huidige relatie je eerste is, helemaal als je met je eerste trouwt.
Waarom dat? Ben je 12?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef miss-marlies-radcliffe het volgende:
ja ik ben nog maagd en dat wil ik ook nog wel effetjuss blijfe!![]()
viel wel mee,. Er waren veel jonge meisjes, dus soa's ruilen zat er voor mij niet inquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Vertel eens wat over die sletjes. Is het te doen, of zijn t lopende soa-fabrieken.
Van mn vakantie naar Salou 3 jaar geleden werd ik namelijk niet echt opgewonden.
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef Rabrynil het volgende:
Ja. En ik bewaar het tot het juiste moment.
Nee je bent een kutkloonquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef mahfakker het volgende:
ik was maagd
Op vakantie op Texel dronken een schaap geneukt?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef SeLLeM het volgende:
Ik heb mijn maagdelijkheid op een beschamende manier verloren. But who care's. Ik niet iig . Patsen verdommme!
Ja, en hier kan ik dus niet tegen. Afijn, het antwoordt op de vraag is: Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
"als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit"... Dan vraag ik me af wat voor maten jij hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent
Correct, heb het afgelopen zaterdag aan mijn kersverse vriendin mogen vertellen en ze was er erg blij mee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef Mk1 het volgende:
[..]
"als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit"... Dan vraag ik me af wat voor maten jij hebt.
Ik zou trots zijn (Ik was trots toen ik mijn (huidige) vriendin kon vertellen dat ik nog maagd was)..Als je een vriendin krijgt en je kunt zeggen dat je maagd bent,zal ze dat heus wel meer waarderen dan dat je zegt dat je al 100 chicks geneukt hebt eerm met 100 meisjes het bed hebt mogen delen...
13 nogmaalsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boeiend, jij bent 11. Jij gaat heus wel van bil.
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
13? En je hebt nog nooit een 12jarig sletje verleid met een Breezer?
Je komt heus wel van bil idd, als je ze ten minste laat zien dat je uit Paal komtquote:
was 16quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef KansloosForEver het volgende:
maagd zijn is voor kinderen
Vind je het lekker om te weten of.. wat is het idee hierachter?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Deel 1: Ben je nog maagd?
[..]
OP aangepast
Het idee is dat de vorige vol was en ik dus maar de volgende heb geopendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Vind je het lekker om te weten of.. wat is het idee hierachter?
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Vampz het volgende:
lekker boeiend of je maagd bent of niet, maar als je het nog bent zeg dan ook gewoon dat het er nog niet van is gekomen en kom dan niet met zon gare smoes![]()
ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!
Heh, als we het er toch over hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet veel meisjes gaan voor een jongere vriend. Wen er maar aan.
En je was toen 33?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Caspian het volgende:
[..]
Heh, als we het er toch over hebben.
* Caspian is ontmaagd door een 22-jarige meid.
Stuk breezer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit
Echte vrienden lachen je uit. Als ze je niet uitlachen hebben ze medelijden in stilte. En zeggen maar niets omdat ze het lullig vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef De_Postbode het volgende:
Oh god, blader je even zo'n topic door, krijg je natuurlijk ergens dit typische gezeik weer.
[..]
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.
Waarom zou jij je nou schamen voor je maagdelijkheid?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:45 schreef LeoVulpes het volgende:
Jep, hier 21 en nog maagd, totaal geen probleem mee, heb sinds (heel) kort een vriendin en het duurt niet lang meer dat ik geen maagd meer ben.
Ik zou er liever trots op zijn dan dat ik me schaam dat ik maagd ben.
Omdat je nog nooit geneukt hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef anisubs het volgende:
[..]
Waarom zou jij je nou schamen voor je maagdelijkheid?![]()
kkom uit hulstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Je komt heus wel van bil idd, als je ze ten minste laat zien dat je uit Paal komt![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef De_Postbode het volgende:
Oh god, blader je even zo'n topic door, krijg je natuurlijk ergens dit typische gezeik weer.
[..]
Nou, nee, jij verspilling van huid. Als dat echte vrienden zijn doen ze dat juist níet. Of je moet bij het branieclubje horen.
Mijn reactie was grappig bedoeld, dat sommige mensen dat niet inzien is jammer. Het boeit niet of je maagd bent na je 18e, maar eerlijk gezegd vind ik het wel zielig voor iemand die nog nooit seks heeft gehad op die leeftijd. Ze missen dan wel wat. En ik kan begrijpen dat ze zelf ook balen. Maarjah, geen seks voor het huwelijk heeft ook wel weer z'n charmes. Helaasch niet meer voor mijquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Echte vrienden lachen je uit. Als ze je niet uitlachen hebben ze medelijden in stilte. En zeggen maar niets omdat ze het lullig vinden.
Je gaat nooit naar de hel. Iets met het vergeven van alle zonden enzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:44 schreef MadMarco het volgende:
Ga je eigenlijk naar de hel als je seks voor het huwelijk hebt? (volgens gristendom en/of islam, jodendom)
omfgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef ArnhemCasual het volgende:
Jaren niet, was 13. Dat ik een meisje ontmaagde dan he, mijn anus is nog maagd en zal die altijd blijven.
omg mr "knowitall"quote:Mijn reactie was grappig bedoeld, dat sommige mensen dat niet inzien is jammer. Het boeit niet of je maagd bent na je 18e, maar eerlijk gezegd vind ik het wel zielig voor iemand die nog nooit seks heeft gehad op die leeftijd. Ze missen dan wel wat. En ik kan begrijpen dat ze zelf ook balen. Maarjah, geen seks voor het huwelijk heeft ook wel weer z'n charmes. Helaasch niet meer voor mij![]()
Ga je eigenlijk naar de hel als je seks voor het huwelijk hebt? (volgens gristendom en/of islam, jodendom)
stom...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Demius het volgende:
17, maagd![]()
Ga niet voor de eerste de beste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
stom...Zou ik inderdaad ook denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mja zo is het nu eenmaal. Heb geen zin om in een one night stand mn maagdelijkheid te verliezen. Dus blijft het maar bij one night zoenen e.d. zolang de serieuze verkering uitblijft
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef Demius het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad ook denken.
Mja zo is het nu eenmaal. Heb geen zin om in een one night stand mn maagdelijkheid te verliezen. Dus blijft het maar bij one night zoenen e.d. zolang de serieuze verkering uitblijft
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Demius het volgende:
16, maagd![]()
Ga niet voor de eerste de beste...
Offtopic:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar de hel. Iets met het vergeven van alle zonden enzo![]()
Ontopic: 16, maagd
nope... was lollig bedoeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dit bedoel je andersom neem ik aan?![]()
Moet je wel wat rekenwerk doen met je vriendinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Aitan het volgende:
Ach ik ben ook nog maagd, ben van plan onbevlekt als 1e man een kind te baren...
Bah wiskunde, laat dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Moet je wel wat rekenwerk doen met je vriendin
hmm zou je denken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een dude van 1,96 hoort toch geen moeite te hebben om chicks te versieren?![]()
Netjes hoor op die leeftijd 2 jarige relatie met sec hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
nee niet meer, was 14 ben nu 16, (nogsteeds relatie met diezelfde)
dankje, ik neem aan dat je met sec suc bedoelt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef Aitan het volgende:
[..]
Netjes hoor op die leeftijd 2 jarige relatie met sec hebben
zei een maagd :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
Griffo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef anisubs het volgende:
Ik blijf tot minimaal mijn 21ste maagd heb ik mezelf serieus beloofd!
* anisubs is supertrots op zichzelf dat hij nog een maagd is.
Nou met 1.98 heb ik er toch redelijk moeite meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nog vrij lastig, schrikt sommige chickies vaak afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Barbossa het volgende:
[..]
Nog vrij lastig, schrikt sommige chickies vaak af
(ben zelf 2,02 en 16 jaar)
Owhh... ligt het daaraanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef whizz het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef whizz het volgende:
[..]
Je moet ook niet op ze afstormen terwijl je iets in de trant van "BAAAGHGHAAHAA" roept... *zucht*
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Griffo?![]()
(serieus bedoeld he)
Vertelquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, en ik ben bang dat dat zo zal blijven ook.![]()
Dit doet me denken aan 'The fourty-year-old virgin'.quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef weetje11 het volgende:
ja, ben nog maagd, 29 jaar, nog nooit vriendin gehad![]()
![]()
![]()
of je hebt een geweten en neukt geen wijf waar je niet verliefd op bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Omdat je nog nooit geneukt hebt
En neuken doe je meestal doordat je goede looks/vlotte babbel hebt, dus dat betekent dat je die niet hebt
Looks zijn zo gek nog nie, het zal aan je koffie adem liggenquote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
of je hebt een geweten en neukt geen wijf waar je niet verliefd op bentof je neukt geen 14jarigen ..
voor iedereen ligt het wel anders waarom het niet zo is en sommige vinden zich helemaal de man om op vroege leeftijd "van bil te gaan", voor sommige is neuken het enige doel in hun leeftijd... in dat geval veel plezier! ik hoop er meer uit te halen![]()
ow voor het geval ik ben 19 en maagd. Mijn reden? wat kan mij het bekommerenBeoordeel me looks zelf maar lekker
Dat is rot voor je!quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef weetje11 het volgende:
ja, ben nog maagd, 29 jaar, nog nooit vriendin gehad![]()
![]()
![]()
wat weet ik niet ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 05:30 schreef the_legend_killer het volgende:
19- 4/3 =15/16
Ik weet het zelf niet meer
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:21 schreef MrSkyline het volgende:
ik ben geen maagd meer, hopelijk blijft dat zo![]()
Dito (heb alleen wel vaker "sexuele contacten" gehad).quote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef MarcPhilippine het volgende:
Ik heb 1x seks gehad met een meisje, ent was een behoorlijk sloerie, kzag dat toen niet in, ik dacht niet met me koppie op dat moment. Dus ik vind het erg jammer dat ik geen maagd meer ben.
Blijkt hij nog maagd te zijn, hij met de grootste mondquote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En, vertel jij eens over je eerste keer, Chrisje
Op mijn 14e met een zeer sexy meisjequote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En, vertel jij eens over je eerste keer, Chrisje
Vertelquote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op mijn 14e met een zeer sexy meisje![]()
Ik hoorde dat hockeymeisjes er vroeg bij zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Frederiqueske het volgende:
ben nog altijd maagd duh.....![]()
Mag ik je toevoegen op msn?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Frederiqueske het volgende:
ben nog altijd maagd duh.....![]()
Tja je hoort wel eens vaker wat hequote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hockeymeisjes er vroeg bij zijn tegenwoordig![]()
Negeer dat puber gedrag gewoon johquote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Tja je hoort wel eens vaker wat he
*KUCH*bullshit*KUCH*quote:Op donderdag 7 september 2006 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zij zo van: Kom eens naar mijn huis, ik ben alleen![]()
Ik zo van: Okay.
Omfg dudequote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oke, ik heb respect voor je beslissing.
Lees: aah toeeee?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oke, ik heb respect voor je beslissing.
Believe me she's not.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ik je een leuk meisje vind.
Chris, ze is 13 for gods sakequote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
komop zeg niet van die onzin bleren, je kent me niet eensquote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Daarom wil ik je ook beter leren kennen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
komop zeg niet van die onzin bleren, je kent me niet eens![]()
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Chris, ze is 13 for gods sake
Als je dan zo nodig sex wilt hebben offer ik me desnoods wel op![]()
that's the spiritquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.
Kite ik ben hopeloos offer jezelf op voor mijquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Chris, ze is 13 for gods sake
Als je dan zo nodig sex wilt hebben offer ik me desnoods wel op![]()
Jij bent echt zo'n sjonnie die alles wil neuken maar toch stoer wil blijvenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.
Niet dat ik zelf zo benquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n sjonnie die alles wil neuken maar toch stoer wil blijven![]()
Prachtvent
Je staat met recht in mijn sig
Rofl neej neejquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rofl neej neej** moet zelf ook niks zeggen **
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rofl neej neej** moet zelf ook niks zeggen **
Als er 1 geen maagd is ben ik het wel, dak er in post wil niet zeggen dat ik nog nooit sex heb gehadquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Frederiqueske het volgende:
het gaat er hier toch niet om of je al eens sex hebt gehad, maar of je wel of niet maagd ben toch??nou dan vul jij in, maagd
![]()
Watquote:Op donderdag 7 september 2006 18:18 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Borky is maagd dat is duidelijk
( haha ff terugpakken he )
Stil danquote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef quickie1985 het volgende:
Geen id eig ...
Waarom voel je je dan zo aagesprokenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stil dan
Voor de goede orde, ik ben geen maagd
Je noemt mijn naam en zet er een statement achter, moet ik me dan niet aangesproken voelen?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:22 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan zo aagesproken
Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:54 schreef quickie1985 het volgende:
hehe
sst ik ben heel soms (echt heel soms) best welquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.
Htn = Vrltnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Chriz2k is ontmaagd door zijn rechterhand.
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Er zit vast veel stof op..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Ik ben maagd.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachenquote:
ja maar hij post daar zo mijn berichtje ook bij dus ik neem aan dat hij het niet echt meent danquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachen!
Vrouwen die pas oversext zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderen.
wat een subtiliteitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bewaar mij voor een leuk 13 jarig hockeymeisje
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef xannie90 het volgende:
wahah
wij lopen geestelijk gewoon voor
Ik zat gewoon even te dollenquote:
nee hoor, dat denken jullie gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrouwen die pas oversext zijn![]()
Men die zijn een gevaar voor je piem0l
Dat is niet oversext, dat is teveel zelfvertrouwen hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee hoor, dat denken jullie gewoon, mannen zijn echt pas oversext, je hoeft ze nog maar aan te kijken en ze denken al van,,,,,,,,,,,,,,,,,, jaa ze wilt iets met mij...........
![]()
met dat ....iets hebben......... bedoel ik dan sex ipv een relatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is niet oversext, dat is teveel zelfvertrouwen hebben.
Maar de hamvraag is; Hoe weet jij dat ze dat denken?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
met dat ....iets hebben......... bedoel ik dan sex ipv een relatie
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik spreek uit ervaring mevrouwtje
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT he![]()
maar om ontopic te gaan, mannen/jongens/jongetjes denken gewoon altijd al aan sex of wat dan ook, kijk in al die topics naar reacties, sommige zijn echt ............... tja....![]()
Dat denk jij ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh noem me GEEN mevrouwtje dat is ZO IRRITANT he![]()
maar om ontopic te gaan, mannen/jongens/jongetjes denken gewoon altijd al aan sex of wat dan ook, kijk in al die topics naar reacties, sommige zijn echt ............... tja....![]()
Sorry maar ik moest lachenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.
Veel twintigers die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt enzo.
Het is toch zo?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest lachen![]()
![]()
![]()
.. sorry
Hehe, okayquote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar je bracht hem erg goed.
En de waarheid blijft leuk.
ja ok dit is Fok ja whehequote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is Fok, dat moet je niet al te serieus nemen.
Veel twintigers die nog nooit een vrouw hebben aangeraakt enzo.
Wat een maf zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja ok dit is Fok ja whehemaja in het echt is het ook zo hoor. Ik leerde een keer een jongen kennen waar ik gewoon goed mee op kon schieten en zag hem als een vriend, maar hij dacht dus dat ik zijn vriendin was en reageerde ook heel kwaad en jaloers en weet ik het toen ik verkering kreeg met iemand en het hem vrolijk vertelde dat ik iemand had......
jongens interpreteren veel dingen vaak anders dan hoe ze bedoeld zijn zeg..
![]()
mja en zo zijn veel jongens hoor, je kan gewoon niet gewoon alleen vrienden met een jongen zijn, dat werkt gewoon niet is mijn ervaringquote:
Jouw ervaring is 0, dus wat lul je over ervaring hebben met jongens?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mja en zo zijn veel jongens hoor, je kan gewoon niet gewoon alleen vrienden met een jongen zijn, dat werkt gewoon niet is mijn ervaringtenzij hij niet op meisjes valt, dan lukt het wel gewoon whaha
Precies, Fred weet er nog helemaal niks vanquote:Op donderdag 7 september 2006 20:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jouw ervaring is 0, dus wat lul je over ervaring hebben met jongens?
Fred klinkt te mannelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies, Fred weet er nog helemaal niks van
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jouw ervaring is 0, dus wat lul je over ervaring hebben met jongens?
Kijk zij denken weer gelijk dat ik het heb over sex met een jongen, bekrompen gedachtens weer... Ik doelde dus gewoon op een gewone VRIENDSCHAP met een jongen, maar ja jullie zien dat niet he, jullie lezen weer alleen wat jullie willen lezen......quote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies, Fred weet er nog helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |