Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:20 schreef static het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die het een matig forum met matige mods vindt.
Later, als ik er zin in heb.quote:
Laat maar zitten dan.quote:
Neuh. Ik post wanneer ìk dat wil, capiche?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.
Je lult maar wat.
Je gaat je gang maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Neuh. Ik post wanneer ìk dat wil, capiche?
Zal ik zeer zeker doen.quote:
Omdat ik het niet met je butt kissing eens ben?quote:Ga ergens anders lullig lopen doen.
Ik weet dat positivisme jou vreemd is. Ik weet ook dat mocht je het er mee eens zijn jij nooit zo'n topic geopend zou hebben. Ieder zijn karakter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef static het volgende:
Omdat ik het niet met je butt kissing eens ben?
Niks da'sjuist zo goedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
huh? Wat hebben ze gedaan dan?
Berg je Tina reeks maar weer op want je analyse is wederom prut. Overogens is de WK subsite wél top, en daar open ik dus wel een topic over.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet dat positivisme jou vreemd is. Ik weet ook dat mocht je het er mee eens zijn jij nooit zo'n topic geopend zou hebben.
Ego gedeukt nog wel. Hoe lang loop je hier nu rond, Tong? Lang genoeg lijkt me.quote:Maar je bent erg voorspelbaar in je recalticisme. Vandaar dat ik vroeg naar voorbeelden van kritiek op dit forum en op deze modjes. Je had er geen tijd voor, maar als je ego wordt gedeukt heb je plots wel tijd om te reageren.
Zo laf ben ik niet. Mensenkennis is je wederom vreemd. Anders is er nog altijd FB.quote:Ben benieuwd. Niet te lang wachten want dan is het forum dicht. Dat zou zonde zijn.
Zeik niet. Zo geweldig is dit subforum nou ook weer niet geweest met de overloze centrale topics en dubieuze slotjes met mods die geilen op hun status.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:16 schreef Stuart het volgende:
Static moet weer jankzakken, maar goed, dat is niets nieuws.
Ah nu ga je zeggen wat je denktquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef static het volgende:
[..]
Zeik niet. Zo geweldig is dit subforum nou ook weer niet geweest met de overloze centrale topics en dubieuze slotjes met mods die geilen op hun status.
Nee, ik ga nu een prettig Nigeriaanse kroeg in. Tot later.quote:
ga eens dood!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef venomsnake het volgende:
Prima werk idd.
Kritiek puntje is wat mij betreft het toestaan van mensen die anderen de dood in wensen.![]()
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen, voor de schermen is hij niet vaak aanwezig geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond ook vaak maar een warrig forum. En vooral de toegevoegde waarde van ScOrPiOn heb ik niet kunnen ontdekken.
Daar stelde ik van te voren al mijn vraagtekens bij.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond ook vaak maar een warrig forum. En vooral de toegevoegde waarde van ScOrPiOn heb ik niet kunnen ontdekken.
hehequote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen.
Alsof daar zo vreselijk veel te doen is voor een tijdelijk subforumpje.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Scorpion heeft ons achter de schermen geholpen, voor de schermen is hij niet vaak aanwezig geweest.
Lijkt me niet. En het is (als het uberhaupt al waar is) natuurlijk belachelijk dat een mod van een tijdelijke subforum, waar het (op sommige momenten) gewoon te veel was voor 2 mods (Sandman en bos), alleen maar "achter de schermen" blijft werken.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef static het volgende:
[..]
Alsof daar zo vreselijk veel te doen is voor een tijdelijk subforumpje.
Dat SC valt reuze mee hoor. Alleen deel 1 is echt veel. Daarbij werd deel 2 pas eind mei geopend en zijn er dus 3 topics in iets meer dan een maand geweest. Toch vrij veel. Zeker als het steeds dezelfde terugkerende feedback is.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:.
Vier topics FB in twee maanden waarvan het merendeel SC is. Wat veel zeg.
Je reageert op TR?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge, ga je de kleuter weer uithangen? Ik moet maar toegeven omdat jij dat wil? Als je FB doorloopt ouwe zeur zie je dat ik en Bos ook vaak genoeg een foutje hebben toegegeven.
Verder is het volstrekt logisch dat een tijdelijk topic als WK veel users trekt, veel posts krijgt en dus veel voer voor FB. Maar als jij daar aan af wil leiden dat er dus niet goed gemod is, dan ga je je goddelijke gang.
Ja, ik weet het...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |