Preciesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:29 schreef NathaN het volgende:
Misschien is Anna Nas de serveerster?
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:34 schreef NathaN het volgende:
FiXeR999, blijkbaar...
Ach is ze tegenwoordig groenteboerin? Wat leukquote:
Belgen zijn sexy en treinen zijn fijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:46 schreef davidov het volgende:
*neer plof*
kan eventjes geen trein meer zien.
Belgen zijn idd dom (vooral in wallonie).
Ik ben verbrand.
Hooi!
Vast een klein opdondertje in het echt, of niet?quote:
Mijn lengtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast een klein opdondertje in het echt, of niet?
Ja dusquote:
Size don't matterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet stom doen tegen kleine(re) mensjes.
Dat zeggen de kleine mensen jaquote:
Treinen zijn super gaaf! maar niet als je 14 uur in 2 dagen in de trein hebt gezetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgen zijn sexy en treinen zijn fijnTOEVALLIG!
*uitzondering is dan*quote:
Lerares Duits bij mij op school heet Nas, de grap volgt daar logischerwijs uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:29 schreef NathaN het volgende:
Misschien is Anna Nas de serveerster?
Ik tel walloniërs dan ook gewoon niet mee als zijnde Belgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef davidov het volgende:
Walloniers (zeg ik dat goed?) zijn vervelende mensen.
Eensch!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik tel walloniërs dan ook gewoon niet mee als zijnde Belgen
Vlamingen![]()
Nou moet wel gezegd dat als je VIERENTWINTIG jaar in Maastricht woont, dat andere mensen al gauw leuker zijn natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou moet wel gezegd dat als je VIERENTWINTIG jaar in Maastricht woont, dat andere mensen al gauw leuker zijn natuurlijk![]()
Al hangt dat, gelet op het weer waarbij niet alleen mussen maar nu ook andere vogels van het dak vallen, aan een zijden draadje.quote:
En waarom ben je niet op MSN?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Al hangt dat, gelet op het weer waarbij niet alleen mussen maar nu ook andere vogels van het dak vallen, aan een zijden draadje.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom ben je niet op MSN?
En waarom reageer je niet op mijn SMS-jes?
EN waarom? Nou? WAAROm?!
HOER.
Nee ik SMS, ik bel nooit, dat weet jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht je belt wel! Maar nee hoor...![]()
doen ze dat daar ook al ja?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
*eindje fietsen gaat*
Hoe kon anders Lance Armstrong zo vaak de Tour de France winnenquote:
Wij wel, wij letten op onze gezondheid. Wat die andere vette Amerikanen doen moeten ze zelf wetenquote:
hey hey hey... geen verkeerd woord over Maastricht hè...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou moet wel gezegd dat als je VIERENTWINTIG jaar in Maastricht woont, dat andere mensen al gauw leuker zijn natuurlijk![]()
Nee, dat doen alleen homo's zoals jijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
rond aan het dartelen
ga jij eens heel gauw doodquote:
met HIER bedoel je topic of uw woonstede of de nabij gelegen Lichtstad?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
terwijl hier de remmen toch los zouden gaan vanavond
dan vrees ik toch dat het nieuwe van onze zusters uit Lesbeau een iets te grote zuigende werking heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit topic
geniet er maar volop van want volgens mij gaan we komende week weer richting de 30quote:Op zondag 9 juli 2006 00:25 schreef davidov het volgende:
Het valt me nu pas op dat het weer heerlijk aangenaam is op mn kamer26 graden
t/m donderdag zou de maximum temp 28 zijn. Doable.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geniet er maar volop van want volgens mij gaan we komende week weer richting de 30
Denk eerder van de warmte en mensen die gaan stappen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
Dit topic heeft wel erg veel last van de snelheid die onze zusters in hun topic hebben gekregen![]()
toch is volgens mij al bijna de halve H daar al eens wezen postenquote:Op zondag 9 juli 2006 01:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Denk eerder van de warmte en mensen die gaan stappen.
ja en met deze temp kan je dan wat wegwerken van je slaapachterstandquote:Op zondag 9 juli 2006 01:41 schreef davidov het volgende:
Denk niet dat een ander topic mensen zal weerhouden om hier te posten. Dat zou betekenen dat iedereen hier nooit ergens anders zou posten.
Hoe dan ook...ik duik er maar eens vroeg in...bedje is toch net wat lekkerder dan een matje
Illy koffie!?!?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:48 schreef HuubTuub het volgende:
ach dan neem ik zelf toch nog een kopje (Illy) koffie...![]()
Wat een saaie zondag, bah.
daar kom je nou mee... tja nu issie op.quote:
Hier nu geen wolkjes hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af waar de zon is op deze zondag.
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef Just-Dennis het volgende:
In de lucht!
Lijkt me sterk, want dan waren we allen reeds verbrand.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef Just-Dennis het volgende:
In de lucht!
Nee hoor, voedsel enzo dat lukt me zelf wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pffff moet ik dan alles voorkauwen!![]()
Okequote:Op zondag 9 juli 2006 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, voedsel enzo dat lukt me zelf wel.
Ooohh..quote:Op zondag 9 juli 2006 12:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
daar kom je nou mee... tja nu issie op.
En het komt ook nog wel uit:
[afbeelding]
Die hebben wij gepikt.. gna gna gnaquote:Op zondag 9 juli 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af waar de zon is op deze zondag.
Maar nu weten we nog het antwoord niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gister rond te kijken op stap en zag een heel lekker wijf (met mooie kleren, van dat gitzwarte betty page haar incl pony en felrode lippen)Bleek ik 'r te kennen
en dus vloog ze me in ene om m'n nek. Wij lachen en drinken en dansen en flirten .... totdat op een gegeven moment een jongen (die al een tijdje naar me zat te kijken) op me afstapte met de vraag: Even serieus.... ben jij nou hetero of homo?
Toen stopten we met dansen... en hebben we hem keihard in z'n gezicht uitgelachen
Ik bedoel... do'h!
Ik geil op Betty Pagequote:Op zondag 9 juli 2006 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog het antwoord niet..
Ja zo ver waren wij ook al.quote:
Spinnenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een spin 4 dagen in een glas gevangen en hij leeft nog steedsnu maar vrijgelaten,,
jah hij zat boven mn bed kreeg zowat een hartaanval toen ik em zagquote:
Ik werd laatst wakker en toen fladderde er zo'n langpootmugquote:Op zondag 9 juli 2006 13:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jah hij zat boven mn bed kreeg zowat een hartaanval toen ik em zag![]()
Langleve horrenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd laatst wakker en toen fladderde er zo'n langpootmugover mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |