Dt is best leuk hoor. Als je tenminste een leuke pastoor hebt.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef babette21 het volgende:
de discussie met de pastor aan te gaan[/sup]
tijdens de mis zullen ze er niet erg blij me zijn denk ik....quote:Op zondag 9 juli 2006 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Dt is best leuk hoor. Als je tenminste een leuke pastoor hebt.. Voor school ooit een interview gehouden met een ontzettend leuke pastoor (en van daaruit een dicussie gestart), was best interessant.
Het is ook heel hypocriet. Al het goede komt door god en alle slechte dingen hangen ze voor het gemak maar even op aan de duivel.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijdens de mis zullen ze er niet erg blij me zijn denk ik....
ik kan er gewoon niet tegen als zo'n kerel staat te prediken over "het komt allemaal wel goed als je maar in Hem geloofd" terwijl ik elke week in de meest armoedige woningen kom, en de meest rampzalige verhalen aanhoor... en da's alleen nog maar in Nederland... 't matched gewoon niet
btw, mijn stiefvader is "zo'n kerel" en daar valt idd prima mee te discussieren
Homosexualiteit is niet zo een zonde als wat dequote:Op zondag 9 juli 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ging altijd emt mijn ouders mee, maar het laatste jaar ben ik thuis gebleven. maar op zich, ja, wat moet ik met een geloof waarin ik als zondaar wordt bestempeld, zo nodig is eht niet.
Ik bepaald zelf wel waar ik in geloof.
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, van mij mogen ze best denken dat ik naar de hel ga, als alle homo's daarheen gaan dan kan het nooit heel erg zijn.
Ja, en dat allemaal door je potentiële tattoo's.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, van mij mogen ze best denken dat ik naar de hel ga, als alle homo's daarheen gaan dan kan het nooit heel erg zijn.
dus homo's moeten vergeving vragen voor het feit dat ze homo zijn?!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
sinds de komst van Jezus is er hoop voor iedere zondaar die oprecht vergeving vraagt. Maar voor IEDERE zonde (en dus ook homoseksualiteit, maar ook diefstal, moord, roken, liegen, roddelen) Geldt wel dat Jezus zegt: Ga heen en zondig niet meer....
Ja, de bijbel letterlijk 'nemen'!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Er zijn trouwens genoeg homo's die gelovig zijn.
Ach, iedereen geeft er zijn eigen draai aan. Geloof wat je zelf wil. Als je je er zelf in kunt vinden, mooi toch?.
Ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb ik nu het gesprek verpest?
Gruwelijk, ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb ik nu het gesprek verpest?
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Slecht grapje.
Nha, oke. Mijn overtuiging is dat mensen die kracht en hoop enz halen het een geloof nog helemaal niet zo verkeert bezig zijn. Maar als ze zonodig een bepaald oordeel gerechtvaardigd willen zien in hun geloof kun je jezelf dingen gaan afvragen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Slecht grapje.
mooi verwoord, op "verkeerd met 'n t" na danquote:Op zondag 9 juli 2006 14:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nha, oke. Mijn overtuiging is dat mensen die kracht en hoop enz halen het een geloof nog helemaal niet zo verkeert bezig zijn. Maar als ze zonodig een bepaald oordeel gerechtvaardigd willen zien in hun geloof kun je jezelf dingen gaan afvragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |