Dan is het goed, maar ik denk ik zeg 't toch effe, want het kwam misschien wat aggressief over, maar dat was dus niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:59 schreef Desensitized het volgende:
Maar Thomzzz voel me niet aangevallen hoorZit hier ook maar voor de lol [en iets te leren soms].
Nah ik pas het txt bestandje binnenkort wel ff aan Dribbel_ is toch weer eens gebannedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef imported_sphinx het volgende:
en wie staat er nog steeds niet in de OP?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef znarch het volgende:
TerugVindPlectra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
Waarom issie geband????quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik pas het txt bestandje binnenkort wel ff aan Dribbel_ is toch weer eens gebanned
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
deze was er al... HIM moet even de TT aanpassen... als ie de weg terug nog kan vinden
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Jorikjet het volgende:
het moet trouwens #66 zijn!!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Waarom issie geband????![]()
En ik heb mn plectrums altijd overal liggen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef Even het volgende:
TT kan niet worden veranderd door een user alleen door een modje.....
Ik mag hem daar niet kicken, maar hier wel ^^quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt het zelf aanvragen in het 'ik wil weer zwart worden-topic'
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
deze was er al... HIM moet even de TT aanpassen... als ie de weg terug nog kan vinden
quote:
Linkje ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt het zelf aanvragen in het 'ik wil weer zwart worden-topic'
is dat serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
boah me gitaar klinkt ineens veel dikker, en vibrato's komen ook beter door! was ik maar eerder op 011 gaan spelen
volgende keer 012 proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |