Teleurstellend dit.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste set 6-0 voor Federer.
Tweede set inmiddels 5-5.
jammer genoeg ...quote:
Nja, ik hoopte het. Nu wordt het makkelijk 7-5 en is Nadal mentaal gebroken. Derde set wordt een eitje voor Federer.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Teleurstellend dit.Ik hoop echt dat dit nog een wedstrijd wordt.
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeldquote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef addictivebeat het volgende:
beter....
Roger Federerquote:Op zondag 9 juli 2006 16:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeld![]()
Ik bedoel maar. Je mag dan geen fan zijn van Nadal, maar een beetje meer strijd is toch leuk, ondanks dat we denk ik allemaal op voorhand wel wisten dat Nadal dit niet ging winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeld![]()
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federerquote:Op zondag 9 juli 2006 16:32 schreef addictivebeat het volgende:
wat een lelijke bril draagt de vriendin van federer
Ze heeft geen lelijk gezicht maar ze wordt wel met het toernooi dikker.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federer
Inderdaad, wat een bril ook, een van de lelijkste die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:33 schreef Libris het volgende:
En waarom heeft Tony Roach, naast de vriendin met die bril, een postbode elastiek (zo'n brede) in zijn mond?
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federer
idd, ze heeft een mooi gezicht, en in den beginne was ze mager...moest ik federer zijn stuur ik haar onmiddellijk naar de gymquote:Op zondag 9 juli 2006 16:36 schreef Cheesecake het volgende:
Ze heeft geen lelijk gezicht maar ze wordt wel met het toernooi dikker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |