quote:
quote:
Het is al goedquote:Op zondag 9 juli 2006 20:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
hoezo? ik heb ze eerst allemaal los gepost en toen even om het asmo met het nakijken makkelijk te maken in een lijstje gezet. Het kwam nl niet allemaal in een keer bovendrijven
Vandaar dat het lastig te tellen was. Zie mijn post hierboven. Ik had het lijstje nog helemaal niet gezien toen ik met de punten kwamquote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is al goedMaar als iemand anders eerder was met één aanvullende naam was het ook goed geweest snappie?
Dat is waarquote:Op zondag 9 juli 2006 20:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vandaar dat het lastig te tellen was. Zie mijn post hierboven. Ik had het lijstje nog helemaal niet gezien toen ik met de punten kwam
zie boven dusquote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef Asmodian het volgende:
Of bedoel je niet sprookjes uit 1001 Nacht?
Hmm. De vraag is natuurlijk wat je onder 'overeenkomst' verstaat?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee en nee
psst: sprookjes van andere schrijvers, 2 verschillende zelfs.
nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:29 schreef YoshiBignose het volgende:
idd. is dat je eigen mening?
héél goedquote:Op zondag 9 juli 2006 20:31 schreef Asmodian het volgende:
Ik moet aan "Sesam Open U" denken, maar dat heeft meer met Ali Baba
edit:quote:Het sprookje "Sesam Open U!" van de gebroeders Grimm is een soort ingekorte versie van Ali Baba
dat is opzoekenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:34 schreef YoshiBignose het volgende:
De nieuwe kleren van de keizer ?
De prinses op de erwt ?
heb toevallig hier een stapel onder het stof liggende boeken liggen
De tondeldoos idd!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef Asmodian het volgende:
Zal wel The Tinder Box van Andersen zijn (Tondeldoos ofzo in't Nederlands?)
Van Grimm weet ik het even niet
Multitasken is niet alleen aan vrouwen besteedquote:
De overeenkomst tussen de geest en de kleren van Aladin is een woord wat voorkomt in het sprookje wat ik zoekquote:
Jaaa! Het plaatje was dus niet eens nodigquote:Op zondag 9 juli 2006 20:43 schreef Asmodian het volgende:
Het Blauwe Licht in dat geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |