ik weet van geen wit rondje maar dat zal dus wel niks zijn want ik kon alles vrij makkelijk oppakken, wat krijg je dan als je de puzzel oplost?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:15 schreef Xeron het volgende:
bij die puzzels moet je dr rekening mee houden dat ROOD over GEEL gaat en geel over blauw.. als je daar aan denkt (zoals de tekst eronder verteld) dan heb je hem eigenlijk in een minuutje.. :p ik zit enkel nog even te worstelen met het password die je nodig hebt om die orbit te veranderen ofzo is die ergens te verkrijgen al of?
Tevens heb ik onder een bureau een wit rondje liggen ofzo maar die kan ik niet oppakken, is dat zo'n mobieltje of? :\
een IDquote:Op maandag 10 juli 2006 00:16 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik weet van geen wit rondje maar dat zal dus wel niks zijn want ik kon alles vrij makkelijk oppakken, wat krijg je dan als je de puzzel oplost?
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef ryangozer het volgende:
die heb je nodig op de 1e computer, wat is dat ID?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee dus.Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
even wat locaties van spullen:quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef Xeron het volgende:
juh dat ID heb je nodig tesamen met een password, dat password zal je wel later krijgen ofzo ergens duswaar is dat zwarte mobieltje te vinden? ik heb de blauwe nu gevonden maar zie nergens een zwarte hehe 0=)
Zwarte ligt onder 1 van de beeldschermen in 't begin.. waar ligt de blauwe?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef Xeron het volgende:
juh dat ID heb je nodig tesamen met een password, dat password zal je wel later krijgen ofzo ergens duswaar is dat zwarte mobieltje te vinden? ik heb de blauwe nu gevonden maar zie nergens een zwarte hehe 0=)
jahoorquote:
maikuuul benaderingquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef Xeron het volgende:
lol zwarte tel gevonden, wie legt er nou weer een telefoon 'onder' zn beeldscherm hmm 0=)
bij mij ook, das wel apart dat een spel dat van je pc kan pikken hequote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef Casparovvv het volgende:
Die klok loopt btw exact goed met mijn pc klok. Op de seconde
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef Kwarkie het volgende:
[..]die code is bij mij dus andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal wel random zijn dan hehe
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |