Eigenlijk niet ,want ik kan mezelf dan niet inhoudenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, ik heb mezelf toch een beetje bij elkaar weten te schrapen, ik ga gewoon want ik heb er veels te veel zin in! K zal morgen sowieso in spoilertags zetten hoe het was, dat mag toch wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij droeg zijn rode schoentje! Na de pauze had hij een ander paar aan!I had a signature once. It was awful.
ik heb meer de strekking uiteengezet dan dat ik alle grappen heb opgesomd hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die spoiler ga ik dus echt niet lezen
Maar tof om te horen dat je je toch vermaakt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide helften vond ik echt sterk en heb mezelf vaak genoeg van de grond moeten rapen
Stiekem op het einde toch nog ff een foto gemaakt met mijn mobiel.
Later nog ff gewacht en met 'm op de foto gegaan
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Dit zijn geen try outs meer, dus gewoon afgerond lijkt mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil hem nog wel een keer kijken, maar dan de afgeronde versie.
Ja, daarom zeg ik dat hem dus nog een keer wil zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zijn geen try outs meer, dus gewoon afgerond lijkt me![]()
Ghehe ow zo , ik snap 'mquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat hem dus nog een keer wil zien.
De show voor stoffe jongens is Nee, Dan Lourdes. De show dáárvoor is Geluk Zit In Héle Grote Dingen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:Zijn vorige show - Geluk zit in grote dingen ofzoiets? -
Beetje met mijn kaartjes lopen pronkenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:13 schreef Angelcakes het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan as zaterdag in Uden, ik ben benieuwd
Moest me wel erg inhouden om die spoilers niet te lezen, is dus ook niet gelukt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |