quote:Bert Visscher speelt: "Stoffe jongens"
Hij hoest gruis en zeikt alleen nog maar stof. Het is bijna gedaan met de noeste mijnwerker.
En wat moet een oude kolenrot alleen in een wit ziekenhuisbed? De meeste kompels zijn niet meer en de enige zoon, een mietje met smetvrees, verliet z’n stoffige vader al jaren geleden.
Maar wat te doen met de laatste wens? De as van een mijnwerker hoort niet op een strooiveldje maar moet terug in de mijn. Maar door wie? En werkt het pasje van het hek nog? Is er eigenlijk nog een hek bij de jaren geleden gesloten mijn?
Wat een gezeik zo vlak voor je laatste zwarte adem. Was ie bij de sluiting nou maar gewoon blijven zitten in de schachten. Gewoon nog een zwart boterhammetje met oude kaas, een laatste bakkie en nooit meer naar boven.
In vredesnaam dan toch maar vragen aan zoonlief. Een brief zonder pen. Onder z’n nagels zat nog zwart voor een volledige roman.
En daarna wachten. Wachten en nog even mijmeren.
Over de kompels en Trudy van kantoor. Kameraadschap tot onder de grond.
Stoffe jongens tot het eind !!
Meestal is in augustus de vrije verkoopquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef MissBehave het volgende:
Gaaf! Boy_Snakeye, weet jij misschien wanneer de kaarten voor de voorstelling in Nijmegen in de voorverkoop gaan?
Mooi, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Meestal is in augustus de vrije verkoop
Ik zal maandag even bellen wanneer dat is...
Hoezo te laat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Bert Visscher is tof!
Ben jammer genoeg weer eens te laat zo te zien..
Veel plezier op de 1e rijquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een kaartje!!!op de 1e rij
Samen met nog 9 vrienden
Ja, ik zat ook al te denken.quote:
Als je naar Bert Visscher gaat, moet je op de eerste rij. Dan maak je het meeste meequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken.
Hooop dattie niets doet met enige substanties enzo
Nou hij vraagt alleen je naam, maakt gewoon algemene grappen. Hij zeikt je niet af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken.
Hooop dattie niets doet met enige substanties enzo
zeker nog niet zo oud, heeft ooit iets gedaan met vla, van tevoren werden er toen zuidwesters uitgedeeld in de pauze.... (praat ik wel over de beginperiode toen hij ook nog op de radio was)quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou hij vraagt alleen je naam, maakt gewoon algemene grappen. Hij zeikt je niet af.
Dat doen arie en sylvester wel dus daar zit ik gelukkig op de 2e rij
En bij najib op de 17e, dus daar zit ik helemaal veilig
Ik weet niet of je hetzelfde bedoelde, maar ik zag een keer een tv registratie waar van te voren voor 150 gulden regenpakken werden verkocht. Toen deed hij ook een nummer waar ook 'iets vloibaars' richting eerste rij zou gaan, en riep hij bij de aankondiging 'Ja, had je ze nu maar gekocht he, maar wat waren ze duur..'quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
zeker nog niet zo oud, heeft ooit iets gedaan met vla, van tevoren werden er toen zuidwesters uitgedeeld in de pauze.... (praat ik wel over de beginperiode toen hij ook nog op de radio was)
Maakt me niks uit, ik zit vooraanquote:Op zondag 3 september 2006 21:59 schreef Msx-Hinter het volgende:
Tja, maar wat heb je liever water of kolengruis ?
Arie en Sylvester pakken, alle keren dat ik ze gezien heb, anders toch echt zo ongeveer de eerste 6, 7 rijen....quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat doen arie en sylvester wel dus daar zit ik gelukkig op de 2e rij
Wanneer is de show in dronten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ook kaartjes op de eerste rijIn dronten! Ben erg benieuwd! Heb alle shows vanaf don chaot de foute architekt gezien, ze zijn echt goed...
Dit is trouwens wel aan te raden hoor:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een kaartje!!!op de 1e rij
Samen met nog 9 vrienden
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:50 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Tijdens een show van hem een regenpak aan, werkhandschoenen aan, veiligheidsbril en (natuurlijk) de veiligheidshelm op (succes gegarendeerd).
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej ik ga er ook heen! Eindelijk eens kaartjes bemachtigd voor Bertje Vis
Zeker ook in Rijswijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef soapie het volgende:
Gister geweest naar de try out. Ik zal niks vertellen over de show zelf, maar ik heb helemaal dubbel gelegen. Die gast spoort niet!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zeker ook in Rijswijk?
Bij mij hetzelfde, alleen maar gelachen, alleen niet als het me te snel ging, maar voor 95% kon ik het wel volgen. Echt wel één van zijn leukste shows
.
Doet ie nog iets met de 1e rij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zaten wat mensen op de 1e rij die erg dronken waren, en er ook heel de tijd door heen zaten te praten. En toen ging Bert daar wel op in, zo van sorry dat ik door jullie geklets heen praat etc. Die mensen waren erg irritant. In de pauze kregen de stelletjes ruzie met elkaar en kwamen na de pauze ook niet meer terug. En dat heeft Bert wel nog gebruikt, zo van wat is het gezellig he mensen nu die mensen weg zijn etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doet ie nog iets met de 1e rij?![]()
misschien een [spoiler] tag handig voor de mensen die het niet willen weten
Dat duurt nog wel even vrees ikquote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Bertje Vis! Ik wacht wel tot ie op tv/dvd komt..
Lijkt me ook wel leuk om zoiets mee te makenquote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook de try-out gezien, en die stemde erg hoopvol. Er ging nog wel een hoop mis, maar daar maakte Bert wel weer een of andere grap van
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk niet ,want ik kan mezelf dan niet inhoudenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, ik heb mezelf toch een beetje bij elkaar weten te schrapen, ik ga gewoon want ik heb er veels te veel zin in! K zal morgen sowieso in spoilertags zetten hoe het was, dat mag toch wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij droeg zijn rode schoentje! Na de pauze had hij een ander paar aan!I had a signature once. It was awful.
ik heb meer de strekking uiteengezet dan dat ik alle grappen heb opgesomd hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die spoiler ga ik dus echt niet lezen
Maar tof om te horen dat je je toch vermaakt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide helften vond ik echt sterk en heb mezelf vaak genoeg van de grond moeten rapen
Stiekem op het einde toch nog ff een foto gemaakt met mijn mobiel.
Later nog ff gewacht en met 'm op de foto gegaan
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Dit zijn geen try outs meer, dus gewoon afgerond lijkt mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil hem nog wel een keer kijken, maar dan de afgeronde versie.
Ja, daarom zeg ik dat hem dus nog een keer wil zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zijn geen try outs meer, dus gewoon afgerond lijkt me![]()
Ghehe ow zo , ik snap 'mquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat hem dus nog een keer wil zien.
De show voor stoffe jongens is Nee, Dan Lourdes. De show dáárvoor is Geluk Zit In Héle Grote Dingen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:Zijn vorige show - Geluk zit in grote dingen ofzoiets? -
Beetje met mijn kaartjes lopen pronkenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:13 schreef Angelcakes het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan as zaterdag in Uden, ik ben benieuwd
Moest me wel erg inhouden om die spoilers niet te lezen, is dus ook niet gelukt![]()
Komen we elkaar misschien nog tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
Gister kaartjes gekocht voor as donderdag![]()
twee weken geleden in Uden geweest en het was 1 uur voor de pauze en een uur erna ( grof geschat )quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Exterminator het volgende:
Ik ga donderdag naar deze voorstelling!
Weet iemand trouwens hoelang hij ongeveer duurt?
Ik heb je gespotquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
Gister kaartjes gekocht voor as donderdag![]()
Ik ga vrijdag naar Cuijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn broer zit nu in Cuijk, voorstelling begint 20.15u.
Hij zit op rij 1![]()
Ik heb de voorstelling al een hele tijd terug gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 19 december ergens in een schouwburg in 't Gooi [afbeelding]
Daar waren nog kaarten die, na een kleine registratie, zo te bestellen waren. Het is ook nog eens de verjaardag van mijn eega [afbeelding] de dag erna.
Vreemd wel, overal in de buurt bij ons (en dat wil wat zeggen als je midden in de Randstad woont) waren de kaarten ruimschoots uitverkocht. Maar daar in 't Gooi kon je ze zo krijgen [afbeelding]
Ik kijk er naar uit [afbeelding]
Ik heb de ballen weer uit m' n broek gelachen. Vooral het 2e gedeelte over een stukje over matrassen en beter bed. Man, je kon me oprapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Yep, me tooquote:Op donderdag 8 november 2007 11:51 schreef Ephemera het volgende:
Ik ga hem in januari in Hoogeveen zien!
Ik ben benieuwd.. maar als ik dat hier zo lees, gaat het helemaal goed komen![]()
Oeehquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef kalinho het volgende:
Kom net terug van Breda Chasse. Vanmiddag gebeld en ja ze hadden nog 2 kaartjes
Vond de show beter dan 'Nee, dan Lourdes'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |