dan gaat Gallas zo mooi een eigen goaltje scorenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:26 schreef borisz het volgende:
degene die 2-1 scoortt wordt wereldkampioen
Waarom zou ie blijven kijken, hij weet de uitslag toch alquote:Op zondag 9 juli 2006 21:28 schreef Lippie85 het volgende:
Het wordt geen verlening, anders kan Blatter nog niet op tijd naar bed.
Ow jaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zou ie blijven kijken, hij weet de uitslag toch al
Kijk jij op sbs ofzowquote:
en dan net doen alsof je afsterftquote:Op zondag 9 juli 2006 21:31 schreef TripleBee het volgende:
Hens
Ach er is er maar één koning van de schwalbe en die speelt vandaag gelukkig niet.quote:
Nee een valruckziehequote:Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef Lippie85 het volgende:
Oh ik hoor net dat er gescoord gaat worden met een omhaal
Idd, als ie een goede dag heeft.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben inmiddels voor Frankrijk. Krijg de schijt van Cannavaro. Kan alleen verdedigen aanvallend heeft ie geen inbreng. Frank de Boer was twee klassen beter die schoot of kopte er gewoon een bal in soms terwijl ie van achteruit opok nog eens een meester was in het voortzetten van het spel. Iedereen lult elkaar maar na, over die Cannavaro, is gewoon een soort Berry van Aerle of Barry Hulshof
Goed gerekend. Knap.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
nog 15 minutren ?
Zou mooi zijn als Trezeguet de winnende maakt in de verlengingquote:Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef VeX- het volgende:
Bij een verlenging wint Italïe.
In eigen doel?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Trezeguet de winnende maakt in de verlenging
de meeste nummers zijn wel leukquote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef Zwansen het volgende:
21 is wel een leuk rugnummer trouwens.
Van Persie had 17 bij NLquote:Op zondag 9 juli 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
de meeste nummers zijn wel leuk
12, 13, 15, 17, 19 en 22 zijn kut.
waar is een foto van bepquote:Op zondag 9 juli 2006 21:39 schreef Bep het volgende:
Kom maar bij mij Zidane , ik troost je tranen wel![]()
alsof ie dat expres deedquote:
Ja met de arm die geen pijn doet..quote:
Die kon er weinig aan doen hoor.. was gewoon een duelquote:
Nee hij sprong per abuis in z'n rug.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
alsof ie dat expres deed![]()
Cannavaro = prima speler![]()
kom op Tong, een beetje duel moet kunnen. Het is geen ballet.quote:
nietusquote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Het zou schandalig zijn mocht deze laffe Italiaanse ploeg kampioen worden.
Dat een van deze 2 kampioen gaat worden is sowieso al schandaligquote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ik vind een titel voor Frankrijk nog beschamender Tong... die hebben echt geen drol laten zien dit toernooi... Zidane uitgezonderd...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie verdient het wel dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Dat een van deze 2 kampioen gaat worden is sowieso al schandalig
Wat zeur je, je zit naar 1 van de beste spelers aller tijden te kijken. Zelfs als ie zijn veters strikt, druipt de klasse er nog vanaf.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Dat een van deze 2 kampioen gaat worden is sowieso al schandalig
idd en heb er geld op verloren tegen zwitserlandquote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind een titel voor Frankrijk nog beschamender Tong... die hebben echt geen drol laten zien dit toernooi... Zidane uitgezonderd...
Argentinaquote:
tegen italie niet hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
Nu scoren is toch bijna zeker wereldkampioen
Die zijn tenonder gegaan aan hun blunderende laffe coachquote:
nadat ze kut speelden tegen mexico en duitsland?quote:
Gewaagd.quote:
gewoon een nieuwe inschroevenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
Bevriezen die arm, dan voel je hem ook niet meer
En zo on-Italiaansquote:
Aanvallend ? Nu spelen ze met 2 spitsen en 4 verdedigende middenvelders.quote:
-Toni - Iaquintaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aanvallend ? Nu spelen ze met 2 spitsen en 4 verdedigende middenvelders.
Nou wat een held.
Ze hebben helaas geen hekken meerquote:Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
sudden death = mike obiku
wil je daar gvd eens ff snel m ee ophouden!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
sudden death = mike obiku
Zidane is kapot, maar geen tijd voor reparatie.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:49 schreef Stefkuh het volgende:
viera eruit.. zidane die foutjes gata maken hmmzz. en toch vind ik Fra beter.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef Againzender het volgende:
nou, verlengen dan maar
Wat een saai spel...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Wat een goede verdedigers zeg.
Moet ik nog zien.....quote:
quote:
gezien het zwart-wit commentaar van SpiceP had het zijn opmerking kunnen zijnquote:
wel is lachenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat het niet op penalties beslist gaat worden.
Fair Playquote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef Lippie85 het volgende:
Van welk merk is die aanvoerdersband?
Frank Snoeks zou zeggen Tom Manders dayquote:Op zondag 9 juli 2006 21:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Doris Day he
Ja, zei 't net ook al. Loopt niet echt hard.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef Stranger het volgende:
Deel 4 pas?
Het kan ook Irma la Douce zijn geweest, maar dat is meer kennis voor jouquote:
Er zijn WK-finales geweest die veel erger waren om te kijken (b.v. 1990).quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef Stranger het volgende:
Deel 4 pas? leeft deze wedstrijd wel in Nederland. Ik vind het geen boeiende wedstrijd trouwens, maar frankrijk moet winnen.
je mist nu gewoon de oranje meelopers en de Duitsland haters. Normaal gesproken zou het hier ook barsten van de Italie haters, maar na de wedstrijd tegen Duitsland zijn een hoop Telegraaf lezers er achter gekomen dat Italie wel degelijk geweldig voetbal kan spelen. Dus ook die hoor je niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef Stranger het volgende:
Deel 4 pas? leeft deze wedstrijd wel in Nederland. Ik vind het geen boeiende wedstrijd trouwens, maar frankrijk moet winnen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Zidane is top
quote:
Nee Frankrijk speelt de sterren van de hemel.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Hrvat het volgende:
Italie is BORING !!!
Prachtvent is het!quote:
Ik lees geen Telegraaf maar ik vond ze ook fantastisch tegen de Duitsers, vanavond is het toch wel weer een stukkie minder... alleen vind ik Frankrijk nog belabberder... zeker over het hele toernooi genomenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Againzender het volgende:
Normaal gesproken zou het hier ook barsten van de Italie haters, maar na de wedstrijd tegen Duitsland zijn een hoop Telegraaf lezers er achter gekomen dat Italie wel degelijk geweldig voetbal kan spelen. Dus ook die hoor je niet meer.
beiden!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:01 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Nee Frankrijk speelt de sterren van de hemel.
Viva?quote:
Hij mag ook bij mij komenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:01 schreef golfer het volgende:
De lip, daarmee moet ie maar naar Lippy gaan.
En zo is het.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je mist nu gewoon de oranje meelopers en de Duitsland haters. Normaal gesproken zou het hier ook barsten van de Italie haters, maar na de wedstrijd tegen Duitsland zijn een hoop Telegraaf lezers er achter gekomen dat Italie wel degelijk geweldig voetbal kan spelen. Dus ook die hoor je niet meer.
Eigenlijk zijn hier nu gewoon de echte voetballiefhebbers over gebleven
Volgens mij werd in een Discovery-spotje gezegd dat de vorige WK-finale door 1.1 miljard mensen werd bekeken, en aangezien dit niet echt een kroegwedstrijd is zou ik toch verwachten dat ongeveer half Nederland dit thuis zit te kijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je mist nu gewoon de oranje meelopers en de Duitsland haters. Normaal gesproken zou het hier ook barsten van de Italie haters, maar na de wedstrijd tegen Duitsland zijn een hoop Telegraaf lezers er achter gekomen dat Italie wel degelijk geweldig voetbal kan spelen. Dus ook die hoor je niet meer.
Eigenlijk zijn hier nu gewoon de echte voetballiefhebbers over gebleven
iedereen die niet voor frankrijk is.quote:
ontstoken en overdadig tandvlees?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Henry heeft het Ronaldinho syndroom.
maakt mij niet echt uit wie er wint, beide teams kunnen winnne, maakt het wel zo leukquote:
Wie is dat?quote:
Kuthoer ook nietquote:
Ik had ook gehoopt op Italie zoals tegen Duitsland, maar helaas is het minder vanavond. Frankrijk tegen Brazlie heb ik niet gezien (reed die avond dwars door Frankrijk terug naar Nederlandquote:Op zondag 9 juli 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lees geen Telegraaf maar ik vond ze ook fantastisch tegen de Duitsers, vanavond is het toch wel weer een stukkie minder... alleen vind ik Frankrijk nog belabberder... zeker over het hele toernooi genomen
Blijkbaar willen ze nu wel penaltiesquote:Op zondag 9 juli 2006 22:07 schreef Hrvat het volgende:
Italie doet juist NIKS !!!
Om straks op geniepige wijze een beslissend doelpunt te scoren.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:07 schreef Hrvat het volgende:
Italie doet juist NIKS !!!
inderdaadquote:
Heel de wedstrijd alquote:Op zondag 9 juli 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
Frankrijk toch duidelijk sterker op dit moment
ROFL, Sar de eerste keeper met krampen!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:09 schreef WeebI het volgende:
goed dan
1. Sar
2. Casillas
3. Buffon
hij stijgt weer een plekje
mooi kut he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |