Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..].
*herpakt zich*
zeg, hij mag dan misschien homo zijn, maar hij is wel een echte vent!
Juist dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook wel redelijk taalpuristisch ingesteld, maarik kan me vaak nog inhouden, omdat ik zelf de meest domme fouten maak.
Dat heb ik al zo vaak gehad. En dan voel je je zo stomquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
Ach, als wij elkander steeds vrindelijk verbeteren zullen wij toch steeds minder fouten maken, alwaar we dus allen tezamen profijt van zullen hebben?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist dat heb ik ook.
De angst dat ik iemand verbeter en dan zelf een fout maak zal mij nooit los laten.
oh nee, dat hoeft idd nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeeeeee dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn
ik zie hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef NanKing het volgende:
ElisaB zit gezellig door het slotje van het vorige topic door te posten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh nee, dat hoeft idd niet
Tha_Erik, je mag ook vrouwelijk zijn. Als je maar jezelf bent
zo goed?
is goed hoor, meidquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je hoeft dan ook niet gelijk vrouwelijk te zijn, meer zo van een elegante gentleman ofzo
Inspirines.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:
Proza Prozaq of Inspirines (Inspiraties, Aspiraties en Aspirines)
quote:
vandaar dat de meeste bouwvakkers mannen zijnquote:
Over het algemeen (lees: dus niet altijd) komen tommies later uit de kast als homo's.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vreemd dat ik van mijn school geen lesbi's/potten/tommies (ik heb geen idee hoe jullie nou als groep waarbij geaardheid als kenmerk staat aangesproken dienen te worden) ken, en toch wel een hele hoop homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |