Die kopstoot was terecht. je laat je niet in tepels knijpen, ik had hem nog een hoek gegeven ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Rorata het volgende:
Hulde aan Zidane, wat een mooie carriere, jammer van die kopstoot tegen die rat
Die kopstoot was echt wel onterecht.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die kopstoot was terecht. je laat je niet in tepels knijpen, ik had hem nog een hoek gegeven ook.
Nu mag Italie zich 'wereldkampioen' noemen. NIet omdat zij beter waren, maar omdat iemand van de tegenpartij een bal tegen de lat schoot.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nu mag Italie zich 'wereldkampioen' noemen. NIet omdat zij beter waren, maar omdat iemand van de tegenpartij een bal tegen de lat schoot.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Rorata het volgende:
Hulde aan Zidane, wat een mooie carriere, jammer van die kopstoot van die rat
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nederlands elftal.
Marco van Basten.
Europees kampioen 2008.
Huntelaar.
wahahahhahahhhahaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nederlands elftal.
Marco van Basten.
Europees kampioen 2008.
Huntelaar.
verkeerder topique?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nederlands elftal.
Marco van Basten.
Europees kampioen 2008.
Huntelaar.
daar buig ik voor!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nederlands elftal.
Marco van Basten.
Europees kampioen 2008.
Huntelaar.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Zidane blijft een held, misschien nu juist nog wel meer.
Ik weet dat je oud bent, maar het is nog een beetje vroeg voor Alzheimer, niet?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:43 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Ik weet dat je oud bent, maar het is nog een beetje vroeg voor Alzheimer, niet?
Alzheimer, dat was toch die coach van Togo?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:43 schreef Mensenkenner het volgende:
Ik weet dat je oud bent, maar het is nog een beetje vroeg voor Alzheimer, niet?
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Alzheimer, dat was toch die coach van Togo?![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nu mag Italie zich 'wereldkampioen' noemen. NIet omdat zij beter waren, maar omdat iemand van de tegenpartij een bal tegen de lat schoot.
Italie
Pizzakoppo
oppokazzip
PastaNou ja, soms wel lekker maar voor de vorm
Voetbal
Frankrijk
''Ik heb een vlekje op mijn shirt. Kun je dat wegpoetsen?''quote:Op maandag 10 juli 2006 09:56 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Weet iemand al wat Matarazzi zei tegen Zidane??
volgens italiaanse kranten is zidane voor terrorista uitgemaakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:56 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:54 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
stakker.
en al die akelige fransen maar fluiten.
oja en Fendy wat doe je in een voetbaltopic als je op voetbal kost![]()
O.a. dat Zidane's zus een hoer is:quote:Op maandag 10 juli 2006 09:56 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
quote:Materazzi is considered a tall and tough hard working defender. Known mostly (and perhaps infamous) for his aggressive playing style, Marco Materazzi was a late bloomer.
Om in die stijl te blijven had hij de wereldbeker van het plateau moeten gooien toen hij het veld verliet.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
Eigenlijk een prachtige manier om je carriere af te sluiten. Volgens mij droomt menig voetballer er van om die Materazzi eens flink op zn bek te rossen. Alleen om het nou precies in de WK-finale te doen was ietwat ongelukkig gepland.
Materazzi zal het een worst wezen hij is wereldkampioenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
Eigenlijk een prachtige manier om je carriere af te sluiten. Volgens mij droomt menig voetballer er van om die Materazzi eens flink op zn bek te rossen. Alleen om het nou precies in de WK-finale te doen was ietwat ongelukkig gepland.
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil meer!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zidane loopt de Materazzi te checken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zidane loopt de Materazzi te checken.
Voor mij was hij al een held. Nu niet meer of minderquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Zidane blijft een held, misschien nu juist nog wel meer.
Hij doet het niet meer (Traffico temporaneamente bloccato). Hier kun je hem nog wel 'spelen':quote:
hahah lolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer (Traffico temporaneamente bloccato). Hier kun je hem nog wel 'spelen':
http://www.online-game.tv/play/zidane-head-butt-materazzi
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goh en in 2008 roepen dat we in 2010 wel een keer wk kampioen wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Nederlands elftal.
Marco van Basten.
Europees kampioen 2008.
Huntelaar.
Hahhahahah Net gebeurt. Maar we zijn er al vroeg bij:Dquote:Op maandag 10 juli 2006 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Algarijnse terroristquote:
Was z'n kopstoot maar op het gezicht van Materazzi, ter hoogte van z'n neus. Materazzi is een van de voetballers waarvan ik het niet erg vind wanneer hij eens flink hard wordt teruggepakt (net zoals ik dat altijd hoopte bij Fernando Couto, misselijke verdediger was dat).quote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
breaking newsquote:Om acht uur vanavond legt Zidane uit wat er tijdens de finale van het WK op het veld is gezegd, en hoe hij tot de dwaze actie kwam waarvoor hij in zijn laatste wedstrijd rood kreeg waardoor zijn carrière een dramatisch einde kent.
[..]
De primeur is voor de Franse televisiezender Canal Plus
Ik vind voetbal belangrijker dan een kansloos vechtpartijtje...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef Fatality het volgende:
tuurlijk niet, hij hadm vol op z'n neus moeten meppen, en door blijven slaan op de grond.
Eindelijk eens een vechtpartij die niet met mobiele telefoontjes wordt opgenomen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef KinkyHinky het volgende:
Kutvoetballer.
nee, duh, we weten toch niet wát er gezegd is.quote:Men praat alleen maar over de reactie, maar niet over de provocatie
Grapjas. In 2008 is Huntelaar erbij. Dus worden we zeker kampioen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:17 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Goh en in 2008 roepen dat we in 2010 wel een keer wk kampioen worden![]()
Wees dan een echte vent en zeg precies wat er gezegd is, i.p.v. dit gezever voor veel geld op een commerciële zender.quote:'Toen sprak hij erg harde woorden, woorden die gemener zijn dan gebaren. Ja, over mijn moeder en mijn zus. Hij zei dingen die mij het diepst raakten. Ernstige dingen, die hij bleef herhalen: een keer, twee keer, drie keer. Ik had hem beter een klap tegen zijn bek kunnen geven.' Wat Materazzi precies zei, wilde de winnaar van de Gouden Bal niet zeggen: 'Het was erg persoonlijk.
Misschien komt Materazzi nu ook wel met een nietszeggende persconferentiequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees dan een echte vent en zeg precies wat er gezegd is, i.p.v. dit gezever voor veel geld op een commerciële zender.
tuurlijk niet , Marco van Basten is dan nog coach.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grapjas. In 2008 is Huntelaar erbij. Dus worden we zeker kampioen.
Volgens materazzi is Zidane begonnen en datwas ook te zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees dan een echte vent en zeg precies wat er gezegd is, i.p.v. dit gezever voor veel geld op een commerciële zender.
Boeiend. Schiet je geen fuck mee op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. In 2008 heeft Huntelaar 2 kampioenschappen en 2 CL bekers in dienst bij Ajax onder z'n naam staan. Dan kan Marco er toch niet meer omheen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Fatality het volgende:
[..]
tuurlijk niet , Marco van Basten is dan nog coach.
Juist Zidane is de steuker geweest waarop Marco iets terug zei.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boeiend. Schiet je geen fuck mee op.
Ik heb weer gelijk gehad hier. Ik wist allang dat Materazzi het had uitgelokt.
Ik ben goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |