Mooi lijstje. Die dwarsfluit maakt het echt afquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:53 schreef Thomzzzzz het volgende:
Sorry, het ging me makkelijker af dan ik dacht! Ik heb trouwens een post gedaan in dat studiotopic met m'n spullen!
Vast niet zo moeilijk als spelen, ik krijg er geluid uit, en ook wel echte tonenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
Haha! wist je trouwens dat het best moeilijk is om een dwarsfluit op te nemen?
En je hotrod deville ga je dan verkopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef Neidropje het volgende:
Ik zoek fender clean (liefst zo goed als mijn hotrod deville 4*10) en een dikke scheur ala marshallkruisingboogie. Ik hoop dat in een Koch te vinden. Ik ga denk in ieder geval overstappen van combo naar top+2*12
Hoeveel wil je uitgevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:18 schreef Kikstar het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met gitaarles. Arkoestisch. Welk gitaar moet ik nemen?
En dan ga je nu pas weg?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef sXe het volgende:
[..]
En dan ga je nu pas weg?
Man, wij zijn altijd 6 uur van tevoren aanwezig om ons dan vervolgens stierlijk te vervelen omdat het personeel er nog niet is, en de PA nog niet, en de kleedkamer is nog dicht zodat er ook geen bier is
Das gemeen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef BUG80 het volgende:
Ik ben geen vaste klant meer![]()
Nou dan ga ik ook maar dwarsfluit spelen.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:10 schreef Jorikjet het volgende:
tepelvee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |