Da's een vlakke etappe die niet langdurig voorbesproken hoeft te wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef HPoi het volgende:
Waar is etappe 9??
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's een vlakke etappe die niet langdurig voorbesproken hoeft te worden
Wees niet bang, ik heb het al opgelostquote:
Of freire, zo heftig als sommigen zeggen is die etappe van morgen niet, beetje vergelijkbaar met die etappe die Virenque in 2004 won imoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
De Clerq verwacht zelfs Zabel morgen.
Exact, Boonen probleemloos bij Boogerd, Freire wringend en ploeterend bij Boonen. En in de daaropvolgende sprint werd hij uit het wiel gesprint.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:56 schreef Bartoli het volgende:
gezien de WK parkoersen die Freire won moet die toch wel langer kunnen aanklampen. Besides op de Cauberg zat Freire gewoon bij Boonen in het wiel
maar de Cauberg is nog geen Marie Blanque of Sudert of hoe die ook heet. Kortom Freire en Zabel zie ik langer volhouden dan Boonen. Daarnaast heeft het ook te maken met wil Boonen wel kost wat kost gaan bijbenen om zich zo mss over de kop te jagen etcquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Exact, Boonen probleemloos bij Boogerd, Freire wringend en ploeterend bij Boonen.
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor Freire en Zabel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar de Cauberg is nog geen Marie Blanque of Sudert of hoe die ook heet. Kortom Freire en Zabel zie ik langer volhouden dan Boonen. Daarnaast heeft het ook te maken met wil Boonen wel kost wat kost gaan bijbenen om zich zo mss over de kop te jagen etc
Boeiend, ze wonnen beiden niet. Bovendien was Freire daarna al twee keer de beste in de sprint, waardoor je zou kunnen concluderen dat Freire op dit moment sterker is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Exact, Boonen probleemloos bij Boogerd, Freire wringend en ploeterend bij Boonen. En in de daaropvolgende sprint werd hij uit het wiel gesprint.
Kortom, het is nu even omgedraaid, Freire lijkt sneller, maar Boonen lijkt sterker.
Zabel gaat er altijd wel voor. Als die een etappe kan winnen is het morgen. En Freire denk ik wel al is het in functie van in eerste instantiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor Freire en Zabel.
U bent niet bekend met het verschil tussen de termen snel en sterk in het wielrennen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:05 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Boeiend, ze wonnen beiden niet. Bovendien was Freire daarna al twee keer de beste in de sprint, waardoor je zou kunnen concluderen dat Freire op dit moment sterker is.
Zegt u maar je hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
U bent niet bekend met het verschil tussen de termen snel en sterk in het wielrennen?
Ik verwacht dat er geen enkele van de drie met het uitgedunde peloton de Marie Blanque overkomt. En ik denk sowieso dat er een groepje vluchters voor de winst gaat sprinten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
verwachten jullie freire,boonen,zabel dan bij de 1e 15 ?
Een stuk minder dan een Zabel en Freire iig. Bovendien lijkt Hushovd niet echt in vorm, voor de groene trui hoeft hij het ook niet meer te doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Hushovd kan toch ook wel een bergje over ?
De vraag is, zal de ploeg van Lampre vanaf morgen nog wel voor Bennati rijden of als Cunego wat moeite heeft, hem erdoor loodsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
Bennati zou het misschien ook moeten kunnen overleven / terugkomen voor de streep.
Ik denk eerder dat DSC net degenen zullen zijn die gaan kraken i.p.v. degenen die een slag gaan slaan. Als er al iets dergelijks gebeurt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
dat is zo
zeker DSC kan hier een goede slag slaan met hun vijf kopmannen
als landis kraakt, zou DSC hier met verenigde krachten en met hulp van andere teams een enorme slag kunnen slaan, zeker mocht landis in een ander peloton zitten
...Al uitgeteld?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat DSC net degenen zullen zijn die gaan kraken i.p.v. degenen die een slag gaan slaan. Als er al iets dergelijks gebeurt.
Des te meer tijd houd je over om kassamiepjes te versieren, niet waar?quote:
Wie er gaan kraken kan je nu nog niet zeggen. Kan mij een tour herinnerne waar namen als Hamilton opeens meteen moesten lossen.. Morgen wordt ons wel duidelijk wie er de betere klimmers in vorm zijn denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat DSC net degenen zullen zijn die gaan kraken i.p.v. degenen die een slag gaan slaan. Als er al iets dergelijks gebeurt.
Hoe verzin je het toch elke keerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
DSC gaat er staan de komende dagen
die koelbox zal nu toch wel aangekomen zijn. naar buiten toe doet men alsof hiermee "popovych" (die koel blijft) bedoeld wordt maar men weet binnenin de wielerwereld wel hoe het echt zit
morgen in vele talen te lezen
Popovych wint in Pau
Bruyneel: "Koelbox aangekomen"
Popovych wins in Pau
Bruyneel: "Coolbox has arrived"
Popovych vince a Pau
Bruyneel: "Coolbox è arrivato"
Popovych gagne a Pau
Bruyneel...
wel etc.
| Forum Opties | |
|---|---|