Heeft misschien iets met een competitie te maken? Is een van die twee geen competitie? Iig zijn we ook over de 1000 grens heenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap iets niet zo goed:
[..]
Deze is mediocre
[..]
Deze is perfect...
Is dat de reden dat we bij de laatste al zoveel verkocht hebben?
Kennenlijk zitten er nogal wat Noren te zeuren om een stad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef Venderwel het volgende:
Weer een Eorpese stad erbij.....snap ik niet er zijn al zoveel! Waarom niet tokio of bejing? En wordt zolangzamerhand wel een lastige wolrd tour binnen een popomundo jaar...
tis gewoon klote, ik had die hele worldtour al gepland komen er opeens 3 nieuwe steden bij..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef Venderwel het volgende:
Weer een Eorpese stad erbij.....snap ik niet er zijn al zoveel! Waarom niet tokio of bejing? En wordt zolangzamerhand wel een lastige wolrd tour binnen een popomundo jaar...
Hoezo? Spanje heeft al Barcelona en Brazilië Sao Paulo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:07 schreef daeri het volgende:
[..]
tis gewoon klote, ik had die hele worldtour al gepland komen er opeens 3 nieuwe steden bij..
Madrid heb ik al ingeplant.. daar konden we nog langs met de bus.. maar Rio gaan we vliegen.. maar er is nog geen club waar we op kunnen treden... en het zelfde met die noorsestad
Yep...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je moet naar elke stad hoor.
quote:Ended show at EHS Club (Modern Rock). It was below average!
I'm an expert at Basic Record Production and don't need to study that anymore.
quote:92 € was stolen from me in Right&Brong Amsterdam! The crime rate in Amsterdam is appalling!
quote:NO RECORDS WILL BE RELEASED BETWEEN SEP 3 - SEP 24 DUE TO VACATION!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |