abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:51 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39787601
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Maeghan het volgende:
XcUZ_Me: misschien helpt het voor jou om een dag normaal te eten en twee dagen vrij streng te lijnen? Mijn moeder valt ook vrij moeilijk af en die doet dat altijd zo. Sowieso kan ze dan uitkijken naar haar 'eetdag', waarop ze dus wel wat extra's mag, en het voorkomt dat je stofwisseling vertraagt omdat je dus iedere derde dag genoeg eet.
Ik kijk het nog even aan.. Als ik over 2 weken nou nóg niks kwijt ben, ga ik mijn plan de campagne wijzigen .
quote:
Verder met SB zou ik niet doen, want je bent nu al teleurgesteld en ik denk dat het erg moeilijk vol te houden is als je nu nog doormoet daarmee. Aan de andere kant, misschien heb je je nu wel gewogen precies op een dag dat je vocht vasthoud oid en vertekent het beeld daardoor?
Mja, zou kunnen. Heb vandaag ook wel weer extreem veel last van buikpijn door de Mirena en bij warmte zwel ik altijd op, dus zoals ik al zei, ik kijk het nog even aan .
quote:
Hoe vaak sport je? Mss. dat je daarmee je verbranding wat omhoog kunt brengen? Door bijv. krachttraining, want hoe meer spieren, hoe meer energie je verbruikt. Verder verbrand je meer vet met wat minder intensieve activiteiten, zoals wandelen, voor zover ik heb begrepen.
Ik sta 6 dagen per week een half uurtje op de crosstrainer!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')