Blur - Song 2 (Ivan Gough & Grant Smillie Remix)quote:Op zondag 16 juli 2006 19:17 schreef donroyco het volgende:
Welke remix van Blur - Song 2 heeft een beetje trance-invloeden?
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer was ik bijna elke avond ik de plaatselijke club hoor. Ik ken er echter maar twee regels van. Voor zover ik het kan verstaan is het Nederlandstalig:
"In de zomer zie je ze..
..Waar vandaan komen ze!"
Iemand enig idee?
Ik denk dat ik dezelfde zoek en het is NIET Pump It... Het deuntje is echt een klassieke sample. Uit The Good The Bad & THe Ugly ofzo iets dergelijks.... Het nummer is zeker al een paar maandjes uit. Wie oh wie?quote:Op zondag 16 juli 2006 09:52 schreef mc85 het volgende:
Hi allemaal,
ook ik zoek een nummer. Het is een trance nummer waarin de themesong van een film is verwerkt. ik dacht eerst dat het een liedje van pulp fiction was maar toch niet. prob is het een western ofzo.
tijdens het liedje heb je ook nog 'normale' stukjes waarin een vrouw zingt: let the beat control your body.
hopefully weet iemand welk nummer ik bedoel!
greetz en enjoy the sun
Wel even Googlen hoor Pekelquote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een Italiaanse versie van Dromen zijn bedrog. Deze is niet gezongen door Marco Borsato. Iemand?
http://lyrics.umka.org/lyrics-dj-jose/access.htmlquote:Op maandag 17 juli 2006 11:20 [b]heel veel tekst - acces van DJ Jose --> geen G-Spott![]()
Ik heb gister serieus een half uur gegoogled.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Wel even Googlen hoor Pekel
Riccardo Fogli - Storie di tutti i giorni.
Het nummer Access is van Dj José & G-Spottquote:Op maandag 17 juli 2006 11:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://lyrics.umka.org/lyrics-dj-jose/access.html
Club Generation - Patch Equote:Op zondag 16 juli 2006 09:52 schreef mc85 het volgende:
Hi allemaal,
ook ik zoek een nummer. Het is een trance nummer waarin de themesong van een film is verwerkt. ik dacht eerst dat het een liedje van pulp fiction was maar toch niet. prob is het een western ofzo.
tijdens het liedje heb je ook nog 'normale' stukjes waarin een vrouw zingt: let the beat control your body.
hopefully weet iemand welk nummer ik bedoel!
greetz en enjoy the sun
Switch - A Bit Patchyquote:Op maandag 17 juli 2006 05:06 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dezelfde zoek en het is NIET Pump It... Het deuntje is echt een klassieke sample. Uit The Good The Bad & THe Ugly ofzo iets dergelijks.... Het nummer is zeker al een paar maandjes uit. Wie oh wie?
Omdat het een 90's nummer hoort te zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het nummer Access is van Dj José & G-Spott![]()
Maar hoe kom je erbij dat dat niet door hunzelf geschreven is?
De titel is (da) Partycrasher, Chuckie heeft er verschillende varianten van gemaakt.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:09 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben opzoek naar een bubbeling-achtig nummer met de eenvoudige tekst:
"And this is the way we crash the party!.. rec! rec! rec! rec! rec! rec! rec! rec! (of iets wat daar op lijkt)"
DJ Chuckie heeft er nog een remix van gemaakt: "DJ Chuckie - Bubbeling Beats"
Een remix van Da Hool - Meet her at the love paradequote:Op zondag 16 juli 2006 14:47 schreef Begiristain het volgende:
Filmpje van Loveparade 2006. Hoe heet het nummer dat in de video te horen is?
http://www.vkmag.com/media/loveparade2006/indexvideo4.html
Die 2e is misschien: Fedde le Grand - Put your hands up 4 detroit ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef -TimM het volgende:
Al mensen naar Turkije geweest dit jaar? Standaard voor Turkije overal en altijd dezelfde muziek, maar kan wat nummers met geen mogelijkheid vinden, helaas. Misschien dat iemand me kan helpen;
Eerste nummer wat ik zoek werd er 24/7 gedraaid, een dance nummer met zo'n standaard turks/arabisch instrument er door heen, af en toe wat turkse vocalen.
Tweede nummer is ook een soort van dance nummer waarin er door een soort van dj af en toe wat gezegd wordt, dingen als 'yeah' blabla. Tijdens dit nummer denk je dat de dj heel stoer zit te lullen terwijl hij het niet zelf is maar gewoon een gast in het nummer.
Sorry voor de schamele beschrijving, maar voor mensen die in Turkije zijn geweest misschien herkenbaar, dank u
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
De titel is (da) Partycrasher, Chuckie heeft er verschillende varianten van gemaakt.
WIlde Gok.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:58 schreef Biotom het volgende:
Ik zoek een nummer maar weet de artiest en titel niet.
Het nummer hoorde ik gister op Slamfm of op Caz.
Het is een rap/hip hop nummer met een vleugje latino. Mexicanen in hun lowriders zouden dit draaien. De titel bestaat uit 3 woorden en de artiest/groep had een spaanse naam.
De muziek lijkt een beetje op Cypres Hill alleen dan met een mexicaans vleugje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |