Ja, aan de ene kant hoeft die van mij niet te komen. Lijkt me een lastig mannetje zoals Mido of v. Persie (in de feyenoord tijd).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef daaaaan het volgende:
Maar bij Feyenoord mag ie waarschijnlijk meer spelen, en als je daar goed speelt, speel je jezelf ook wel in de kijker hoor (zie v. Persie, Kuyt, Kalou, enz.)
Ben zeer benieuwd wat ie gaat doen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
ach laat hem maar naar rotterdam gaan, hebben ze iemand voor in de helicopter.
Boeiend, dat zijn juist vaak de beste spelers. Bij Feyenoord spelen al genoeg 'nuttige teamspelers' die nooit hun mond opentrekken, zet er maar zo'n brutaal talent tussen dat mooi gecorrigeerd wordt door de rest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant hoeft die van mij niet te komen. Lijkt me een lastig mannetje zoals Mido of v. Persie (in de feyenoord tijd).
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Trancelocator het volgende:
Naar F'noord gaan zou ook stagnatie in zijn carrière betekenen.
idd zie v. Persie, goed gedaan van Feyenoordquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Boeiend, dat zijn juist vaak de beste spelers. Bij Feyenoord spelen al genoeg 'nuttige teamspelers' die nooit hun mond opentrekken, zet er maar zo'n brutaal talent tussen dat mooi gecorrigeerd wordt door de rest.
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arenaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
ach laat hem maar naar rotterdam gaan, hebben ze iemand voor in de helicopter.
Werken v. Marwijk en z'n assistenten nog bij Feyenoord dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd zie v. Persie, goed gedaan van Feyenoord
dan wel met een paar aankopen van Feyenoorders erinquote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arena![]()
v. Marwijk is juist heel goed met jeugd, zie Smolarek en Sahin bij BVB die doen het super.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Werken v. Marwijk en z'n assistenten nog bij Feyenoord dan?
Wat moet zo'n vieze helicopter in de arena moetenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef daaaaan het volgende:
Wat zouden die in jullie helicopter moeten?
Van Marwijk was een eikel wat betreft v. Persie. Steeds Lurling laten spelen om Robin te treiterenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
v. Marwijk is juist heel goed met jeugd, zie Smolarek en Sahin bij BVB die doen het super.
Op welke manier bedoel je dan?quote:lag niet aan Bert, maar aan de organisatie van Feyenoord in mijn ogen.
Alle talenten bij Feyenoord vertrekken en worden goed. V. Marwijk haalt Smolarek bij Feyenoord weg, waar hij niet echt super was. En bij Dortmund bloeit hij op, zelfde met V. Persie ligt heus niet altijd aan de trainer hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Van Marwijk was een eikel wat betreft v. Persie. Steeds Lurling laten spelen om Robin te treiteren
[..]
Op welke manier bedoel je dan?
Stam en Perez zouden nog herstellende zijn van wat kwaaltjes, maar Ten Cate zei voor de camera van AT5 dat ze eigenlijk helemaal niets hadden.quote:
Zullen we maar niet over vd Vaart, Landzaat, de Cler, enz. beginnen?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Alle talenten bij Feyenoord vertrekken en worden goed. V. Marwijk haalt Smolarek bij Feyenoord weg, waar hij niet echt super was. En bij Dortmund bloeit hij op, zelfde met V. Persie ligt heus niet altijd aan de trainer hoor.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stam en Perez zouden nog herstellende zijn van wat kwaaltjes,
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arena![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |