Je maakt het nu wel héél spannend!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:15 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, live update *vanuit* het keteltje water
[afbeelding]
Klinkt alsof het net zoiets was als de beurskrach van '29. De Grote Crash.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
Dat topic is ooit bij 'de grote crash' verdwenen.
Zie boven. Stond net verkeerd fotootje tussenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef robert-dirksen het volgende:
Foto van hoe het er in de vriezer staat, dat zal het wel afmaken he
Disneyland Anaheimquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, even een tussenverslag van hoe het recept tot nu toe gaat. De volgende situatie heeft zich inmiddels voorgedaan in de keuken alhier:
Ja gewoon rustig blijven en je kalmte bewaren nu. Dat is het enige wat we nu nog kunnen doen... rustig blijven en hopen!quote:
Ik verwacht een foto met zelfontspanner timer *in* de vriezer, waarbij de deur gesloten is! Dit, om een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van de vorming van ijsklontjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef robert-dirksen het volgende:
Foto van hoe het er in de vriezer staat, dat zal het wel afmaken he
Ja, ik weet dat het spannend is voor sommigen. Ik pleit derhalve ook voor een soort van fok-korrelatie nummer dat je kan bellen mochtten de ijsklontjes niet doorzichtig zijn of niet koud.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:53 schreef piepster het volgende:
Spannend zeg! Ik kan bijna niet wachten tot morgen.
Heb je al een blik geworpen? Uit nieuwsgierigheid?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:40 schreef MrSubtle het volgende:
Ja gewoon rustig blijven en je kalmte bewaren nu. Dat is het enige wat we nu nog kunnen doen... rustig blijven en hopen!
Nee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al een blik geworpen? Uit nieuwsgierigheid?
Pfftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wij willen foto's zien inderdaad!
Nee ik had helaas effe te weinig plaats in de vriezer voor twee bakjes. Ik vond 1 bakje met kokend water in de vriezer bovendien wel genoeg. Sorry dat het dus geen KLONTen zijn maar blokjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:06 schreef Furby het volgende:
je hebt toch wel meer gemaakt dan die lego he? ik zag al een meer normaal ijsblokplastic geval op je foto's
Als je je nou inleest en de instructie-PDF erbij pakt dan zou je weten dat de witte waas in ijsblokjes zich pas helemaal op het einde vormt, dus ik ga het er niet op wagen. De omstandigheden moeten perfect zijn. De ijsblokjes-in-making bevinden zich momenteel in een stofvrije omgeving en het openen van de vrieslade zou fataal kunnen zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Holang duurt het gemiddelde ijsblokvormingsproces eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik had helaas effe te weinig plaats in de vriezer voor twee bakjes. Ik vond 1 bakje met kokend water in de vriezer bovendien wel genoeg. Sorry dat het dus geen KLONTen zijn maar blokjes
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik verwacht een foto met zelfontspanner timer *in* de vriezer, waarbij de deur gesloten is! Dit, om een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van de vorming van ijsklontjes.
da's toch juist cool!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry dat het dus geen KLONTen zijn maar blokjes
Nee, gedistileerd water is vrij van mineralen en zouten, gekookt water niet. In Nederlands leidingwater zit geen chloor, en je kookt het water (ook gedistileerd water) om alle opgeloste gassen eruit te krijgen, die anders belletjes vormen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Door te koken dood je de meeste bacteriën en verdamp je het chloor wat er in zit. Komt dan enigszins in de buurt bij gedestilleerd water.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef Furby het volgende:
Maar goed. Die blokskes van je foto uit de openingspost zijn gekochte kunstof dingen. Kan je zo kopen bij figuren die dingen maken voor fotograven/ etalateurs enzo.
Ben je nou helemaal besodemietert?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Mainport het volgende:
Lekker voor in de cola.
Elke flikker drinkt uiteraard Evianquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:31 schreef tonks het volgende:
Spa blauw is voor gays
Je kan ook je flesje Spa blauw in de vriezer leggen tot-ie net ijsvorming krijgt... dan is het water 0 graden, kouder zal je het niet krijgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal besodemietert?
Ze gaan in de Spa blauw dus
Doe mij een glaasje monoisotopische vodka on the rocks .. ohja doe maar O18 ijsblokjes ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn ijsklontjes voor multimiljonairs die niet weten wat ze met hun geld moeten doen, Bosbeetle
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |