Vindt mijn baas niet goed, die wil dat ik vakantie houd.quote:
Ga mijn huis schoonmaken!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Vindt mijn baas niet goed, die wil dat ik vakantie houd.![]()
Eerst mijn eigen maar eens aanpakken, dan zal ik kijken of ik nog tijd over hebquote:
Die hebben allemaal met de bouwvak vakantie, over drie weken dus. Dan ben ik weer aan het werk.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef Aurelianus het volgende:
Zoek vrienden.
ja dat is kut. ga je niet OP vakantie danquote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hebben allemaal met de bouwvak vakantie, over drie weken dus. Dan ben ik weer aan het werk.
Nope, ik ben alleen en moet de huur betalen. Bovendien is alleen op vakantie gaan ook niet veel aanquote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is kut. ga je niet OP vakantie dan
hmm ja dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik ben alleen en moet de huur betalen. Bovendien is alleen op vakantie gaan ook niet veel aan
Alleen als die eerste M voor "muts" staat, ik heb geen kids. Dan had ik me waarschijnlijk ook niet zo verveeldquote:Op zondag 9 juli 2006 19:56 schreef Koewam het volgende:
Geslacht:
Vrouw
Geboortedatum:
1976-05-14
MILF?
Quequote:Op zondag 9 juli 2006 19:57 schreef XiChico het volgende:
je hebt wel een verse username.
Klussen!! Goed idee, ik kan mijn slaapkamer wel eens gaan opknappen. Die andere klusjes doe ik altijd tussendoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef Alcarin het volgende:
Ehm...als je een heel jaar hard werkt heb je meestal geen tijd voor allerlei dingen. Denk aan administratie regelen/opbergen, lelijke kozijnen verven, plafond witten, huis restylen, desnoods foto's inplakken (ik roep maar wat..). En dat zijn nou net de dingen die je perfect in je vakantie kunt doen!
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat het wel een vette naam was. Ik geil niet zo op cijfertjes
Is wel te hopen, ik ben vanavond uit pure verveling maar met moeders meegegaan naar de verjaardag van haar buuf. Ze werd 71 jaarquote:Op zondag 9 juli 2006 20:39 schreef tonja het volgende:
Bekend verschijnsel.
Wanneer mensen die te hard werken opeens niets meer hoeven, vallen ze in een gat.
Meestal uit dit zich in lichamelijke klachten, soms ook voel je je gewoon depressief en lusteloos.
Over een weekje voel je je wel weer prettiger denk ik.
Heb niet zoveel te besteden. Ook heb ik een aantal huisdieren die verzorgd moeten worden. Ik ga wel ff kijken voor tips voor dagjes wegquote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef DutchTrain het volgende:
Kom eens langs in: Travel voor wat vakantie ideeën
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |