Mooi lijstje. Die dwarsfluit maakt het echt afquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:53 schreef Thomzzzzz het volgende:
Sorry, het ging me makkelijker af dan ik dacht! Ik heb trouwens een post gedaan in dat studiotopic met m'n spullen!
Vast niet zo moeilijk als spelen, ik krijg er geluid uit, en ook wel echte tonenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
Haha! wist je trouwens dat het best moeilijk is om een dwarsfluit op te nemen?
En je hotrod deville ga je dan verkopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef Neidropje het volgende:
Ik zoek fender clean (liefst zo goed als mijn hotrod deville 4*10) en een dikke scheur ala marshallkruisingboogie. Ik hoop dat in een Koch te vinden. Ik ga denk in ieder geval overstappen van combo naar top+2*12
Hoeveel wil je uitgevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:18 schreef Kikstar het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met gitaarles. Arkoestisch. Welk gitaar moet ik nemen?
En dan ga je nu pas weg?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef sXe het volgende:
[..]
En dan ga je nu pas weg?
Man, wij zijn altijd 6 uur van tevoren aanwezig om ons dan vervolgens stierlijk te vervelen omdat het personeel er nog niet is, en de PA nog niet, en de kleedkamer is nog dicht zodat er ook geen bier is
Das gemeen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef BUG80 het volgende:
Ik ben geen vaste klant meer![]()
Nou dan ga ik ook maar dwarsfluit spelen.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 10:10 schreef Jorikjet het volgende:
tepelvee
Zit je niet gewoon een octaaf te laag?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:09 schreef znarch het volgende:
Ik heb weer es iets stoms waarvan ik niet weet of het klopt. Gisteravond was ik zon beetje aant spelen en mijn D snaar bleek (zwaar) ontstemt. Dit niet alleen, de snaar leek gewoon veel losser de zitten dan de anderen (ik kon heb echt hoog optillen vde hals af. Dus ik mijn gitaar stemmen. Dit ging opzich wel (al duurde het errg lang bij de D snaar, het programmatje leek er de grootste moeite mee te hebben of die D snaar nou wel of niet juist gestemd was) maar na een x aantal minuten kutten leek hij dan toch goed te staan. Echter, deze snaar staat nu nog steeds wel erg slap tegenover de rest van de snaren. Ik kan hem nog steeds wel erg hoog optillen zeg maar.
De vorige keer dat ie ontstemd was was het ook mijn D snaar di eliep te fucken. Ligt dit nu aan de snaar of is dit (vrij) normaal. ?
Kijk wel uit, want ik heb -vroegah!- wel eens een octaaf te hoog gezeten en dat trek tje snaar niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef znarch het volgende:
Hmmm kijk, daar heb ik dus nooit bij na gedachtGVD daalijk eens proberen THX alvast, laat het wel even weten. maarja omdat dat programmatje aangaf dat ie goed was ging ik daar maar van uit :|
neequote:Op zondag 9 juli 2006 12:24 schreef znarch het volgende:
Ok maareh, hoort dat stem programmatje niet in de gaten te houden of je de goede octaaf hebt dan ??
Maar je hoort wel dat het niet klopt tov de andere snaren!quote:
Ja is juiste snaar, maar hij staat zo slap dat et gewoon voor mijn geveoel niet klopt, maar de toon wel zeg amar. Maar ik had er dus niet bij nagedacht dat ik er een volle octaaf naast kon zitten, ach ik zo wel eens zachtjes draaien en als hij knapt merk ik het welquote:
uiteraard, maar je stembakje niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar je hoort wel dat het niet klopt tov de andere snaren!
Nee, je stembakje is dom...quote:
perfecte match wat dat betreftquote:
jep, indien je een beetje fatsoenlijke microfoon hebt werkt het goed. Nouja, volgens mij niet beter of minder dan met zon stem apparaatje los van je computer maar ach.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef sXe het volgende:
Met programmatje bedoel je overigens dat je je gitaar op de computer stemt? (nee ik ben niet zo modern)
Werkt dat nog een beetje dan?
Ik denk, ik zeg niks, maar goed....quote:
MAXGuitars is inderdaad een geweldige zaak. Als je op zoek bent naar een Gibson, moet je gewoon in een keer doorrennen naar Maxguitars. Geweldige uitzoek, niet alleen de standaard cherry bursts. Ze hebben (hadden?) daar ook een Les Paul Latte Creme, ook heel erg bijzonder!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef Neidropje het volgende:
MAxguitars den haag is een aanrader, vriend van me wou gibson les pauls testen en dat hebben we daar even goed gedaan zeg, de winnaar was een gibson les paul faded, helaas nog niet mee kunnen nemen door financien. Niet echt tijd gehad om een multitone te proberen maar we hebben even mogen ramen op een classictone en daarna een of ander metalbeest van "ruis en knetter" switchblade ofzo? Na maakte wel een goede bak herrie. Maar clean geen fuck aan.
Vandeweek maar eens wat gaan neuzen naar koch's![]()
Ik zoek fender clean (liefst zo goed als mijn hotrod deville 4*10) en een dikke scheur ala marshallkruisingboogie. Ik hoop dat in een Koch te vinden. Ik ga denk in ieder geval overstappen van combo naar top+2*12
nah MAXguitars zeker een aanrader, mooi spul, fijn geholpen!
Als we dan toch gaan shoppen, doebaidiebai:quote:Op zondag 9 juli 2006 12:50 schreef Hammet het volgende:
[..]
MAXGuitars is inderdaad een geweldige zaak. Als je op zoek bent naar een Gibson, moet je gewoon in een keer doorrennen naar Maxguitars. Geweldige uitzoek, niet alleen de standaard cherry bursts. Ze hebben (hadden?) daar ook een Les Paul Latte Creme, ook heel erg bijzonder!
[afbeelding]
Ying/Yang, mijn zoon...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef BUG80 het volgende:
Opvallend toch, hoe elke foto van een Gibson hier wordt geneutraliseerd door een Tele.![]()
Zeg ik ook geen nee tegen!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ying/Yang, mijn zoon...
Helaas kon geen toffe Custom vinden, deze is ook prima, als je dat liever hebt!
[afbeelding]
Kan ik niet van wakker liggen![]()
Heb je het ding zelf ook veel gebruikt tijdens het optreden ?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef Doodmetaal het volgende:
Wow mijn nieuwe bowen handle heeft gister anderhalf uur optreden overleeft zonder te ontstemmen dus ik kan hem wel aanraden vanaf nu.
Redelijk jawel! Vooral aan het einde natuurlijk veel voor de zekerheid.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het ding zelf ook veel gebruikt tijdens het optreden ?
Okee tof, was al bang dat het je snaren kapot zou schuren maar het valt dus meequote:Op zondag 9 juli 2006 14:00 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Redelijk jawel! Vooral aan het einde natuurlijk veel voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |