Dan is het goed, maar ik denk ik zeg 't toch effe, want het kwam misschien wat aggressief over, maar dat was dus niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:59 schreef Desensitized het volgende:
Maar Thomzzz voel me niet aangevallen hoorZit hier ook maar voor de lol [en iets te leren soms].
Nah ik pas het txt bestandje binnenkort wel ff aan Dribbel_ is toch weer eens gebannedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef imported_sphinx het volgende:
en wie staat er nog steeds niet in de OP?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef znarch het volgende:
TerugVindPlectra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
Waarom issie geband????quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik pas het txt bestandje binnenkort wel ff aan Dribbel_ is toch weer eens gebanned
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
deze was er al... HIM moet even de TT aanpassen... als ie de weg terug nog kan vinden
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Jorikjet het volgende:
het moet trouwens #66 zijn!!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Waarom issie geband????![]()
En ik heb mn plectrums altijd overal liggen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef Even het volgende:
TT kan niet worden veranderd door een user alleen door een modje.....
Ik mag hem daar niet kicken, maar hier wel ^^quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt het zelf aanvragen in het 'ik wil weer zwart worden-topic'
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
deze was er al... HIM moet even de TT aanpassen... als ie de weg terug nog kan vinden
quote:
Linkje ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
is dat serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
boah me gitaar klinkt ineens veel dikker, en vibrato's komen ook beter door! was ik maar eerder op 011 gaan spelen
volgende keer 012 proberen
ok!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
Natuurlijk. Meer metaal voor de elementen om op te pakken.quote:
logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk. Meer metaal voor de elementen om op te pakken.
Geluidsdicht ook enzo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef imported_sphinx het volgende:
OEH, niet te vergeten: ik ga binnenkort ( dit weekend ofzo) mijn eigen studiootje inrichten.
het stelt eigenlijk geen hol voor, maar toch. er is hier op zolder dus een kamer over, en daar zet ik dan een pc neer die speciaal gecustomized () is om mee op te nemen. dan hoef ik dus niet meer in een volle kamer op een burostoel met grote armleuningen iets proberen in te spelen, en daarna de gitaar en versterkerzooi weer terug te zetten. dus,
.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee. eigenlijk zet ik gewoon een pc in een lege kamer..
![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ook gedaan hoor, gewoon goeie speakers, goeie koptelefoon, ProTools, Mac OSX en je komt echt al een heeeeeeeel eind... en nee het wordt geen superdeluxe professionele mix, maar zeker wel prima genoeg voor een thuis "studio"... en het is zeker wel tof ja, ik heb er in ieder geval zo veel plezier van zelf! Supergoed idee!quote:
Het kan natuurlijk ook met goeie speakers, goeie koptelefoon, Cubase, en WinXP, maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gedaan hoor, gewoon goeie speakers, goeie koptelefoon, ProTools, Mac OSX en je komt echt al een heeeeeeeel eind... en nee het wordt geen superdeluxe professionele mix, maar zeker wel prima genoeg voor een thuis "studio"... en het is zeker wel tof ja, ik heb er in ieder geval zo veel plezier van zelf! Supergoed idee!![]()
Met Windows is het nog steeds niet fijn, daar komt bij dat die muziekprogramma's vanuit de professionele branche zijn gemaakt voor de Mac en daarna pas naar Win worden vertaald (tenminste ProTools, Logic en Nuendo geloof ik, Cubase niet) ... maar die discussie gaan we niet hier voeren wat "beter" is, dat is toch welles nietes... Ik raad zeker een Mac aan als het gaat om audio editing.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook met goeie speakers, goeie koptelefoon, Cubase, en WinXP, maar dat spreekt voor zich![]()
Ik ben ook een beetje aan het kloten met Ableton Live, da's wel erg leuk: je kunt zelf gitaarstukjes opnemen die het programma dan automatisch voor je loopt etc. Vooral handig bij componeren, want je kunt schuiven met coupletten en refreinen en bruggetjes enzo.
Overigens zou ik als ik het geld had ook liever naar Mac overstappen, omdat het overwegend wat simpeler werkt. Ik ben te weinig fanatiek om in al die mogelijkheden en functies van al die sjieke pc-programma's te duiken (die ik natuurlijk allemaal eerlijk gekocht heb), volgens mij zou ik aan Garageband, iPhoto en iMovie al meer dan genoeg hebben
![]()
Nee, laten we die discussie inderdaad niet gaan voeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Met Windows is het nog steeds niet fijn, daar komt bij dat die muziekprogramma's vanuit de professionele branche zijn gemaakt voor de Mac en daarna pas naar Win worden vertaald (tenminste ProTools, Logic en Nuendo geloof ik, Cubase niet) ... maar die discussie gaan we niet hier voeren wat "beter" is, dat is toch welles nietes... Ik raad zeker een Mac aan als het gaat om audio editing.
Ik heb bij ProTools (die ik wel ECHT eerlijk heb gekocht)ook Ableton Live gekregen, maar ik heb het eerlijk gezegd niet geinstalleerd... is't een beetje leuk of kan je er niet echt wat mee? Ik heb er nog nooit wat mee gedaan...
Gegeven dat Nuendo en Cubase een behoorlijke bak broncode delen verwacht ik eerlijk gezegd dat die twee op hetzelfde platform zijn ontwikkeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
Met Windows is het nog steeds niet fijn, daar komt bij dat die muziekprogramma's vanuit de professionele branche zijn gemaakt voor de Mac en daarna pas naar Win worden vertaald (tenminste ProTools, Logic en Nuendo geloof ik, Cubase niet)
ja, maar dan moet Cubase hem dus eerst zien. volgens mij is het gewoon een te oude versie voor Cubase SX3.. ik moet zoeken naar een lm-4 map, terwijl ik alleen maar iets met lm-7 kan vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:45 schreef Neidropje het volgende:
is dat niet gewoon bij je out van je track het vstding Drumkitt from hell selecteren?
De LM4 en LM7 zijn de VST-drumkits die standaard bij Cubase zitten, volgens mij. Dus misschien moet je't gewoon eens in die map donderen, kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar dan moet Cubase hem dus eerst zien. volgens mij is het gewoon een te oude versie voor Cubase SX3.. ik moet zoeken naar een lm-4 map, terwijl ik alleen maar iets met lm-7 kan vinden.
en de plaatjes in de manual zien er ook nogal oud uit, dus dan moet ik óf zonder DFH en gewoon met EZdrummer, óf ik moet een nieuwere versie van DFH hebben.
Ja dom, klopt, is allebei van Steinberg... Nuendo is meer gericht op multimedia producties en film enzo geloof ik, en Cubase op muziekproductie... dan bedoel ik een andere multitracker... Spark is er trouwens ook zoeen... van TC geloof ik, wordt niet meer gemaakt geloof ik....quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:37 schreef imported_sphinx het volgende:
ik blijf wel lekker klooien met Cubase, het is me alleen nog niet gelukt om Drumkit From Hell erin te krijgen.
toch nog even zoeken hoe dat moet
ja maar LM4 zit er dus niet standaard in..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De LM4 en LM7 zijn de VST-drumkits die standaard bij Cubase zitten, volgens mij. Dus misschien moet je't gewoon eens in die map donderen, kijken wat er gebeurt
Ja, dan gooi je'm dus in de map van de LM7quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar LM4 zit er dus niet standaard in..![]()
Gewoon in de VST Plugins map gooien (onder een eigen mapje). Dan ziet Cubase hem bij de volgende keer opstarten vanzelf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dan gooi je'm dus in de map van de LM7![]()
dat heb ik dus al een paar keer geprobeerd. EZdrummer heb ik gewoon ergens geinstalleerd en die pakte Cubase gelijk, maar dit werkt dus niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon in de VST Plugins map gooien (onder een eigen mapje). Dan ziet Cubase hem bij de volgende keer opstarten vanzelf.
Heb je wel de goede VST Plugins map? Ik heb er één onder de Steinberg directory en één onder de onderliggende Cubase directory.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat heb ik dus al een paar keer geprobeerd. EZdrummer heb ik gewoon ergens geinstalleerd en die pakte Cubase gelijk, maar dit werkt dus niet.
Klopt, zelfs als het niks is, is het nog niet duur... zeker wel de moeite waard voor mensen die Les Paul willen proberen (lees: willen beginnen met gewichtheffenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef Desensitized het volgende:
Die Epi is wel vet! En niet duur...
Lenny van SRV, en ben nu Sunny Road van Emiliana Torrini aan het spelen op me blokker guitar! als ik hem onder de knie heb plaats ik hem wel hierzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:32 schreef Zyggie het volgende:
En welke leuke nummers spelen jullie tegenwoordig?
Ik had de GRX 170 die lijkt erop (zie avaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef Desensitized het volgende:
Ik heb een Ibanez GRG 170DX [met sharktooth inlay]. Nu zijn er ook Ibanez GRG 170, dus zonder DX.
Mijn vraag, wat is het verschil. Betekend de DX alleen dat er sharktooth inlay op zit, of zijn er andere [wezenlijke] verschillen...
Prijzen wisselen naar vraag en aanbod: voor 200 euro per maand heb je een koopje!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef NickW het volgende:
Hey ik heb een vraag. Sorry als ik in dit topic fout zit.
Maar heeft een van jullie een idee hoe duur het kost om een oefenruimte voor een bandje te huren? Dat je alles gewoon daar kan laten staan?
Ligt er echt aan waar je terecht komt... Hier in Apeldoorn kun je in het lokale "cultuur"ding terecht, maar dat moet je telkens leegmaken en dat is volgens mij wel duurder dan 200 per maand... maar je moet gewoon in de buurt rondvragen, vrienden vragen, mensen die in bands spelen vragen wat ze doen, en hoe ze er aan komen... netwerken!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef NickW het volgende:
Maar heeft een van jullie een idee hoe duur het kost om een oefenruimte voor een bandje te huren? Dat je alles gewoon daar kan laten staan?
Vroegâh deelden we een ruimte met een andere band in een oude Duitse bunker waar iets van 20 luxe ruimtes waren ingebouwd, kostte toen 150 gulden per maand, mocht je in theorie 3,5 dag per week oefenen. (en bier drinken en wiet roken, wat we daar voornamelijk dedenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef NickW het volgende:
En ons uitnodigen om met onze bands gratis te komen spelen (iemand een band vormen???)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:24 schreef Desensitized het volgende:
Of ouders lief aankijken en een oefenzolder kelder laten bouwen
hier in de buurt heb je een oefenruimte die je kunt huren voor 4 keer in de week. je mag dan 6 uur lang erin, en kost maar 40 euro per maand! en er zijn een soort van beveiligde hokjes waar je apparaatuur kunt neerzetten. dat hokje moet je ook appart huren, maar zal wel iets van 10 euro per maand zijn... er staan 2 gitaar versterkers (Laney LC50II), grote peavy bas versterker, een drumstel zonder bekkens, orgeltje, en een zanginstallatie met 4 microfoonsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef NickW het volgende:
Dat is dus echt spotgoedkoop!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hier in de buurt heb je een oefenruimte die je kunt huren voor 4 keer in de week. je mag dan 6 uur lang erin, en kost maar 40 euro per maand! en er zijn een soort van beveiligde hokjes waar je apparaatuur kunt neerzetten. dat hokje moet je ook appart huren, maar zal wel iets van 10 euro per maand zijn... er staan 2 gitaar versterkers (Laney LC50II), grote peavy bas versterker, een drumstel zonder bekkens, orgeltje, en een zanginstallatie met 4 microfoons
http://www.jo-plutus.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |