Nee, het is zo precies goed. Auto's langzaam, motoren snelquote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
heu Fulcrum, de PTA SC zit toevallig ook vol, open je voor ons ook even een nieuwe?
Alsjeblieft?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, het is zo precies goed. Auto's langzaam, motoren snel![]()
Inderdaad ja. Heb wel wat jaren overgeslagen, maja anders werd het wat een lange OPquote:Op zondag 9 juli 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Die van 2006 zijn nogal apart, wel mooi... maar moet er toch aan wennen. 2003 mag er best wezen wel het "strakst", ware het niet dat ze het design hebben gejat van Gawaine. Lusters
Mooi hequote:
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.quote:
D'r zijn ook kuipen voor verkrijgbaarquote:Op zondag 9 juli 2006 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.![]()
De GS500 blijft ook best mooi he.Alleen voor langere ritten en stunten is het niet zo'n ideale brommert.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.![]()
De GS500 blijft ook best mooi he.Alleen voor langere ritten en stunten is het niet zo'n ideale brommert.
Inderdaad ja. En vanaf 1990 hadden die Gixxers al Upsidedown voorvorkenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
Wel leuk hoe je de evolutie van een motorfiets zo kan zien,met al die GSX en in de opp..
.
Was toen inderdaad een noviteit.Suzuki heeft ook nog heel lang vast gehouden aan een iets andere frame constructie.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[..]
Inderdaad ja. En vanaf 1990 hadden die Gixxers al Upsidedown voorvorken![]()
Kontje misschien, maar de koplamp en spiegels/knippers vind ik helemaal nietsquote:
Nu moet ik nog snel een foto fiksenquote:
We zullen sterven.Joe barquote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef dunc het volgende:
[..]
Kontje misschien, maar de koplamp en spiegels/knippers vind ik helemaal niets![]()
'85 en '91 zijn gewoon echt klassiek mooi. Ik moet nog een duoseat cover regelen trouwens, als iemand iets tegenkomt, ik hou me aanbevolen.
[..]
Nu moet ik nog snel een foto fiksen![]()
Kan deze niet![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef dunc het volgende:
[..]
Nu moet ik nog snel een foto fiksen![]()
Kan deze niet![]()
[afbeelding]
Ik heb nog geen vakantie. Dinsdag mijn laatste kans om mijn propedeuse te halen (althans voor dit studiejaar) en ik moet nog een heel werkstuk maken voor woensdag ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
Fulcrum heeft kennelijk ook vakantie![]()
![]()
Dit is al de vijfde keer op rij dat je een Fok!MC topic hebt geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |