Helpt alleen als je skills leert met een masterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Tokus het volgende:
heeft een University nou ook nog echt effect, als je daar gaat zitten en skills leren? Of maakt het nit uit of je daar zit of in je eigen appartement?
Vergeet aub niet dat we morgen om 12 uur live aid hebben! Dus we moeten ff naar parijs gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij maakt het niets uit Tokus, je kan het vragen in de chat.
@ Venderwel: je kan een busje kopen volgens mij. Maar ik weet niet of dat wel een goed idee is.
Het is trouwens Valentine's Day vandaag!Maak je lover blij en geef hem/haar een Heart Shaped Box of Chocolates! Nu verkrijgbaar bij elke winkel!
![]()
quote:Hookers On Every Corner
Hookers On Every Corner is a Modern Rock Singalong. The tempo is Lento. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-07-22. The melody is sweet and the lyrics are decent.
Eindelijkquote:I finished my song Hookers On Every Corner. It turned out pleasant.
quote:Congratulations!
You have taken care of all your mother's wishes and hence completed a new achievement. Well done!
You are now ready to stand on your own two feet in Popomundo. In other words, your Mother will not bug you anymore...hopefully.
To show the extent of her devotion your Mother has given you 100 ¤. Spend them well!
quote:Learned the skill Basic Manners. I hope this will help my career.
Completed Mother/Newbie Tour.
Je kan extra sleutels laten bijmaken..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil je best een sleutel geven, maar ik heb maar 1 sleutel. Toch?
Ja, je hebt t gemist...Dit was een goede kans om veel fame te krijgen..quote:[b]Op zaterdag 22 juli 2006 11:39
LiveAid is in Parijs?
Ik kom net terug van werken, gister was ik ook werken. Ik kan niet met de bus naar Parijs en ook niet met een vliegtuig nu![]()
![]()
![]()
quote:I heard a WHOOOF!
Das iets te laat, want t concert is al weer afgelopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Om 09.00 u vertrek in naar Londen.
Ik mis de laatste tijd veel concertenquote:I missed the end of our show at PopArt London.
Ja lach maarquote:
Nou ja moet nog natuurlijk....bedoel het is nog geen 29ste..en je weet nooit wat er onderweg gebeuert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:04 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een mark gehaald(performed for more than 1000 people
)
Feli
quote:Artist: Das Gotik Treffen
Date: 07/09/2006 14:00 (36 days left)
Venue: The Crown [MR] in Helsinki
Venue type: Club
Competition: FOK!pop
Tickets sold: 500
Ticket price: 6 ¤
Ticket limit: 500
Booked since: 02/07/2006
dan zaten de devs dus in je profiel te koekeloerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Venderwel het volgende:
Ook ik heb een Whoof bij mijn events staan...
Wil jij maandag kindjes met mij maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef BlackRebel het volgende:
zo, terug van vakantie... heb niet alles gelezen hoor... maar wil effe wel kwijt dat ik volgens mij met mijn 533 popo-dagen de oudste ben
ohja, voor wie het dus niet meer weer... en voor de OP
Stephen Leece van Rebel Justice..
wie nog een invite wil voor Fok!pop stuur effe een berichie naar Stephen Leece!!!
Omdat:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Venderwel het volgende:
Optredens zijn nog steeds poor, terwijl ik nu alleen maar eigen nummers speel, hoe kan dat toch?
Hiero! Ik heb nu een baantje die 899 betaaldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef BlackRebel het volgende:
lees je pm daeri
oh, als iemand nog een goed betaald baantje zoekt voor 1120 per week... laat het dan even weten, ik zoek weer mensen!!!
Alweer een stad erbij? Het gaat wel hard zeg met steden...Gelukkig dat wij onze worldtour al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, we hebben er weer een stad bij: Madrid
mag ik iets lenen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:19 schreef snivoos het volgende:
Het gaat lekker bij mij.
bijna 100k verdient met mijn locale in Londen
21k verdient met onze laatste cd
en sinds kort ook lid van het politiekorps in Londen
Deze is mediocrequote:Date: 2006-08-12 20:00 (4 days left)
Venue: EHS Club (Modern Rock) in Paris
Tickets sold: 12
Ticket price: 5 ¤
Ticket limit: 500
Booked since: 2006-08-05
Deze is perfect...quote:Date: 2006-09-03 18:00 (26 days left)
Venue: Inferno in Paris
Tickets sold: 1308
Ticket price: 8 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-07-07
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |