Daar had veel meer gevraagd aan kunnen worden. Ik had zoveel vragen. Wat is je mooiste wedstrijd ooit ? Wanneeer ging je het meest uit je dak ? Wat is je favoriete wedstrijd of speler ooit ?quote:
Kom jij daar nou pas achter, Jack is niet voor niets zo bruin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Het is tenenkrommend slecht geworden door van Gelder zijn geslijm met de gasten.
Ga je m'n grappen jattenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef maril het volgende:
[..]
Kom jij daar nou pas achter, Jack is niet voor niets zo bruin.![]()
Wist niet dat hij van jou was sorry, ik reageerde op je eerste zin.waar staat dat danquote:
Frank Snoeksquote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
De vraag is natuurlijk: wie doet morgen dan de finale?
Niet dat het uitmaakt, aangezien niemand anders dan de BBC mag mijn finale doen, so to speak.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
De vraag is natuurlijk: wie doet morgen dan de finale?
En morgen Borst en Mulder.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:34 schreef 456 het volgende:
Beenhakker blijft natuurlijk wel top mannen. Iig wel 3 voetbal mensen aan tafel dit keer...
Maar ik ben Jack moe.
Ok iig geen huigelaars aan tafel.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
En morgen Borst en Mulder.
Altijd prijs!
Gelukkig hoefde Reitsma niet te vertellen wat hij zo goed vindt aan Beenhakker en Ten Cate,quote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok iig geen huigelaars aan tafel.
Wat tenenkrommend slecht was het vanavond.
Het schijnt dat ze een uur bezig zijn geweest om in hun auto te stappen zoveel veren zaten er in hun reet
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde Reitsma niet te vertellen wat hij zo goed vindt aan Beenhakker en Ten Cate,.
Ik dacht dat er iets anders in zat... een groot gebruind rattelend hoofdquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een uur bezig zijn geweest om in hun auto te stappen zoveel veren zaten er in hun reet
Helemaal niets!quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde Reitsma niet te vertellen wat hij zo goed vindt aan Beenhakker en Ten Cate,.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niets maar dar zegt meer, Theo is nou eenmaal kritischer als Jack ,Jack is geen journalist maar een liefhebber, en wil zich weer bij ajax inlullenquote:
w0000000000000000tquote:Op zondag 9 juli 2006 10:38 schreef maril het volgende:
22:20 - 23:10 NOS-Studio Sportzomer (NOS)
Late avondprogramma waarin Jack van Gelder spraakmakende gasten ontvangt. Te gast zijn Danny Blind en Hugo Borst. Ook Youri Mulder en Willem van Hanegem schuiven aan tafel aan. Deze uitzending is de laatste die in het teken staat van het WK Voetbal 2006. Om dit feestelijk af te sluiten is er een live optreden van de Duitse band Wir sind Helden. Hun nummer Wenn es passiert was tijdens het afgelopen WK de vaste afsluiter van dit programma. Dit nummer brengen zij live ten gehore in de studio. Presentatie: Jack van Gelder.
22:30 - 23:30 World sport
Goed nieuws dus voor de fans van Wir sind Helden![]()
Ben benieuwd.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Toad het volgende:
Hugo heeft z'n Italië-shirt wel aan denk ik...
nooit serieus genomen die carrierequote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef Toad het volgende:
Die carriere van Maarten neemt ook droevige wendingen aan met z'n SMS WK Quiz...
Nee, toch niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Toad het volgende:
Hugo heeft z'n Italië-shirt wel aan denk ik...
Dinand aan de tafel bij BvD.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus al ruim 4 weken gedaan
Dan krijgen we denk ik "Can you handle me" met beelden van Materazzi en Zidanequote:
kopspijkers is niet meerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
Het wachten is op een liplezer die kan zien wat Materazzi gezegd heeft tegen Zidane.
die lul stelt alleen maar suggestieve vragenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Toad het volgende:
Wel goed van Jack dat hij altijd al het antwoord geeft als 'ie een vraagt stelt...
niet dusquote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Remzz het volgende:
Tja dat filmpje was denk ik al af voor de kopstoot....
ja zag het al eerderquote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Remzz het volgende:
Tja dat filmpje was denk ik al af voor de kopstoot....
Nee iddquote:
Afscheidswedstrijd van Bergkamp.quote:
Zei zijn vader ook al op Talpaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Geweldig knap van Yourie Mulder dat hij gelijk al weet dat Meterazi rascistische taal heeft gebezigd naar Zidane.![]()
Ik heb al eerder geschreven de Appel valt niet ver van de boomquote:
Appiahquote:
Is een terugblik.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
huh wtf, zit van marwijk er....
Helemaal niet gemerkt
Das Danny Blind.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
huh wtf, zit van marwijk er....
Helemaal niet gemerkt
Als je gewoon blijft kijken weet je hetquote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
terugblik op van marwijk?
ja alleen met tour is die leukquote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef borisz het volgende:
morgen gelukkig mart
Het wordt Pirloquote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja kiezen voor een verdediger... Zegt genoeg over het WK.
Hij was eerder ook al gestopt als international natuurlijk, je weet het nooit.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
Ja, 2 jaar schorsing geven aan een speler die gestopt is
"die kopstoot moet je hem niet kwalijk nemen"quote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef kollie het volgende:
Zidane de speler van het toernooiwat lul je nou
![]()
inderdaad.... verneukt daarmee definitief de kansen voor zijn land maar ach: kleinigheidjequote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"die kopstoot moet je hem niet kwalijk nemen"
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Van Hanegem heeft geen Duitser in zijn WK-elftal
niets nieuws hequote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wat lijkt het al weer lang geleden dat Nederland meedeed.
Willem van Hanegem over Pekermanquote:Die kan beter bij het spoor gaan werken, kan die leren wisselen
Dankzij Studio Sportzomer hebben ze een echte hit.quote:
Die zangeres of het nummer?quote:
De drummerquote:
Dat is een SCH antwoord.quote:
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi
Nou, het is nu dus echt over... Tot over 4 jaar in WK 2010!
Nu maar hopen dat de cappers niet hebben zitten slapenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef dvdfreak het volgende:
Mooi dat live zingen
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :quote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Jack er nog zitten over 4 jaar eigenlijk? In 2008 nog wel denk ik, maar ook voor hem gaan de jaren nu wel eens tellen...
Een Studio Sportzomer met Henry Schut zie ik toch niet echt voor me... En Toine van Peperstraten is niet into voetbal als Jack nu is. Tom Egbers mag dit niet doen, want die kan niet discussiëren.
Oja die had je nog. Ik zat met Jeroen Gruter in m'n hoofd, maar dat is een commentator. Nee, dat vind ik ook maar een eppo.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :![]()
Of bert maalderinkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :![]()
Helaas weet de NOS dat niet, hij is de vaste vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar ik zie Jack het nog wel een paar jaar doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een Studio Sportzomer met Henry Schut zie ik toch niet echt voor me... En Toine van Peperstraten is niet into voetbal als Jack nu is. Tom Egbers mag dit niet doen, want die kan niet discussiëren.
Ik ook. Als een soort nestor die dit werk nog jaren blijft doen zelfs. Hij geniet er zelf ook van, en ziet dit niet als werk.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas weet de NOS dat niet, hij is de vaste vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar ik zie Jack het nog wel een paar jaar doen.
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef borisz het volgende:
toine van peperstraten is ernog en anders dione
Dionequote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef borisz het volgende:
toine van peperstraten is ernog en anders dione
Zo lekker was die zangeres niet... wel goedquote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de cappers niet hebben zitten slapen![]()
Dione wil je toch niet vergelijken met die Barbara he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dione
Dan krijg je het Barbara Barend-effect... Nee, Dione of Toine mogen lekker bij de andere sporten of de voorbeschouwingen/nabeschouwingen van kleinere evenementen blijven.
5.549.000 kijkers Finalequote:Op maandag 10 juli 2006 10:02 schreef calvobbes het volgende:
Bij de laatste uitzending ruim 2 miljoen kijkers
Dat is volgens mij zelfs bij wedstrijden na Nederland niet gehaald. Zou het door Wir Sind Helden zijn gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |