Ja het was een smerige kopstoot die hij gaf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
Maar idd, dat was wel heeeeelll erg, om serieus te blijven.... Maar is dit dan echt zijn laatste int.wedstrijd ofzo??
Valse nichtquote:Op zondag 9 juli 2006 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen vlokken en hagelslag daar? En jong belegen goudse kaas?![]()
Ik ga lekker nog twee weken werkenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
12 uur geslapen??Da's een halve dag in coma!!
Vrijdag ga ik.. Hééérrr-lijk! Ga mee!!
Ik zou de kaas en typische nederlandse dingetjes wel missenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valse nicht
De kaas mis ik wel (ze verkopen wel Goudse maar da's tien dollar voor 200 gram), maar hagelslag enzo eet ik toch bijna nooit.
Gelukkig is hier ook inheemse kaas die wel te eten is, anders zou ik het ook niet trekken nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou de kaas en typische nederlandse dingetjes wel missen
En hebben ze ook gewoon verse gepasteuriseerde melk? En niet van die ranzige langhoudbare zooi?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig is hier ook inheemse kaas die wel te eten is, anders zou ik het ook niet trekken nee.
Ja, maar ik drink geen melk. We gebruiken het alleen om pudding mee te makenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hebben ze ook gewoon verse gepasteuriseerde melk? En niet van die ranzige langhoudbare zooi?
Ik heb net een vegetarische burger gegeten en vegetarische nuggets en wat brood erbij en ook nog eens ketchup en pindasaus, ik heb nu een bol buikjequote:Op zondag 9 juli 2006 22:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb honger
Als ik nog in de binnenstad woonde vrat ik nu shoarma of iets.
Jaja, jouw buik is zo strak en hard als een blok beton!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische burger gegeten en vegetarische nuggets en wat brood erbij en ook nog eens ketchup en pindasaus, ik heb nu een bol buikje![]()
![]()
Zit toch in van die Gallon flessen net als de cola en de motorolie?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink geen melk. We gebruiken het alleen om pudding mee te maken
Naan?????? of pita?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb net een vegetarische burger gegeten en vegetarische nuggets en wat brood erbij en ook nog eens ketchup en pindasaus, ik heb nu een bol buikje![]()
![]()
Er zijn inderdaad gallons, maar ook gewoon literpakken zoals in Nederland. Cola heb ik alleen in twee-literflessen gezien...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit toch in van die Gallon flessen net als de cola en de motorolie?
Althans wel in de winkels die ik in Wisconsin van binnen heb gezien
ja die grootverpakkingen heb je hier toch ook wel bij de Makro, al is die dan niet voor elke consument toegankelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad gallons, maar ook gewoon literpakken zoals in Nederland. Cola heb ik alleen in twee-literflessen gezien...
Ik heb wel net drie liter sinaasappelsap gehaald. In een jerrycan
Je kunt ook tien kilo biefstuk in een verpakking kopen, tienliterflessen slaolie, twee kilo pindakaas en jumbozakken chips.
Gelukkig niet, zeg. Ik ben van huis uit gewend, een stukje vlees per persoon en soms zelfs drie stukjes gedeeld met z'n vieren.quote:
't Is ook omdat veel mensen maar een keer per week boodschappen doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die grootverpakkingen heb je hier toch ook wel bij de Makro, al is die dan niet voor elke consument toegankelijk
en ook in Australia en Zuid Afrika zijn de porties in de supermarkt vaak groter dan hier hoor
Ja dat probleem hadden die kennissen van mij dus ookquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zeg. Ik ben van huis uit gewend, een stukje vlees per persoon en soms zelfs drie stukjes gedeeld met z'n vieren.
Het enige vlees dat hier binnenkomt is kip en kalkoen trouwens. Rood vlees eten we bij z'n ouders.
Nee, ik let wel goed op wat we eten en ik hou zelfs elke dag bij hoeveel calorieen ik binnenkrijg![]()
Wat ik wel mis, is versgebakken Nederlands brood. Alle brood hier is zoet en zacht, ook het ambachtelijke uit de supermarkt (dus niet fabrieksbrood). Geen korstjes en het heeft altijd een nogal overheersende zoete smaak. Da's wel jammer. Doe maar gewoon hollands bruin.
Waxx, we moeten samen gaan trainen, ik garandeer dat ik iedereen binnen 2 maanden een goed lichaam kan gevenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, jouw buik is zo strak en hard als een blok beton!
Ik moet met mijn schuimplastic op het strand van Tenerife gaan liggen![]()
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo eindig je je loopbaan.
Ga je niet de boeken in met een wedstrijd die super was, maar als een lompe boer.
Wat een neppe kopstoot, hij raakt zn borstquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo eindig je je loopbaan.
Ga je niet de boeken in met een wedstrijd die super was, maar als een lompe boer.
Wanneer kom je mij kopstootjes geven?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een neppe kopstoot, hij raakt zn borst(Niet dat voetballers een gespierde borst hebben om zoiets op te vangen, maar toch
)
![]()
![]()
Eurekaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waxx, we moeten samen gaan trainen, ik garandeer dat ik iedereen binnen 2 maanden een goed lichaam kan geven![]()
Verdorie, ik zou een videoband uit moeten brengen en dan dat Tellsell gebeuren![]()
Nou dan blijf je hier toch nog gewoon een paar uurtjes actief posten om het weekend wat op te rekkenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb geen zin om te gaan slapen, want als je gaat slapen, is het weekend voorbij.
Als n poesje?quote:
Daar zou ik morgen spijt van krijgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Nou dan blijf je hier toch nog gewoon een paar uurtjes actief posten om het weekend wat op te rekken
berouw komt na de zonde jaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar zou ik morgen spijt van krijgen.
Prrrrrrrrrquote:Op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als n poesje?Dan spring ik bij je op de bank en ga ik met mn krullenkoppie langs je
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |