http://www.damnedmachines(...)error_code_8642.htmlquote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Slappy het volgende:
86420 als foutmelding krijg ik.
For some curious reason you cannot go out now.
Wie weet wat dat is?
Bij Mario kart kan ik wel onlinequote:Op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
http://www.damnedmachines(...)error_code_8642.html
Ja staat goed geschreven zo. ik zie dat je ook een groen rondje heb in mijn lijst, dus dat is goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef Slappy het volgende:
Hey Lordvan.
Klopt dit>>>>
smaltown mart???of moet het met hoofdletters?
he als je er morgen weer bent zullen we dan ff proberen bij elkaar op bezoek te gaan? het lukt mij namelijk al een tijdje niet meer online te gaan en bij jou weet ik zeker dat het een paar keer gelukt is...ik baal er echt heel erg van ik wil ook weer online maar wil geen nieuw dorpje aanmaken dan benk alles kwijtquote:Op zondag 9 juli 2006 14:01 schreef Blue007 het volgende:
POST FF (LAST) WANNEER WE VERHUIZEN!!
zit als een gek te wachten...:)
even melden dat Devarynn dus ook dat probleem had vorige week een keer. Maar gisteren lukte het wel, en hij had niets anders gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he als je er morgen weer bent zullen we dan ff proberen bij elkaar op bezoek te gaan? het lukt mij namelijk al een tijdje niet meer online te gaan en bij jou weet ik zeker dat het een paar keer gelukt is...ik baal er echt heel erg van ik wil ook weer online maar wil geen nieuw dorpje aanmaken dan benk alles kwijt
en het kan toch niet dat het van de een op de andere dag ineens niet meer kan zonder dat ik eits heb gedaan...
Hoi!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef Devarynn het volgende:
Zeg, bij mij regent het onderhand elke dag. Is dat toevallig, of komt dat door iets wat ik doe?
Is het je nu wel gelukt dan? Ik heb hetzelfde probleem. Als je het wel gelukt is, welke poorten heb je open gezet?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef Slappy het volgende:
Ja ligt dus aan me router.
Ik zag je ook online staan maar elke keer als ik contact met jou wilde maken krijg ie die melding![]()
28000 t/m 29999.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:20 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Is het je nu wel gelukt dan? Ik heb hetzelfde probleem. Als je het wel gelukt is, welke poorten heb je open gezet?
maakt niet uit, ik had nog ff gewacht en was toen naar bed gegaanquote:Op maandag 10 juli 2006 01:40 schreef Cadfael het volgende:
umm, sorry dat ik even laat reageer. had niet gedacht dat er nog mensen 'wakker' zouden zijn.
ben je er nog? anders morgen?
edit: Ik ga slapen. misschien morgen dan maar
welterusten!
Draadloos netwerk doet het prima hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:13 schreef Cadfael het volgende:
Zeg, heb je gewoon een draadloos netwerk thuis? en die doet het niet ofzo?
En misschien moet je de draadloze netwerkverbinding niet delen. Ik neem aan dat de software van de usb stick dat zelf allemaal goed insteld.
voeg mij maar toe als je me nog niet had, ik heb wel een bijl maar kan nu nog ff niet online dus straksquote:Op maandag 10 juli 2006 12:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Draadloos netwerk doet het prima hoor.
Ik kan ook online met de Ds maar elke keer met Animal crossing zegt ie:
For some curious reason you cannot go out now.
Wie mag ik toevoegen??
ik zoek nog een bijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |