Iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Grappig altijd hoe elke maagd zeg:
Ik ben maagd, maar had alllaaang kunnen neuken maar wilde dat zelf niet.
Net 2 weken geleden dus niet heel lang. Je hoeft me niet te geloven, maar 't was half zes 's nachts ofzo, was kenkermoe. Ben niet echt principieel op dit gebied weet je (je eerste keer moet met iemand zijn die heel bijzonder is blablabla), maar t moet nog wel een béétje leuk zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Whahaha, dat zei een maat van mij ook altijd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Senang het volgende:
Stoer ben jij hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
sommige jongens kunnen idd raar zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 19:27 schreef Interstice het volgende:
Whaaaa wat een onzin. Ach tuurlijk zijn er die het excuus gebruiken van ik had allang ontmaagd kunnen worden maar dat zeggen ze ook alleen maar om niet aan de schandpaal genageld te worden
Maartoch moet je je als jongen maar door een of andere dikke koe laten neuken omdat je nou eenmaal een bepaalde leeftijd hebt bereikt? Of zelf vrijwillig op zo'n dikke koe stappen
Ik heb liever dat die mensen nooit neuken
Om er bij te horen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Blackletter het volgende:
[..]
sommige jongens kunnen idd raar zijn![]()
waarom "moet" je als jongen perse sex hebben op redelijk jonge leeftijd![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |