neequote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef MaJo het volgende:
is die film van Lennon de film waar hij zelf in meespeelde? Kan niet op de naam komen
dat weet ik niet. iig muziek gecomponeerd door John en Paul (niet samen)quote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef MaJo het volgende:
Ah ok, films dus waar Beatles nummers in voorkomen? Nog steeds geen idee
Dat was opzettelijk toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:50 schreef Mas het volgende:
Dan blijven dus Paul en George over, tenzij we het over Stu (die trouwens ook dood is, naar verluid doodgeschopt door Lennon) en Paul Best gaan hebben.
Niet goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
I am Sam moet wel goed zijn denk ik, komen wel allemaal Beatles nummers in voor. Maar we zijn op zoek naar twee films dus we missen er nog 1![]()
Mena en Nicole zegt me niets
Naast Paul McCartney dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:55 schreef Mas het volgende:
[..]
Woeps, Pete! Sterker nog, er zit geen enkele Paul in de Beatles.
hehequote:Op zondag 9 juli 2006 01:55 schreef MaJo het volgende:
Moulin Rouge?
Paul heet eigenlijk James, naar zijn vader. Paul is zijn tweede naam.quote:
Ah ok, wist ik eigenlijk wel. Maar hij heeft zich toch wel altijd Paul genoemd?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:57 schreef Mas het volgende:
[..]
Paul heet eigenlijk James, naar zijn vader. Paul is zijn tweede naam.
die heeft muziek gecomponeerd die in de film Moulin Rouge! voorkomt, dus.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat heeft Paul McCartney met Moulin Rouge te maken dan?
mena suvari. Als je die film niet hebt gezien, ga je dan even in een hoekje jezelf zitten schamen?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Heb die tweede film denk ik niet gezien... Mena zegt me niets... of is het pulp fiction? Maar die is ouder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |