uhuh...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Kroeg. Ooit.
Chueca. Wat voorheen de (Wolken)Krabber was, in Utrecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
welke kroeg, want ik ben nog niet daar
wat andere fokkers zitten onze zusters te helpen het topic gaande te houdenquote:
Ook hoi/quote:
Ja goed heur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe is het ermeeeeee. ^^
Dat is fijn.quote:
Dat klinkt eng!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Ik moest vandaag getuigenverklaring doen.
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.quote:
had dat met die automobilist te maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
precies als je alles toch moest onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was grappig. Er was een dikke man die Jan-Willem heet en hij werd boos omdat mijn verhaal zo afweek van het verhaal dat mijn vriendjes vertelde over een soort incidentje 3 maanden geleden.
Waarom duurde het 3 maanden voordat ik verhoord kon worden?
het was toch een gewoon verhoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies als je alles toch moest onthouden
er is al genoeg om je druk over te maken
haarband of geen haarband
welke schoenen bij welk shirt
en zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |