Ik vind jou ook maar stomquote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het hier maar stom als het over Star Trek gaat.
Ik heb net mijn foto's van donderdag online gezet, de woeste natuur van Amerikaquote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het hier maar stom als het over Star Trek gaat.
Maar ik wil niet met jou rellenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilde toch rellen? Ik denk ik voed je honger in rellen even.
Jeetje, rebels kreng dat je bent danquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww hoe schattig.![]()
Je bent de eerste die dat tegen me zegt.
Waarderingquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rebels kreng dat je bent dan.
Als ik mezelf laat verschepen in een verhuisdoos mag ik dan bij je komen wonen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
http://galleries.nietoverdrijven.com/?cat=5amerika&ID=natuur
Die rivierquote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
http://galleries.nietoverdrijven.com/?cat=5amerika&ID=natuur
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mezelf laat verschepen in een verhuisdoos mag ik dan bij je komen wonen.![]()
Je woont mooi!
Ik ben begin gewoon een hele homo emancipatie in mijn eentjequote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen hier alleen niet zo lief tegen homo's
Nannie K. is lesbeauquote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen hier alleen niet zo lief tegen homo's
Ben ik ook al aan begonnen, vaagjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben begin gewoon een hele homo emancipatie in mijn eentje.
Mooie ondertitel.quote:
Wat een heldin.quote:
quote:
1 OP DE 3!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]. Ik ben 'm maar weer eens aan 't luisteren
.
"Hoerenkind wat heb die nou an, wat heb die an, jajajajajjaa, van die geile laarsjes en een mini rokje van de hennis en de maurits"
Geweldig. Maak je ook foto's van de gezichtsuitdrukkingen die erbij horen? Want die ken ik nog niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even kijken of de tekst op internet staat, anders tik ik 'm wel uit
.
* NanKing troost jouwiequote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Zelfs ik heb Star Trek gezien, ik ben bij m'n ouders en m'n pa en m'n broer wilden het persé zien.![]()
Troost mij!
Niet zo oordelenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ST is stom. STOM STOM STOMMERDESTOM.
Dat is geen oordeel, maar een feitquote:
En de kleinkinderen die op bezoek komen dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Pikkediefertquote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de kleinkinderen die op bezoek komen dan?
De pot verwijt de poot dat ie pikkedieftquote:
Ja inderdaad. Maar sowieso vind ik (generaliserend) Amerika's homobeeld stom.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg van moeder een artikel dat oude homo's vaak de kast wee rin worden gejaagd omdat die stomme bejaarden nog in het verleden hangen met hun denkbeelden
Dat is pas stom stom stommerderstom.
Dat artikel ging over Nederland, lieverdquote:Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar sowieso vind ik (generaliserend) Amerika's homobeeld stom.
Oh. Dat is ook stom. Maar dan nog wijk ik niet af van mijn mening over Amerika, al is die opmerking nu wel een beetje out of the blue.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat artikel ging over Nederland, lieverd
Amerika bashen mag best out of the bluequote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Dat is ook stom. Maar dan nog wijk ik niet af van mijn mening over Amerika, al is die opmerking nu wel een beetje out of the blue.
.
Ja, homo's moeten gewoon tussen hetero's kunnen leven en niet in een apart reservaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef NanKing het volgende:
Is toch te gek voor woorden dat die mensen op hun oude leeftijd terug de kast in geduwd worden.
Er is ergens een homo bejaardentehuis maar dat vind ik weer over the top.
Uh-huh.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, oudere mensen moeten gewoon tussen anderen kunnen leven en niet in een apart reservaat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Die heeft ze van mij gejat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |