Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:20 schreef static het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die het een matig forum met matige mods vindt.
Later, als ik er zin in heb.quote:
Laat maar zitten dan.quote:
Neuh. Ik post wanneer ìk dat wil, capiche?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Je lult maar wat.
Je gaat je gang maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Neuh. Ik post wanneer ìk dat wil, capiche?
Zal ik zeer zeker doen.quote:
Omdat ik het niet met je butt kissing eens ben?quote:Ga ergens anders lullig lopen doen.
Ik weet dat positivisme jou vreemd is. Ik weet ook dat mocht je het er mee eens zijn jij nooit zo'n topic geopend zou hebben. Ieder zijn karakter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef static het volgende:
Omdat ik het niet met je butt kissing eens ben?
Niks da'sjuist zo goedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
huh? Wat hebben ze gedaan dan?
Berg je Tina reeks maar weer op want je analyse is wederom prut. Overogens is de WK subsite wél top, en daar open ik dus wel een topic over.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet dat positivisme jou vreemd is. Ik weet ook dat mocht je het er mee eens zijn jij nooit zo'n topic geopend zou hebben.
Ego gedeukt nog wel. Hoe lang loop je hier nu rond, Tong? Lang genoeg lijkt me.quote:Maar je bent erg voorspelbaar in je recalticisme. Vandaar dat ik vroeg naar voorbeelden van kritiek op dit forum en op deze modjes. Je had er geen tijd voor, maar als je ego wordt gedeukt heb je plots wel tijd om te reageren.
Zo laf ben ik niet. Mensenkennis is je wederom vreemd. Anders is er nog altijd FB.quote:Ben benieuwd. Niet te lang wachten want dan is het forum dicht. Dat zou zonde zijn.
Zeik niet. Zo geweldig is dit subforum nou ook weer niet geweest met de overloze centrale topics en dubieuze slotjes met mods die geilen op hun status.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:16 schreef Stuart het volgende:
Static moet weer jankzakken, maar goed, dat is niets nieuws.
Ah nu ga je zeggen wat je denktquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef static het volgende:
[..]
Zeik niet. Zo geweldig is dit subforum nou ook weer niet geweest met de overloze centrale topics en dubieuze slotjes met mods die geilen op hun status.
Nee, ik ga nu een prettig Nigeriaanse kroeg in. Tot later.quote:
ga eens dood!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef venomsnake het volgende:
Prima werk idd.
Kritiek puntje is wat mij betreft het toestaan van mensen die anderen de dood in wensen.![]()
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen, voor de schermen is hij niet vaak aanwezig geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond ook vaak maar een warrig forum. En vooral de toegevoegde waarde van ScOrPiOn heb ik niet kunnen ontdekken.
Daar stelde ik van te voren al mijn vraagtekens bij.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond ook vaak maar een warrig forum. En vooral de toegevoegde waarde van ScOrPiOn heb ik niet kunnen ontdekken.
hehequote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen.
Alsof daar zo vreselijk veel te doen is voor een tijdelijk subforumpje.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen, voor de schermen is hij niet vaak aanwezig geweest.
Lijkt me niet. En het is (als het uberhaupt al waar is) natuurlijk belachelijk dat een mod van een tijdelijke subforum, waar het (op sommige momenten) gewoon te veel was voor 2 mods (Sandman en bos), alleen maar "achter de schermen" blijft werken.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef static het volgende:
[..]
Alsof daar zo vreselijk veel te doen is voor een tijdelijk subforumpje.
Dat SC valt reuze mee hoor. Alleen deel 1 is echt veel. Daarbij werd deel 2 pas eind mei geopend en zijn er dus 3 topics in iets meer dan een maand geweest. Toch vrij veel. Zeker als het steeds dezelfde terugkerende feedback is.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:.
Vier topics FB in twee maanden waarvan het merendeel SC is. Wat veel zeg.
Je reageert op TR?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge, ga je de kleuter weer uithangen? Ik moet maar toegeven omdat jij dat wil? Als je FB doorloopt ouwe zeur zie je dat ik en Bos ook vaak genoeg een foutje hebben toegegeven.
Verder is het volstrekt logisch dat een tijdelijk topic als WK veel users trekt, veel posts krijgt en dus veel voer voor FB. Maar als jij daar aan af wil leiden dat er dus niet goed gemod is, dan ga je je goddelijke gang.
Ja, ik weet het...quote:
Ben jij nou echt zo dom??? Je hoeft helemaal niks toe te geven omdat ik het wil. Maar je kunt misschien ook eens een keer iets van iemand aannemen ipv telkens weer je eigen hachje te verdedigen. Met posts als "Dat jij het wazig vind wil niet zeggen dat het ook wazig is" "ik vind 4 topics in 2 maanden helemaal niet lang hihi wat ben ik toch leuk"quote:Op maandag 10 juli 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge, ga je de kleuter weer uithangen? Ik moet maar toegeven omdat jij dat wil? Als je FB doorloopt ouwe zeur zie je dat ik en Bos ook vaak genoeg een foutje hebben toegegeven.
Verder is het volstrekt logisch dat een tijdelijk topic als WK veel users trekt, veel posts krijgt en dus veel voer voor FB. Maar als jij daar aan af wil leiden dat er dus niet goed gemod is, dan ga je je goddelijke gang.
Dank voor de bevestiging.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
"hihi wat ben ik toch leuk"
Ongelooflijkquote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zeg ik dat ik geen verbeter punten zie?
Dank voor de bevestiging.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij vraagt niet, hij stelt. Even opblijven letten hoor.
Zal ik deze maar even doen dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarbij vraag ik me nog steeds af waarom iemand met nauwelijks affiniteit met voetbal aangesteld is als mod van een tijdelijk topic als WK dat veel users trekt, veel posts krijgt en dus veel voer voor FB??
Je leest iets wat er niet staat. Maar dat zijn we van ons forum-autistje gewend natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OngelooflijkWeer schiet je totaal in de verdediging.... Hij vraagt normaal of je geen verbeterpunten ziet...
![]()
Of het nou een stelling of een vraag is dat boeit verder niet. Het antwoord slaat nergens op. Je zou op z'n dan die verbeterpunten kunnen noemen. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Maar ik geloof overigens niet dat ik jou wat gevraagd hadquote:Op maandag 10 juli 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je leest iets wat er niet staat. Maar dat zijn we van ons forum-autistje gewend natuurlijk.
Hey dat kun je toch ook wel zonder te schelden zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of het nou een stelling of een vraag is dat boeit verder niet. Het antwoord slaat nergens op. Je zou op z'n dan die verbeterpunten kunnen noemen. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Maar ik geloof overigens niet dat ik jou wat gevraagd had.
whehe.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of het nou een stelling of een vraag is dat boeit verder niet. Het antwoord slaat nergens op. Je zou op z'n dan die verbeterpunten kunnen noemen. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Maar ik geloof overigens niet dat ik jou wat gevraagd had
Dat kan ik begrijpen maar om dan gelijk met kanker te schelden vind ik persoonlijk wel weer wat te ver gaan. maar dat is persoonlijk he!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik laat me niet uitschelden door zo'n mafkees.
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is buiten het feit dat het vrij onbehoorlijk is, totaal niet relevant in deze discussie. Wat voor antwoord wordt er op verwacht dan? Dat vraagsteller weer gaat vragen "waar zeg ik dat jij zegt dat je geen verbeterpunten ziet?" ofzo. Het lijkt me duidelijk dat vraagsteller die verbeterpunten wil weten en geen welles nietes spelletje gaan starten, dat zat ie in een ander subforum.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
whehe.
Nog één keer dan, ik neem jou ook niets kwalijk, enkel het VMBO
- wat voor cijfer geef je jezelf?
* Een zeven.
- maar je ziet geen verbeterpunten?
* Waar zeg ik dat ik geen verbeter punten zie?
En dan kom jij te blaaten, niets aan de hand dus. Maar nogmaals, ik neem jou niets kwalijk, hoogstens je school en ouders.
Goed dat je dat woord hebt verwijderd! Laten we nu gewoon zonder scheldpartijen discussieren!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf gerust de verantwoording te nemen, maar vooralsnog zag ik geen reden om te reageren.
Want jij was geen mod hier?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf gerust de verantwoording te nemen/dragen, maar vooralsnog zag ik geen reden om te reageren.
kanker en mongool gaat gewoon net iets verder dan autisme.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt op zijn minst even uitleggen waarom je hier wel met autisme maar niet met kanker mag schelden?
geef dan even aan op welke post ik had moeten reageren.quote:
Behoeft dit uitleg?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt op zijn minst even uitleggen waarom je hier wel met autisme maar niet met kanker mag schelden?
Niet een bepaalde post maar ik ben oprecht geinterreseerd in hoe je het ervaren hebt, verbeterpunten, wat van bepaalde opmerkingen als "dat met het 2 mods (en 1 achter de schermen)quote:geef dan even aan op welke post ik had moeten reageren.
Pfaf ging inderdaad ook niet helemaal vrij-uit met zijn aanval. Maar dat neemt niet weg dat jouw scheldwoord gewoon niet door de beugel kan.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat de maatstaf? Voor hoeveel mensen het kwetsend is? Vreemd. Verder vind ik het behoorlijk onkies dat een mod notabene begint met schelden vervolgens op de man gaat spelen en dingen als school en ouders erbij haalt. Maar dat kan allemaal maar blijkbaar? Omdat het door minder mensen als kwetsend word ervaren?
[..]
Ik vond het erg leuk om het te doen. Verbeterpunten zijn er denk ik wel te noemen. Wat die zijn, vind ik moeilijk om van mezelf te zeggen. Dat kun je beter doen a.d.h.v de kritieken de anderen op je hebben.quote:Niet een bepaalde post maar ik ben oprecht geinterreseerd in hoe je het ervaren hebt, verbeterpunten, wat van bepaalde opmerkingen als "dat met het 2 mods (en 1 achter de schermen)
af en toe te druk leek" vond. etc.
autist!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
En Bos flikker eens op zeg, je hebt nog niks gezegd in dit topic durft de verantwoording blijkbaar niet te dragen, en zit wel posts te editen. Kom nou ik laat mezelf geen autist noemen.. Dat mag wel zeker hier. Selectief modden is oke hoor, idioot.
Dus jij biedt excuses aan aan pfaf en wilt de anderen nog steeds 'mogelijk kwetsen door jouw onbeschaafde gedrag':?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt, ik wil bij deze ook even mijn excuses aanbieden aan paf en andere mogelijk kwetsten door mijn onbeschaafde gedrag.
Nee, ik kwam net thuisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:54 schreef Bjoro het volgende:
*proest*
helemaal je bedje voor uitgekropen ?
kon je er niet van slapen ?
Ik denk dat hij bedoeld: Andere die ik gekwetst heb...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij biedt excuses aan aan pfaf en wilt de anderen nog steeds 'mogelijk kwetsen door jouw onbeschaafde gedrag':?
Anderen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld: Andere die ik gekwetst heb...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |