quote:
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ging je ook huilen toen Data dood ging. Ik wel
.
Ik heb ze zelf nooit echt gelezen, mijn vriendin wel ;').quote:
Hij heeft nochtans wel 'ns wat gegeten?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef wonderer het volgende:
Brad en ik hadden nog een discussie of Data een anus had. Hij zegt dat hij fully functional is, dus ook voor gay seks... maar hij heeft verder geen spijsverteringskanaal.
Ze doen het wel váák hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nooit echt gelezen, mijn vriendin wel ;').
Zodoende weet ik dat er loads fanfic bestaat over janeway en seven.
Uit welke serie (van ST) is dat? Dat jij dat weet trouwens zeg...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
De enige echte zoen tussen 2 vrouwen in Star Trek is deze trouwens,
[afbeelding]
Tussen Jadzia Dax en dr ex.
DS9quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Uit welke serie (van ST) is dat? Dat jij dat weet trouwens zeg...![]()
Ik wel *instertbupatihsmileydingquote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Star Trek niks.
"Schat, hoe zat dat met die en die ook al weer?"quote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
DS9.
heel stiekem weet ik dit allemaal niet, maar zit de hele tijd aan mijn vriendin te vragen hoe het ook al weer zat. Zij is een echte trekkie ik doe gewoon net alsof.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef NanKing het volgende:
Nee, dat huillachding.
Het gaat nog via msn ook, terwijl we in het zelfde huis zittenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef maedel het volgende:
[..]
"Schat, hoe zat dat met die en die ook al weer?"
"Zit je weer te Fok!ken?"
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het gaat nog via msn ook, terwijl we in het zelfde huis zitten.
Nee ik zit in het computer/studeer hok, zij in de woonkamerquote:Op maandag 10 juli 2006 17:11 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Toch wel tegenover elkaar zittend hè?
Als je 'n beetje sci-fi literatuur hebt gelezen schiet Star Trek idd nogal tekort. Maar toentertijd had ik dat nog niet gelezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Star Trek niks.
Ik houd ook niet van sci-fi. Het trekt me niet, interesseert me niet en boeit me niet. In tegenstelling tot die andere fantasy, dat middeleeuwsige sfeertje boeit me enorm.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je 'n beetje sci-fi literatuur hebt gelezen schiet Star Trek idd nogal tekort. Maar toentertijd had ik dat nog niet gelezen.
Herinneringen
Ik vind die aflevering uit TNG van dat derde geslacht mooi. Ongeveer de enige die in de buurt kwam van het homo-vraagstukquote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
De enige echte zoen tussen 2 vrouwen in Star Trek is deze trouwens,
[afbeelding]
Tussen Jadzia Dax en dr ex.
Ik heb ook liever fantasy, maar Star Trek is gewoon leuk. Vooral TNGquote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van sci-fi. Het trekt me niet, interesseert me niet en boeit me niet. In tegenstelling tot die andere fantasy, dat middeleeuwsige sfeertje boeit me enorm.
Er is volgens mij ook echt heel veel vraag naar. Alleen als je kijkt hoeveel fanfic sites en verhalen er zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind die aflevering uit TNG van dat derde geslacht mooi. Ongeveer de enige die in de buurt kwam van het homo-vraagstuk
En Stewart en De Lancie hebben in interviews toegegeven dat ze wat homo-erotiek in hun afleveringen stopten
Hm, dat vind ik meestal te beperkt. Fantasy duidt meestal aan een gebrek daaraan :-/quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van sci-fi. Het trekt me niet, interesseert me niet en boeit me niet. In tegenstelling tot die andere fantasy, dat middeleeuwsige sfeertje boeit me enorm.
Vooral van pubermeisjesquote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook echt heel veel vraag naar. Alleen als je kijkt hoeveel fanfic sites en verhalen er zijn![]()
.
Oh, wij niet dus. Ik vraag wel eens per msn aan mijn vriendin of ze koffie wil ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik zit in het computer/studeer hok, zij in de woonkamer [afbeelding]
Het komt mij wel bekend voor hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, wij niet dus. Ik vraag wel eens per msn aan mijn vriendin of ze koffie wil ofzo.
En wij zitten tegenover elkaar
Meestal praten we gewoon tegen elkaar hoor
Te veel vrouwen in de crewquote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je nou nee schudden bij Voyager.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te veel vrouwen in de crew
Hoewel seven wel geil is
Ye're welcomequote:Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, bedankt voor je critics, ik kan me er zeer zeker in vinden. De foutjes qua continuïteit zijn gewoon slordig enzo.
Fijne kritiek.
Ja, hier heb ik ook nog wat aanquote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ye're welcomeIk vind dat soort dingen zelf altijd nuttiger dan "leuk verhaal!" wat ik op bepaalde sites vaak zie.
Dood?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef wonderer het volgende:
Slork.
Ik vind jou ook maar stomquote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het hier maar stom als het over Star Trek gaat.
Ik heb net mijn foto's van donderdag online gezet, de woeste natuur van Amerikaquote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het hier maar stom als het over Star Trek gaat.
Maar ik wil niet met jou rellenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilde toch rellen? Ik denk ik voed je honger in rellen even.
Jeetje, rebels kreng dat je bent danquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww hoe schattig.![]()
Je bent de eerste die dat tegen me zegt.
Waarderingquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje, rebels kreng dat je bent dan.
Als ik mezelf laat verschepen in een verhuisdoos mag ik dan bij je komen wonen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
http://galleries.nietoverdrijven.com/?cat=5amerika&ID=natuur
Die rivierquote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
http://galleries.nietoverdrijven.com/?cat=5amerika&ID=natuur
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mezelf laat verschepen in een verhuisdoos mag ik dan bij je komen wonen.![]()
Je woont mooi!
Ik ben begin gewoon een hele homo emancipatie in mijn eentjequote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen hier alleen niet zo lief tegen homo's
Nannie K. is lesbeauquote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen hier alleen niet zo lief tegen homo's
Ben ik ook al aan begonnen, vaagjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben begin gewoon een hele homo emancipatie in mijn eentje.
Mooie ondertitel.quote:
Wat een heldin.quote:
quote:
1 OP DE 3!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]. Ik ben 'm maar weer eens aan 't luisteren
.
"Hoerenkind wat heb die nou an, wat heb die an, jajajajajjaa, van die geile laarsjes en een mini rokje van de hennis en de maurits"
Geweldig. Maak je ook foto's van de gezichtsuitdrukkingen die erbij horen? Want die ken ik nog niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even kijken of de tekst op internet staat, anders tik ik 'm wel uit
.
* NanKing troost jouwiequote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Zelfs ik heb Star Trek gezien, ik ben bij m'n ouders en m'n pa en m'n broer wilden het persé zien.![]()
Troost mij!
Niet zo oordelenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ST is stom. STOM STOM STOMMERDESTOM.
Dat is geen oordeel, maar een feitquote:
En de kleinkinderen die op bezoek komen dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Pikkediefertquote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de kleinkinderen die op bezoek komen dan?
De pot verwijt de poot dat ie pikkedieftquote:
Ja inderdaad. Maar sowieso vind ik (generaliserend) Amerika's homobeeld stom.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg van moeder een artikel dat oude homo's vaak de kast wee rin worden gejaagd omdat die stomme bejaarden nog in het verleden hangen met hun denkbeelden
Dat is pas stom stom stommerderstom.
Dat artikel ging over Nederland, lieverdquote:Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar sowieso vind ik (generaliserend) Amerika's homobeeld stom.
Oh. Dat is ook stom. Maar dan nog wijk ik niet af van mijn mening over Amerika, al is die opmerking nu wel een beetje out of the blue.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat artikel ging over Nederland, lieverd
Amerika bashen mag best out of the bluequote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Dat is ook stom. Maar dan nog wijk ik niet af van mijn mening over Amerika, al is die opmerking nu wel een beetje out of the blue.
Ja, homo's moeten gewoon tussen hetero's kunnen leven en niet in een apart reservaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef NanKing het volgende:
Is toch te gek voor woorden dat die mensen op hun oude leeftijd terug de kast in geduwd worden.
Er is ergens een homo bejaardentehuis maar dat vind ik weer over the top.
Uh-huh.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, oudere mensen moeten gewoon tussen anderen kunnen leven en niet in een apart reservaat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Die heeft ze van mij gejat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |