Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.

Waarom ontkent Vieira het dan niet? Ontkennen en liegen is toch de tactiek tegenwoordig. Ik zie serieus kansen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.

Sneijder in de basis. Dat is ondertussen ook een dragende speler geworden hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.
Vieira - Gabri - Roger..En Sneijder invaller.

Zo zal het dan ook gebeuren.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:19 schreef JeroenV het volgende:
Het kan misschien ook zo zijn dat hij een jaartje uitgeleend wordt, maar daarna terug keert?

quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.

maak me nou niet gek nashquote:

Laat ik het zo zeggen: Ajax gaat echt niet veel meer dan anderhalf miljoen neerleggen voor Vieira. Stel dat zijn salaris 5 miljoen is, zit ik er met 1,25 miljoen euro toch nog redelijk in de buurtquote:

quote:

Misschien overschat hij ook de middelen van Ajaxquote:Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef Nashje het volgende:
[..].
Maar als Vieira zelf naar Ajax wil komen. Dan beseft hij toch ook wel dat hij salaris moet inleveren.

Lijkt me niet. Hij kent Ajax ook wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien overschat hij ook de middelen van Ajax![]()

Hij kiest niet domweg een Nederlandse topper die al een tijdje geen europese topper meer is. Hij baseerd het op historie en kracht van de club, dus het geld kan hem denk ik ook niet heel veel schelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien overschat hij ook de middelen van Ajax![]()

quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen in de Serie B maakt Ajax een heel klein kansje

idd want dat is de enige manier waardoor vieira 1 jaar wordt verhuurd.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen bij Serie B maakt Ajax een heel klein kansje

Maar wel Wereld Kampioen wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
juventus in de serie C![]()
milan serie B![]()
kutclubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |