wat stopt jequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]het leuke was dat ze geen diss terug wouden schrijven en opnemen richting mij omdat ze dat tijdverspilling vonden en ze wel betere dingen te doen hadden !! als ik een langere track zou opnemen zouden ze misschien wel tijd vrij maken voor me
whahaha
geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5ImDRDXkoLI
Het zijn echt rappers.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef VonHinten het volgende:
Ow mééén.. Waar worden die bosjosti's elke keer weer vandaan gehaald?
Is dit een serieuze rapgroep of een stel mislukte, bijbeunende cliniclowns?! Mein Himmel mit piem0l.
Dat probeerde een andere pedofiel het laatst ook, hij hield het niet al te lang uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:12 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ons pap gaat misschien naar de 2e kamer dusse, ik zal het eens voorstellen!![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5ImDRDXkoLI
Het zal ongetwijfeld hoogstaand zijn wat er gebeurt, maar de beeldkwaliteit laat me een beetje in de steek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Np8TW33llYg&NR
Achter de Maasland College menquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:00 schreef FiXeR999 het volgende:
En dat is in Oss, ik ken heul die plek niet!
Oss west bitchquote:Op zondag 16 juli 2006 14:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Oss-West![]()
![]()
![]()
Dat zijn die turken met witte Truien met Old English **Oss-West** erop..
Het is niet te verstaan , maar het soort volk te zien , weet ik al genoegquote:
Laat hem hier nog eens opduikenquote:
Hij is allang wezen kijken, maar goed. Jullie moeten niet fokken met Oss..quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laat hem hier nog eens opduiken
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
Hey Viske!!!!!!!!!
Kom 's hier als je durft!!!!!!!
Walgelijk ventje/metrohomosexueel/
whehehehe, wat de fok hoor ik alles door elkaar? en die beat is zo lelijk standaardquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef fvivif het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxdHuRA_jcw zijn ook wel stoere jongens ze missen alleen 1 lettertje.
zijn collega's van me
Het is niet bepaald mooi neequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehehehe, wat de fok hoor ik alles door elkaar? en die beat is zo lelijk standaard![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]willen die mij niet dissen ?
!!
Even een kwootje uit hun tekstenquote:deze jongens killen iedereen maar worden nooit gedisst
quote:
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mn mic en mixer staan hier niet nu , anders ging ik direct opnemen whehe !
jij bent dan de tussenmoot he , als ik een diss heb moet jij die aan hun laten horen whehe
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef fvivif het volgende:
[..]
Komt voor de bakker![]()
maar ik ben wel een beetje bang voor ze
Zit hier ook de tijd van het uploaden bij want jou kennende kan dat wel even durenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]![]()
k heb nu toch nog geen tijd dus moet volgende week of daarna
hoquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zit hier ook de tijd van het uploaden bij want jou kennende kan dat wel even duren
Je bent een schatquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoja vergeten. w8 maar ff doe ik dat nu
![]()
Purmerenders ook niet jeweetzquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef FiXeR999 het volgende:
OSSENAREN ZIJN NIET TE KILLEN!
Daar kunnen ze heul wel tegen ze zijn NTB !1 1quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
behalve dan als je pistolen of messen meebrengt![]()
Zoals Epica.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Oss staat nochtans bekend om zijn harmonieuze en zeer muzikale bands.
Ken je Valkenburg ook persoonlijk ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Nee gewoon niet met oss fokken.
Neequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ken je Valkenburg ook persoonlijk ?
Hij geeft eigenlijk min of meer toe dat hij Fl-0wz ook een mongool vind![]()
Omg , aan je namam te zien heb je zeker ook een superdudes profielquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:39 schreef sandergangster het volgende:
Leeft deze forum nog..? Ben namelijk ook iemand uit oss...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:58 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Ey Steven ofzo zorg eens dat die Flowz zich hier weer eens meld.
Is dat geen dorp?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef sandergangster het volgende:
oss is best een chille stad, op een paar dingen na.. zoals die groupies enzo ja, en dat het daarom zo'n slechte naam mag krijgen!
Opslaan en dan via msn ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef sandergangster het volgende:
neeeeeeen! Gewoon een stad.. Waarom zou je denken dat het een dorp is?
(Canisfire, hoe kan ik die plaatjes naar iemand sturen?)
Hardcore fotofuck to tha bone !quote:
5344quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:48 schreef sandergangster het volgende:
[..]
haha 5345 wadan..
waar zijn die canisfire en boem-dikkie, t begon net zo leuk te worden!
huh wat ? jij wil ze toch naar iemand sturen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:11 schreef sandergangster het volgende:
[..]
omg, dat moet je mn email zeker hebben?!![]()
![]()
![]()
ja ik bedoel iemand die ze kan photoshoppen en dan posten.. ben een noobie op deze site jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh wat ? jij wil ze toch naar iemand sturen ?![]()
Of wat bedoel je nou
hehe ja, vet he! Ik heb er geloof ik geen meer... alleen even kijken hoe dat nou met die kut plaatjes moetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |