quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo eindig je je loopbaan.
Ga je niet de boeken in met een wedstrijd die super was, maar als een lompe boer.
Wat een neppe kopstoot, hij raakt zn borstquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo eindig je je loopbaan.
Ga je niet de boeken in met een wedstrijd die super was, maar als een lompe boer.
Wanneer kom je mij kopstootjes geven?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een neppe kopstoot, hij raakt zn borst(Niet dat voetballers een gespierde borst hebben om zoiets op te vangen, maar toch
)
![]()
![]()
Eurekaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waxx, we moeten samen gaan trainen, ik garandeer dat ik iedereen binnen 2 maanden een goed lichaam kan geven![]()
Verdorie, ik zou een videoband uit moeten brengen en dan dat Tellsell gebeuren![]()
Nou dan blijf je hier toch nog gewoon een paar uurtjes actief posten om het weekend wat op te rekkenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb geen zin om te gaan slapen, want als je gaat slapen, is het weekend voorbij.
Als n poesje?quote:
Daar zou ik morgen spijt van krijgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Nou dan blijf je hier toch nog gewoon een paar uurtjes actief posten om het weekend wat op te rekken
berouw komt na de zonde jaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar zou ik morgen spijt van krijgen.
Prrrrrrrrrquote:Op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als n poesje?Dan spring ik bij je op de bank en ga ik met mn krullenkoppie langs je
![]()
![]()
Da's altijd de reden waarom ik een zondagavonddip hebquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb geen zin om te gaan slapen, want als je gaat slapen, is het weekend voorbij.
http://video.google.com/videoplay?docid=8208358487313783640&q=billy+blanksquote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef Stroekie het volgende:
BillyBlanks_Koning, daar stonden de letters BB dus voor![]()
Kom je toch lekker hierheen, het is nog niet eens etenstijd!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's altijd de reden waarom ik een zondagavonddip heb
Balkon, rieten stoel, windlicht, olielampen en grafkaarsjes aan (ja zo heten die dingen nou eenmaal), a balladeer - robin II aan, glas rosé, hevige wind, toeterende juichende italianen, half verlichte binnentuin.
*zwijmelt*
Nou dan moesten jullie maar eens samen een uurtje op MSN gaan zittenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar bed maar blijf op om dezelfde redenen als DM
Sweet Dreams Erikquote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten iedereen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |