quote:Organiseer een leuk reisje?
Op vrijdag 21 december 2001 15:39 schreef k_man het volgende:* de Eerste Verjaardag van het Travel Forum *
begin januari toch?
quote:Ik ben voor!!!!
Op vrijdag 21 december 2001 16:17 schreef Kimmie het volgende:[..]
Organiseer een leuk reisje?
![]()
p.s. K_man, hoe was Bilbao en het Guggenheim???
Je bent vast wel op reis zeker
Waar gaan we heen?
quote:Gaan we naar de sneeuw?
Op zondag 07 januari 2001 09:25 schreef Danny het volgende:
Hier istie dan, jouw eigen travelforumpje. Zoals met het feestdagen forum (terug te vinden in het archief - forumindex onderaan, pulldownmenu) weet ik zeker dat je ook op dit forum weer je uiterste best zal doen om alles in goede banen te leiden. Jij en sataN nog ontzettend bedankt voor het bijhouden van het feestdagen forum.Maak ook hier weer iets moois van !
Danny
quote:jij betaalt?
Op maandag 24 december 2001 18:59 schreef Kimmie het volgende:
Ach we kunnen ook op reis zonder Dutchie, toch?
quote:voor mezelf ja!
Op maandag 24 december 2001 19:00 schreef Vork het volgende:[..]
jij betaalt?
hoe dan ook ik blijf een hollandse
quote:Ah! De vraag die onbeantwoord bleef
Op maandag 24 december 2001 19:01 schreef Kimmie het volgende:[..]
hoe dan ook ik blijf een hollandse
Waar gaan we naartoe? Ik heb in ieder geval behoefte aan zon.
quote:Ik was alleen niet van plan een winterjas te dragen
Op maandag 24 december 2001 19:14 schreef Trainspotter het volgende:
Als we allemaal onder onze winterjas een Fok!shirt aantrekken zijn de kosten toch wel te declareren bij Danny neem ik aan?
* Hik zet zonnebril op en pakt de zonnebrandcrème
Wie bedenkt de leukste bestemming?
En Liejannuh, over Bilbao kun je lezen in het topic over Stedenreizen.
quote:In Ieder geval niet in Europa, overal is het kouder dan ooit!!
Op maandag 24 december 2001 20:27 schreef aa het volgende:
Jullie willen zon? Dan krijgen jullie zonWie bedenkt de leukste bestemming?
Afrika trekt mij weinig aan op het moment moet ik zeggen.
Antartica hetzelfde verhaal, al lijkt me dat meer een structureel iets.
Noord-Amerika.. Florida lijkt me niet boeiend genoeg, iets in de Carribiën? (Hawaii is trouwens ook een optie
)
Zuid-Amerika zou ook wel kunnen. In Buenos Aires is het nu 30 graden en zonnig
Azië heeft veel zonnige plekken, we zouden naar Bombay kunnen gaan, maar ook naar Tel Aviv of bijvoorbeeld Bangkok.
Tenslotte Australië, dat zie ik wel zitten. Zowel Perth als Sydney lijken me erg interessant (de temperaturen variëren van 28 tot 31 graden ).
quote:
Op woensdag 26 december 2001 02:24 schreef aa het volgende:
Ok..
Van de continenten Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Afrika, Antartica, Europa, Australië en Azië valt dus heel Europa af begrijp ik? Het warmste wat er te vinden is momenteel is tegen de 20 graden aan, en dat is mij niet warm genoeg..Afrika trekt mij weinig aan op het moment moet ik zeggen.
Antartica hetzelfde verhaal, al lijkt me dat meer een structureel iets.
Noord-Amerika.. Florida lijkt me niet boeiend genoeg, iets in de Carribiën?(Hawaii is trouwens ook een optie
)
Zuid-Amerika zou ook wel kunnen. In Buenos Aires is het nu 30 graden en zonnig
Azië heeft veel zonnige plekken, we zouden naar Bombay kunnen gaan, maar ook naar Tel Aviv of bijvoorbeeld Bangkok.
Tenslotte Australië, dat zie ik wel zitten. Zowel Perth als Sydney lijken me erg interessant (de temperaturen variëren van 28 tot 31 graden).
ik stem voor India
quote:Goed, wanneer de bestemming zeker is en de reizigers ook zal ik een topic openen en gaan we op reis. Ik stel voor dat ieder een stuk van het reisverslag gaat schrijven.
Op woensdag 26 december 2001 10:16 schreef Kimmie het volgende:[..]
ik stem voor India
quote:whahahaha
Op woensdag 26 december 2001 11:01 schreef aa het volgende:[..]
Goed, wanneer de bestemming zeker is en de reizigers ook zal ik een topic openen en gaan we op reis. Ik stel voor dat ieder een stuk van het reisverslag gaat schrijven.
Tot nog toe hebben we Kimmie en ik, maar het lijkt me beter om met niet meer dan 8 mensen op reis te gaan. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven.
Liejannuh, K_man, Hik? anderen? Gaan jullie mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |