Nee, met Melodie mailenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:27 schreef Mas het volgende:
Stanley is al zo lang stil, die is vast zijn opa wakker aan het bellen...
Je lijkt Yoghi wel. Da's niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mas is een dikke prutser.
Ik zou 't niet weten.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Mas het volgende:
![]()
Jullie zijn gewoon slecht in het beantwoorden van vragen!
Humpfh, ik zal dan nog maar een hint geven. Het schip is vernoemd naar een ander groot Duits historisch figuur, een admiraal en minister uit de 19e eeuw, die zich vooral bezighield met de theoretische kant van de strijd op zee, en dan met name tegen de britten.
En het begint met een T, en is niet 'Tefal'.
een type die mensen hier uitscheld voor 'lul' en 'koe' als ze niet snel/goed genoeg antwoorden.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uitzondering die mijn beschaafde natuur bevestigt in dit geval.
Wie is Yoghi?
Yoshiquote:Op zondag 9 juli 2006 02:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
een type die mensen hier uitscheld voor 'lul' en 'koe' als ze niet snel/goed genoeg antwoorden.
Haha.. zulke types moeten er ook zijn blijkbaar..quote:Op zondag 9 juli 2006 02:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
een type die mensen hier uitscheld voor 'lul' en 'koe' als ze niet snel/goed genoeg antwoorden.
helemaal niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. zulke types moeten er ook zijn blijkbaar..
ow, sorryquote:
Beetje mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 9 juli 2006 02:44 schreef Feldhofer het volgende:
De Tirpitz natuurlijk!
Een ander mag een nieuwe vraag bedenken.
Vriend.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:44 schreef Feldhofer het volgende:
De Tirpitz natuurlijk!
Een ander mag een nieuwe vraag bedenken.
Ik zou niet iemand complimenteren die dingen opzoektquote:
Misschien wist ie het gewoon al, maar gaf hij de Wikipedia-link er bij toen hij constateerde hoe ontstellend weinig jullie van de tweede wereldoorlog weten!quote:
Z'n buurman?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:42 schreef Mas het volgende:
De Jakhals is een beruchte moordenaar uit een wereldberoemd (en verfilmd) boek van Forsyth. De Jakhals schijnt trouwens echt bestaan te hebben, maar daar vraag ik niet naar. Wie probeert de Jakhals eigenlijk te vermoorden in 'De Dag van de Jakhals'?
Ook al weet je het zeker, dan geef je eerst hier het antwoord. Anders is het gewoon opgezocht, punt. En ik weet genoeg van de tweede wereldoorlog maar dit toevallig niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:46 schreef Mas het volgende:
[..]
Misschien wist ie het gewoon al, maar gaf hij de Wikipedia-link er bij toen hij constateerde hoe ontstellend weinig jullie van de tweede wereldoorlog weten!
De Gaulle?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:42 schreef Mas het volgende:
Potjandriedubbeltjes, de Tirpitz! Jullie kijken duidelijk te weinig Discovery Channel. Gelukkig heb ik een vrij dikke huid, hoewel ik geen prutser ben. Dan maar een nieuwe vraag.
De Jakhals is een beruchte moordenaar uit een wereldberoemd (en verfilmd) boek van Forsyth. De Jakhals schijnt trouwens echt bestaan te hebben, maar daar vraag ik niet naar. Wie probeert de Jakhals eigenlijk te vermoorden in 'De Dag van de Jakhals'?
Zou kunnen, maar denk het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:46 schreef Mas het volgende:
[..]
Misschien wist ie het gewoon al, maar gaf hij de Wikipedia-link er bij toen hij constateerde hoe ontstellend weinig jullie van de tweede wereldoorlog weten!
Hey GLOquote:
Ik wachtte na jouw uitnodiging ff totdat ik een vraag zag waar ik wat zinnigs op kon antwoordenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey GLOLeuk dat je hier een kijkje komt nemen. En gelijk een punt scoren
![]()
En het is hier gezelligerquote:Op zondag 9 juli 2006 02:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er gebeurt hier meer dan in MUZ trivia he.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 9 juli 2006 02:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik wachtte na jouw uitnodiging ff totdat ik een vraag zag waar ik wat zinnigs op kon antwoorden![]()
Tja, ranja aan de beurt...quote:Op zondag 9 juli 2006 02:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er gebeurt hier meer dan in MUZ trivia he.
quote:
Slaap lekkerquote:
Ben er nog evenquote:
Veel ophef over geweest de laatste weken.quote:Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die wél werkt.
Heb dat blijkbaar gemistquote:
Zeker niet. Twee weken terug gepresenteerd op het strand van Scheveningen, eerste exemplaar uitgereikt aan Wouter Bos, en direct controversieel. Items in het journaal, Nova, Volkskrant, NRC, veel polemiek.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:06 schreef Mas het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen alleen de mensen die het boek in kwestie gelezen hebben deze vraag beantwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |