Balen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Komakie het volgende:
Fuck, van het weekend gewoon weer het volgende toernooi moeten afzeggen
Het wordt wel een beetje triest op deze manier.
Misschien dat ik volgende week dubbel kan spelen maar het is nog onzeker. Ik wil eerst sowieso een paar keer op niveau gespeeld hebben. Maar ja, dat is wel moeilijk want bijna iedereen is op vakantie...
Dat zijn de vetste potjes om te winnen (en de kutste om te verliezenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Balen.![]()
Ik heb nog 'n toernooi gewonnen, in twee categoriën... DamesEnkel 8 en DamesDubbel 8.. Alles ging veels te gemakkelijkbehalve de finale in de Enkel.. Die tegenstandster was wel goed. Die wedstrijd had ik na drie uur, in drie sets, gewonnen.
Tevens laatste toernooi van dit seizoen (waarschijnlijk), barst van de spierpijn en kramp.![]()
Wat vaak het probleem is. Je slaat bij de trainingen wat harder en scherper. Mede omdat er geen spanning op zit. Vaak is het ook zo dat je bij de training voornamelijk de winners als goede ballen ziet maar niet zo op de onnodige fouten let.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:32 schreef MarkG het volgende:
Supertips kan ik waarschijnlijk ook wel gebruiken..
Welk toernooi bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:40 schreef mouce het volgende:
Wat bij mark het geval is (denk ik)
Is dat je op de training zonder druk speelt en dus je slagen heel soepel lopen.
En op het moment dat je een wedstrijd speelt er een of ander "knopje" omgaat waar door alles net wat lastiger gaat en je dus niet ontspannen staat te spelen.
Dit is voor het grootste deel een mentale kwestie waar je alleen maar vanaf kunt komen door wedstrijden te spelen en mentaal sterker te worden.
ps als mensen zich mochten verveelen morgen begint er een toernooi in utrecht
Ok, grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:10 schreef mouce het volgende:
nee, ik bedoel heel toevallig een andere namelijk het "DaimlerChrysler Open" op het At Risk TennisPark
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef mouce het volgende:
nou ik denk niet dat je ook snel het idee gaat krijgen om aan het DaimlerChrysler Open mee te gaan doen het is namelijk een internationaal rolstoeltennis toernooi. en is dus niet weg geled voor de valide spelers
Ze doet dus meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:30 schreef mouce het volgende:
ik kan je op dit moment alleen ertellen dat zowel:
Esther (nr 1 van NL En nr 1 van de wereld)
Robin (nr 1 van NL En nr 3 van de wereld)
zullen deelnemen aan het toernooi.
ook zullen er hoogswaarschijnlijk een aantal toppers vanuit het buitenland mee doen.
maar ik zal deze post Editen zodra ik die info he (misschien later vandaag en anders morgen)
Deze waren zeer specifiek. Boezelaar moest tegen een tegenstander van mij spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:32 schreef MarkG het volgende:
Supertips kan ik waarschijnlijk ook wel gebruiken..
sorry maar ik kom er pas nu achter dat je dus roelstoeltennis speeltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef mouce het volgende:
yaaay voor poul systeem
ik heb de pech dat ik op een "hoger" nivau speel in ik dus alleen maar afval systeemen speel zo ook weer dit weekend.
en wat bij ons het geval is (en dit is bij valide tennis niet zo geloof ik) is dat wij pas weten wie onze tegenstander is op het moment dat we bij het tennispark komen en we ons dus niet echt kunnen voor bereiden. en in een vrij korte tijd een "strijd plan" moeten bedenken :S
Tuurlijk hoort rolstoeltennis hier ook thuis. De beleving van het spelletje lijkt me exact hetzelfde en dat is toch waar het hier vooral over gaat. Bovendien vind ik het supergaaf, zo'n rolstoeller bezig zien vind ik prachtig. Hoe loopt de categorie-indeling bij rolstoeltennis en wat is je speelsterkte? Valide spelers tot welke sterkte kun je nog pakken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef mouce het volgende:
neem je niks kwalijkheb het namelijk ook nooit leterlijk gezegt
maar jah het is el het "Recreatief tennistopic" dus dacht dat ik dit hier ook wel neer kon zetten
dat hoop ik dus morgen ook te weten te komen.
aangezien de hoofd Cat. bij ons morgen al beginten de uitslagen op een site komen te staan.
en daar ook de lagere cat. bij komen hoop ik morgen te zien tegen wie ik vrijdag speel
Ik heb zelf al wel wat demo’s gehad op een oude school van me en al wel wat op tennis vereniging altijd wel leuk als mensen het zelf ook gaan proberenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:36 schreef XL het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort rolstoeltennis hier ook thuis. De beleving van het spelletje lijkt me exact hetzelfde en dat is toch waar het hier vooral over gaat. Bovendien vind ik het supergaaf, zo'n rolstoeller bezig zien vind ik prachtig. Hoe loopt de categorie-indeling bij rolstoeltennis en wat is je speelsterkte? Valide spelers tot welke sterkte kun je nog pakken?
Wat ze daadwerkelijk aan kan weet ik natuurlijk niet, maar ze zei toen dat ze aardig kon meekomen met 5 speelsters.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:11 schreef mouce het volgende:
Om ook even aan te geven wat het kracht verschil eigenlijk is een goeie main draw speler kan het zoals jullie het zeggen een C2 speler nog vrij lastig maken. (met uitzonderling van Esthermaar die ik ook al een 4(?) jaar ongeslagen)
hmmm dan kun je dus best wel een beetje ballen?quote:Ik zelf schommel een beetje tussen de B en Second Draw (afhankelijk van het toernooi)
Ook heb ik zelf al een keer deel mogen nemen aan het wereld kampioenschap voor de jeugd in Frankrijk (kwart finale singel - Finale Dubbel)
Het is idd wel zo dat ze soms de meest rare ballen moeten slaan. Gewoon omdat je "voetenwerk" niet zo goed is. Kleine correcties maken is er toch wat minder snel bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:26 schreef mouce het volgende:
*post*
top! een tennisser van Ludicaquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die jasjes is alleen ons bestuur. We hebben wel een toernooishirt, met opschrift: Luctor et Demergo (vrije vertaling van Ik worstel en verzuip)
Klinkt alsof ik em moet kunnen hebben. Ik heb alleen 1 probleem. Vorige week moest ik ook ergens om 13.00 uur spelen. Je gaat kapot aan de hitte, niet normaal ......
ik luister bijna alleen maar rock en metal (e dat als tenniser :S)quote:*post*
Het tennis-event is dus de week voorafgaand aan het rock-festival.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef mouce het volgende:
[..]
ik luister bijna alleen maar rock en metal (e dat als tenniser :S)
maar bedankt voor de tip ik zal dit zeker in de gaten houden en misschien wel eens kijken of ik volgend jaar eens een kijkje kan nemen op het festival
Dat is toch niet zo bijzonder? Ik luister ook voornamelijk punk, metal, hard rock, etcquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef mouce het volgende:
[..]
ik luister bijna alleen maar rock en metal (e dat als tenniser :S)
maar bedankt voor de tip ik zal dit zeker in de gaten houden en misschien wel eens kijken of ik volgend jaar eens een kijkje kan nemen op het festival
Dat is al jaren niet meer zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef mouce het volgende:
he is misschien niet bijzonder dat niet.
maar misschien wel raar voor mesen van de wat oudere leeftijd omdat veel van deze mensen de tennis sport meer zien als een sport voor de "kakkerige" soort (dit het ik al vrij vaak naar mijn hoofd gehad trouwes)
maar ben het hier zeker niet mee eens
Er is niet echt een hal bij ons in de buurt. Niet op fiets afstand. Tenminste... niet met dit weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:02 schreef mouce het volgende:
nee dat schiet idd niet echt super op nee.
altijd balen waneer je eindelijk weer mag tennisen en het dan niet kan vanwegen het weer :S
heb je geen binnenbaan ofzo of is het echt allen maar buiten?
@ Chriz2k dit kan idd kloppen jah
Ohw zo, tja.. Ik weet niet of je ook competitie speelt? Begon bij ons ook altijd om tien uur..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef mouce het volgende:
dat is het probleem niet
maar ik ben een nacht mens dus ik heb een hekel aan vroeg opstaan
en als ik dan zo vroeg moet spelen ben ik vaak nog niet echt goed wakker
maar ja dan nog maar even verder slapen in de auto
Ik wist niet eens dat er op zondag ook een ochtend was!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ohw zo, tja.. Ik weet niet of je ook competitie speelt? Begon bij ons ook altijd om tien uur..Soms kwart voor negen al vertrekken, en dat op zondag!
Dat valt nog meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ohw zo, tja.. Ik weet niet of je ook competitie speelt? Begon bij ons ook altijd om tien uur..Soms kwart voor negen al vertrekken, en dat op zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |