En van die 5 is niet duidelijk wie er kopman is. Moeten ze dan alle 5 op kop rijden? Lijkt me dat ze dat niet zullen doen, zeker niet als vervolgens bijna niemand gaat helpen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Er zullen vast renners zijn die zich testen. Stel dat er vijf discoveries zijn die meekunnen met een groep van een man of 20 a 25, dan kunnen die er wel voor zorgen dat er verder niemand terugkomt??
Bij Denis verwacht ik iig Rasmussen nog wel. Misschien Boogerd ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
het was maar een hypothese, maar ik vermoed dat Floyd en Denis bijvoorbeeld behoorlijk geisoleerd kunnen komen te zitten.
quote:The problem could bet that Marie Blanc is not hard for more that four kilometres, and even though the front rides fast they will perhaps only take 1½-2 minutes to a rider like Hushovd. Then they pass the top, and who is then going to pull the remaining 45 kilometres to the finishing line? So, perhaps a larger group might make it together. In my opinion 80 riders could make it together to Pau,” he estimates adding though that it would also be obvious for a smaller group of riders already out of the general classification to make it all the way in a break..
Hm. Hij heeft wel een punt geloof ik: profielquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef Ereinion het volgende:
Rasmussen over morgen (vandaag intussen al):
[..]
Maar het probleem is dat de steilste kilometers wel de laatste kilometers zowat zijn. Dan voel je 't wel bijten hoor na ook al een HC col beklommen te hebben, vooral als je geen echte klimmer bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm. Hij heeft wel een punt geloof ik: profiel
Ach, Hans De Clercq was zo iemand die geen echte klimmer was en die beweert dat de Marie Blanque "te doen" is. Zo'n profiel zegt ook niet noodzakelijk alles.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat de steilste kilometers wel de laatste kilometers zowat zijn. Dan voel je 't wel bijten hoor na ook al een HC col beklommen te hebben, vooral als je geen echte klimmer bent.
Boonen is een machtsklimmer, Freire kan op een langere klim beter mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Exact, Boonen probleemloos bij Boogerd, Freire wringend en ploeterend bij Boonen. En in de daaropvolgende sprint werd hij uit het wiel gesprint.
Kortom, het is nu even omgedraaid, Freire lijkt sneller, maar Boonen lijkt sterker.
NOS is weer goed bezig. Ik kan mij bergetappes in de Tour herinneren 4/5 jaar geleden dat de NOS al helemaal vanaf het begin (11:15) begonnen met uitzenden. De laatste jaren waren ze daar weer van afgestapt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:27 schreef Dos37 het volgende:
De NOS begint dat ook al iig
na 3 uur verwachten ze de top van de Col de Soudet beklommen te hebben.
Volgens mij zenden ze bergetappes al jaren vanaf het begin uit..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
NOS is weer goed bezig. Ik kan mij bergetappes in de Tour herinneren 4/5 jaar geleden dat de NOS al helemaal vanaf het begin (11:15) begonnen met uitzenden. De laatste jaren waren ze daar weer van afgestapt.
Oh. Dat moet mij dan ontschoten zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze bergetappes al jaren vanaf het begin uit..
Het viel mij gisteren op dat de NOS nog genoeg zendtijd had voor interviews en truien na de finish. Kan me ook jaren herinneren dat de uitzending binnen 3 minuten na de finish afgekapt werd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:48 schreef Asskicker14 het volgende:
NOS is weer goed bezig. Ik kan mij bergetappes in de Tour herinneren 4/5 jaar geleden dat de NOS al helemaal vanaf het begin (11:15) begonnen met uitzenden. De laatste jaren waren ze daar weer van afgestapt.
Nee, weer 12.15, de Belg ook trouwens. Misschien dat ZDF/La Une er eerder bij is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Againzender het volgende:
Morgen starten ze om 11:00 zo ongeveer, start de NOS dan ook?
heeft er iemand een kleine situatieschets?quote:
Grote chaos, een hoop mannen die proberen weg te komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er iemand een kleine situatieschets?
4 op kop en proberen een paar te jumpen waaronder dus rasmussen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er iemand een kleine situatieschets?
Ik dus....quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef Art_Core het volgende:
Mensen die Brochard hebben gespeeld in Rondemaster zijn de klos.. die is niet gestart!
Denk wel over iets minder als 2 uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Posdnous het volgende:
Ola![]()
Hoe laat beginnen ze ongever met de Soudet?
Ik voel zo'n 30 min. van tevoren denk ik een griepje opkomen.
Dat begint al lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef Art_Core het volgende:
Mensen die Brochard hebben gespeeld in Rondemaster zijn de klos.. die is niet gestart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |