Dankzij Studio Sportzomer hebben ze een echte hit.quote:
Die zangeres of het nummer?quote:
De drummerquote:
Dat is een SCH antwoord.quote:
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooi
Nou, het is nu dus echt over... Tot over 4 jaar in WK 2010!
Nu maar hopen dat de cappers niet hebben zitten slapenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef dvdfreak het volgende:
Mooi dat live zingen
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :quote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Jack er nog zitten over 4 jaar eigenlijk? In 2008 nog wel denk ik, maar ook voor hem gaan de jaren nu wel eens tellen...
Een Studio Sportzomer met Henry Schut zie ik toch niet echt voor me... En Toine van Peperstraten is niet into voetbal als Jack nu is. Tom Egbers mag dit niet doen, want die kan niet discussiëren.
Oja die had je nog. Ik zat met Jeroen Gruter in m'n hoofd, maar dat is een commentator. Nee, dat vind ik ook maar een eppo.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :![]()
Of bert maalderinkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen zorgen, de NOS heeft nog altijd Jeroen Stomphorst. :![]()
Helaas weet de NOS dat niet, hij is de vaste vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar ik zie Jack het nog wel een paar jaar doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een Studio Sportzomer met Henry Schut zie ik toch niet echt voor me... En Toine van Peperstraten is niet into voetbal als Jack nu is. Tom Egbers mag dit niet doen, want die kan niet discussiëren.
Ik ook. Als een soort nestor die dit werk nog jaren blijft doen zelfs. Hij geniet er zelf ook van, en ziet dit niet als werk.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas weet de NOS dat niet, hij is de vaste vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar ik zie Jack het nog wel een paar jaar doen.
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef borisz het volgende:
toine van peperstraten is ernog en anders dione
Dionequote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef borisz het volgende:
toine van peperstraten is ernog en anders dione
Zo lekker was die zangeres niet... wel goedquote:Op maandag 10 juli 2006 00:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de cappers niet hebben zitten slapen![]()
Dione wil je toch niet vergelijken met die Barbara he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dione
Dan krijg je het Barbara Barend-effect... Nee, Dione of Toine mogen lekker bij de andere sporten of de voorbeschouwingen/nabeschouwingen van kleinere evenementen blijven.
5.549.000 kijkers Finalequote:Op maandag 10 juli 2006 10:02 schreef calvobbes het volgende:
Bij de laatste uitzending ruim 2 miljoen kijkers
Dat is volgens mij zelfs bij wedstrijden na Nederland niet gehaald. Zou het door Wir Sind Helden zijn gekomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |